Nyt just hymyilyttää!

  • 2 069 522
  • 10 304

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli kun nämä Kurri, Kummola ja Harkimo(t) ovat syyllisiä niin Jokereiden nykyistä täysin KHL:n siteistä irti olevaa seuraa ja uusia ihmisiä organisaation taustalla pitää rangaista siitä? Aukotonta logiikkaa. Ei siinä, sopisi kyllä hyvin Liigan sisäsiittoiseen toimintaan.

MIten niin täysin KHL-kytköksistä vapaa? Justhan mä sanoin, että mun mielestä on väärin, että koko likasanko on kaadettu kahden henkilön niskaan. Olivatko Kurri ja Harkimo kaksin KHL-tripillä? Mun silmissä kukaan, joka on ollut mukana Jokereiden KHL-aikakaudella ei ole kytköksistä vapaa. Se koskee valmentajia, pelaajia, toimitusjohtajia, urheilujohtajia, talousjohtajia, markkinointijohtajia, kannattajia, kausikortin omistajia, yhteistyökumppaneita jne jne. Mitäs ne liikevaihdot vuosittain olivat? Aika paljon jengiä siellä oli tienaamassa tai maksamassa rahaa siinä sirkuksessa.

Eilen esillä olleista viidestä johtohenkilöstä ainakin valmentaja ja utj ovat olleet Jokereiden jukioritoiminnassa mukana, jota rahoitti Putinin oligarkkikaverit, AJ Niemi on ollut Putin-liigan markkinointimannekiinina KHL:n lähetyksissä vuosikausia ja Väänänenkin pelasi KHL-Jokereissa. Puheenjohtajasta en tiedä, mutta viisaammat varmastinä osaavat kertoa onko hän tai hänen yrityksensä olleet jotenkin mukana Jokereiden taustajoukoissa viime vuosina.

Sitä tuossa siis laskin, että jos kahdeksan vuotta pyllistää Suomelle, suomalaiselle jääkiekolle ja liigalle niin ehkä kahdeksan vuoden korpivaellus Mestiksessä olisi sopiva kompensaatio.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
On paikattu! Keskustasta löytyi se suurin vajaus ja toki puolustuksessakin vajautta.
Useaan kertaan tällä todenneena , totean vielä, että ei varmasti kaikkia taaskaan miellyttä, mutta kokonaisuus on kova.

No kiva. En kuitenkaan puhu Kiviharjusta enkä Lepistöstä. Enkä Rantakarista. Vaan ykköshevosesta.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sitä tuossa siis laskin, että jos kahdeksan vuotta pyllistää Suomelle, suomalaiselle jääkiekolle ja liigalle niin ehkä kahdeksan vuoden korpivaellus Mestiksessä olisi sopiva kokompensaatio
Tämä selvä. Laittakaa Lehterä meille ensi kaudeksi niin saatte Seppälän vaihdossa. Ja toki kaikki muutkin KHL:ssä pelanneet.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärsin pointin niin, että nimenomaan Kurrien ja Harkimoiden niskaan kaikki kaadettu, mutta koko jokeriyhteisö voisi laajemmin katsoa peiliin. Tuoreessa muistissa on edelleen kommentit "jääkää pelaamaan niitä Saipoja vastaan, kun me lähdetään valloittamaan isot ympyrät". Ja monien kohdalla tuo ylpeily ei kadonnut kuin vasta sillä hetkellä, kun Jokerit irtautui Putinin liigasta.

Olympialaisten jälkeen monet mehustelivat alkavilla KHL pudotuspeleillä ja viikko sen jälkeen kaikki olikin jo Kurrin vika. Kovin harva on myöntänyt itse olleensa täysin rinnoin mukana Putin-liigassa tai jos myöntävät niin sanovat kaiken muuttuneen 24.2.2022. Ikään kuin Putin olisi yön yli muuttunut itse piruksi. Krim 2014 ja kaikki sitä edeltävät ja sen jälkeiset rikokset eivät merkanneet mitään. Ihan huvin vuoksi USA ja EU pitivät kahdeksan vuotta pakotteita voimassa. Varsinaista kiusaamista, ettenkö sanoisi.
 
Viimeksi muokattu:

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä selvä. Laittakaa Lehterä meille ensi kaudeksi niin saatte Seppälän vaihdossa. Ja toki kaikki muutkin KHL:ssä pelanneet.

