Eli kun nämä Kurri, Kummola ja Harkimo(t) ovat syyllisiä niin Jokereiden nykyistä täysin KHL:n siteistä irti olevaa seuraa ja uusia ihmisiä organisaation taustalla pitää rangaista siitä? Aukotonta logiikkaa. Ei siinä, sopisi kyllä hyvin Liigan sisäsiittoiseen toimintaan.
MIten niin täysin KHL-kytköksistä vapaa? Justhan mä sanoin, että mun mielestä on väärin, että koko likasanko on kaadettu kahden henkilön niskaan. Olivatko Kurri ja Harkimo kaksin KHL-tripillä? Mun silmissä kukaan, joka on ollut mukana Jokereiden KHL-aikakaudella ei ole kytköksistä vapaa. Se koskee valmentajia, pelaajia, toimitusjohtajia, urheilujohtajia, talousjohtajia, markkinointijohtajia, kannattajia, kausikortin omistajia, yhteistyökumppaneita jne jne. Mitäs ne liikevaihdot vuosittain olivat? Aika paljon jengiä siellä oli tienaamassa tai maksamassa rahaa siinä sirkuksessa.
Eilen esillä olleista viidestä johtohenkilöstä ainakin valmentaja ja utj ovat olleet Jokereiden jukioritoiminnassa mukana, jota rahoitti Putinin oligarkkikaverit, AJ Niemi on ollut Putin-liigan markkinointimannekiinina KHL:n lähetyksissä vuosikausia ja Väänänenkin pelasi KHL-Jokereissa. Puheenjohtajasta en tiedä, mutta viisaammat varmastinä osaavat kertoa onko hän tai hänen yrityksensä olleet jotenkin mukana Jokereiden taustajoukoissa viime vuosina.
Sitä tuossa siis laskin, että jos kahdeksan vuotta pyllistää Suomelle, suomalaiselle jääkiekolle ja liigalle niin ehkä kahdeksan vuoden korpivaellus Mestiksessä olisi sopiva kompensaatio.