Laittaisin jos olisin päättävässä asemassa, mutta veikkaan ettei Lehterä siltikään tulisi. Minähän en näitä entisiä KHL-miehiä meille haluaisi, mutta kun en asioista päätä niin ei voi mitään.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Mulle sinänsä ihan sama ketä sieltä maanantaina julkistetaan, naurattaa vaan osa kirjoittajista jotka väittävät tietävänsä mitä sieltä tulee. Kuitenkaan ei täällä kerro niin pikkuisen menee uskottavuus. Helppohan se on maanantaina, vaikka kello 18.00, tulla leveilee että kyllähän minä nämä tiesin.
Ihan sama jos minä sanon tietäväni kauden 25-26 jengin mutten kerro. Jutellaan sitten muutaman vuoden päästä.

Vai meinaatteko että jos kerrotte täällä sen kakkosveskan, ykköspakin ja sen veret seisauttavan hankinnan, ellei se veret seisauttava ole juurikin tämä ykköspakki, niin IFK:n office hakee teidät himasta ja vie Nordiksen katakombeihin loppu vuodeksi?
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle sinänsä ihan sama ketä sieltä maanantaina julkistetaan, naurattaa vaan osa kirjoittajista jotka väittävät tietävänsä mitä sieltä tulee. Kuitenkaan ei täällä kerro niin pikkuisen menee uskottavuus. Helppohan se on maanantaina, vaikka kello 18.00, tulla leveilee että kyllähän minä nämä tiesin.
Ihan sama jos minä sanon tietäväni kauden 25-26 jengin mutten kerro. Jutellaan sitten muutaman vuoden päästä.

Vai meinaatteko että jos kerrotte täällä sen kakkosveskan, ykköspakin ja sen veret seisauttavan hankinnan, ellei se veret seisauttava ole juurikin tämä ykköspakki, niin IFK:n office hakee teidät himasta ja vie Nordiksen katakombeihin loppu vuodeksi?
Mulle sinänsä ihan sama ketä sieltä maanantaina julkistetaan, naurattaa vaan osa kirjoittajista jotka väittävät tietävänsä mitä sieltä tulee. Kuitenkaan ei täällä kerro niin pikkuisen menee uskottavuus. Helppohan se on maanantaina, vaikka kello 18.00, tulla leveilee että kyllähän minä nämä tiesin.
Ihan sama jos minä sanon tietäväni kauden 25-26 jengin mutten kerro. Jutellaan sitten muutaman vuoden päästä.

Vai meinaatteko että jos kerrotte täällä sen kakkosveskan, ykköspakin ja sen veret seisauttavan hankinnan, ellei se veret seisauttava ole juurikin tämä ykköspakki, niin IFK:n office hakee teidät himasta ja vie Nordiksen katakombeihin loppu vuodeksi?
Täytyy nyt kommentoida, vaikka aluksi ajattelin, etten vaivaudu.
Sanotaan nyt, vaikka näin, että YLEENSÄ oikeasti sisäpiirissä olevat eivät lauleskele.
Toki meitä on moneen junaan.
Keskusteluihin voi osallistua niin monella tapaa.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy nyt kommentoida, vaikka aluksi ajattelin, etten vaivaudu.
Sanotaan nyt, vaikka näin, että YLEENSÄ oikeasti sisäpiirissä olevat eivät lauleskele.
Toki meitä on moneen junaan.
Keskusteluihin voi osallistua niin monella tapaa.
Luulenpa myös, että suurin osa täällä tietäjistä on ”tietäjiä”.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Täytyy nyt kommentoida, vaikka aluksi ajattelin, etten vaivaudu.
Sanotaan nyt, vaikka näin, että YLEENSÄ oikeasti sisäpiirissä olevat eivät lauleskele.
Toki meitä on moneen junaan.
Keskusteluihin voi osallistua niin monella tapaa.

Eli olet jo lukittuna siellä katakombeissa?
Niin kuin sanoin, mulle ihan sama, ( lue: jaksan kyllä odottaa maanantaita) mutta naurattaa nää puheet minä tiedän mutten kerro. Olen sisäpiirissä en laula, enkä ainakaan puhu tai kirjoita.

Eli kuten aikaisemminkin totesin, helppo sanoa minä tiesin kun kukaan ei sitä pysty todistamaan.
Ja mistä muuten tiedät että minä en tietäisi mitä maanantaina tulee?
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli olet jo lukittuna siellä katakombeissa?
Niin kuin sanoin, mulle ihan sama, ( lue: jaksan kyllä odottaa maanantaita) mutta naurattaa nää puheet minä tiedän mutten kerro. Olen sisäpiirissä en laula, enkä ainakaan puhu tai kirjoita.

Eli kuten aikaisemminkin totesin, helppo sanoa minä tiesin kun kukaan ei sitä pysty todistamaan.
Ja mistä muuten tiedät että minä en tietäisi mitä maanantaina tulee?
En mielestäni sanonut mitään sinnepäin, ettet tietäisi. Sinä itse annoit niin ymmärtää molemmissa viesteissesäsi (jaksat kyllä odottaa maanantaihin)!
Ja voi olla, että joku sanoo mitä minä sanoin minähän tiesin … kertonee sekin jotain.
Itse en ole täällä yhtäkään nimeä kertonut ilmoille, enkä sellaista tule tekemään.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Minä tiedän vain sen, että sään on pakko tästä mennä parempaan suuntaan maanantaiksi. Ei tämä voi mennä enää paskemmaksi. Aika kultaa muistot mutta kyllä Suomessa nyt aiemmin on sentään kesäsäätä ollut kesäkuussa. Hymyilyttää siis se, että tästä on vain yksi suunta lämpömittarissa ja se on ylöspäin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Mulle sinänsä ihan sama ketä sieltä maanantaina julkistetaan, naurattaa vaan osa kirjoittajista jotka väittävät tietävänsä mitä sieltä tulee. Kuitenkaan ei täällä kerro niin pikkuisen menee uskottavuus. Helppohan se on maanantaina, vaikka kello 18.00, tulla leveilee että kyllähän minä nämä tiesin.
Ihan sama jos minä sanon tietäväni kauden 25-26 jengin mutten kerro. Jutellaan sitten muutaman vuoden päästä.

Vai meinaatteko että jos kerrotte täällä sen kakkosveskan, ykköspakin ja sen veret seisauttavan hankinnan, ellei se veret seisauttava ole juurikin tämä ykköspakki, niin IFK:n office hakee teidät himasta ja vie Nordiksen katakombeihin loppu vuodeksi?
Täytyy tähän kommentoida, kun ensimmäistä kertaa ”tiedän” jotain ilman Jatkoaikaa ja luultavasti sekin ”tieto” vituiksi.

Omalta osaltani ei ollut tarkoitus leveillä, vaan tuoda fiiliksen, että maalivahtiasiaan ollaan reagoitu. En myöskään ihan käsitä, miksi vituttaa, jos ei kerro nimeä. Omalta osalta saatan olla hakoteillä ja voin elää sen kanssa. Täällä on kuitenkin kirjoittajia, jotka oikeasti tietävät. He eivät voi heitellä nimiä aivan miten sattuu, jos haluavat jatkossa tietää jotain.

Eletään sen kanssa. Ei tää ole vakavaa.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Tämä kevät on jotenkin käsittämättömällä tavalla ollut poikkeuksellinen, että varmaan +5 kirjoittaa ja ainakin yksi täysin uusi kirjoittaja leveilee tiedoillaan että on kovaa settiä tulossa ja näätte sitten maanantaina. Ok voihan sitä tietoa olla, mutta itse jos kuulisin jotain en +10 viestiin "tiedän mutten nimeä paljasta joillekin riittää joillekin ei" juttuihin jaksaisi edes lisätä omaa korttia kekoon. Vapaa palsta siihen toki mahdollisuus.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Ja lisätään sen verran, että tavallaan ymmärrän monen narri kannattajan turhautumisen. Ja varsinkin niiden, jotka eivät khl kelkkaan koskaan hypänneet mukaan, että vihdoin on nimellinen jokerit takaisin kotimaan kiekossa. Mitään identiteettiä tuolla "uudella" seuralla ei silti ole, niin puolustautuminen täällä IFK ketjuissa jollain lällätys osaston heitoilla ainakin on aika hupaisaa, kun tiedetään todellisuudessa lähtökohdat tähän munan mittaukseen.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Mitään identiteettiä tuolla "uudella" seuralla ei silti ole,

Johan täältä saatiin äskettäin lukea, ettei historiaa voi pyyhkiä pois uudella Oy:llä liittyen KHL-seikkailuun, mutta ilmeisesti vuodesta 1967 rakennettu identiteetti voidaan sen sijaan pyyhkiä helvettiin?

Tarkalleen ottaen seurahan on edelleen se sama, minkä Aimo perusti.

Toisaalta hymyilyttää hieman tämä, kun pääsee taas edes jostain kinastelemaan HIFK-fanien kanssa :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös