Nyt just hymyilyttää!

  • 2 072 458
  • 10 317
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kyllä tää tähän ketjuun menee.
- Maailman juntein kansa löytyy mansesta! Ei jumalauta :D. Ei voi kun nauraa. Onneksi ei ole asiat noin huonosti.
- Tää on vaan yks matsi tässä sarjassa, sormet ristiin, että Pe olisi asiat paremmin kokoonpanon osalta.
- Ammattituomarit? Missä?
- Kåsastul <3.
- Nothing is over!
Kyllä tässä myötähäpeämittari aika korkeella heilahtelee Nokia-areenassa paikanpäällä. Junttikaupunki ja junttijengi faneineen.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Cmore/Telia yrittää piristää meitä kun Bluesin hienonsuorituksen varjolla muistellaan 12(sick!) vuoden takaisia tapahtumia.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Vaikka matsi vituttaa, niin hymyilyttää, kun matsin jälkeen muutamat fanit molemmin puolin hakivat asetelmia seuraavaan peliin. Se mikä kaukalossa hävittiin, niin katsomossa voitettiin. Vanhan liiton meininkiä, diggaan!!
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Uskaltaakohan täältä kivikasan alta tulla pois?
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hymyilyttää hieman joka puolella olevat kommentit, että ”katsotaanpa sitten kun pelataan Tampereella, siellä IFK:lla ei mitään palaa”.

Jotenkin sellainen vahva kutina tuolla alhaalla, että monet tulee yllättymään. NIO!

Okei, tämä kutina varmaan pitää käydä tarkistuttamassa lääkärissä, olikin jotain muuta.

Nyt ei hymyilytä.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Vittu mitä paskaa toi tuomaritouhu on. Vittu IFK vois laittaa kunnon vanhan ajan myllyt päälle. Olis jotain tutinaa tötinään ja muuta samanmoista!
Olis kai vitutusketjun kamaa mutta mun mielestä tässä PANNAAN IFK:ta ihan alta lipan. Kunnon härdelli päälle ja mansen mulkut tärisee.
Ja joku varmaan tulee kertoo että toimi joskus kuuskytluvulla. Vittu toimii edelleen!!!!
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu mitä paskaa toi tuomaritouhu on. Vittu IFK vois laittaa kunnon vanhan ajan myllyt päälle. Olis jotain tutinaa tötinään ja muuta samanmoista!
Olis kai vitutusketjun kamaa mutta mun mielestä tässä PANNAAN IFK:ta ihan alta lipan. Kunnon härdelli päälle ja mansen mulkut tärisee.
Ja joku varmaan tulee kertoo että toimi joskus kuuskytluvulla. Vittu toimii edelleen!!!!
Toimis, mutta ei nähdä.
 

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu mitä paskaa toi tuomaritouhu on. Vittu IFK vois laittaa kunnon vanhan ajan myllyt päälle. Olis jotain tutinaa tötinään ja muuta samanmoista!
Olis kai vitutusketjun kamaa mutta mun mielestä tässä PANNAAN IFK:ta ihan alta lipan. Kunnon härdelli päälle ja mansen mulkut tärisee.
Ja joku varmaan tulee kertoo että toimi joskus kuuskytluvulla. Vittu toimii edelleen!!!!
Ville kyllä kiinnitti edellisessä pressissä tähän huomiota, mutta ilmeisesti meni Rönniltä ohi.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Minä muistan kun IFK pani mähinän päälle ja hpk tuli bussilla STADIIN ja pelkäsi. Nimetön (ei halunnut on kertoa nimeään) sanoi että mitähän vittua sieltä taas tulee?!
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muuta iloa ei nyt ole ollut mutta jostakin sattuneesta syystä meidän rakas keskustelufoorumi on ollut paljon mukavampi. Haluatko arvata syyn:)?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enpä olisi uskonut kannattavani koskaan pelikaneja mutta Liigan yliarvostetuin valmentaja vastaan Liigan aliarvostetuin valmentaja (+Tikka), pakottaa nyt siihen.

Mä huomaan lähes joka vuosi olevani jonkun altavastaajan puolella, kun en näköjään osaa katsoa pelejä niin, etten ole kummankaan puolella. Normaalisti olen kyllä pro-Ilves, mutta olen jotenkin kyllästynyt siihen koko kauden hoettuun "Mansen finaaliin". Tavallaanhan se olisi hienoa, mutta on vähän mennyt jo yli ja saanut jo muita vastustajia aliarvioivia sävyjä. Tikkahan on ihan kamala vastustaja, mutta ottaisin omana kasvattina kiljuen hänet meille takaisin. Vaikka siis on vituttava pelaaja. Ja joku Kerhohan on ihan karsea jengi, mutta niin vain huomasin 18-19 toivovani heidän voittoaan, koska vastustajana oli puolen Suomen Kärpät ja liika on liikaa.

Hölön persoona ja HIFK-tausta on tietysti yksi merkittävä syy, miksi tässä vaiheessa toivon Pelsujen menevän jatkoon. Jos Tappara finaaleihin taas pääsee, niin Ilves lienee oikeasti ainoa jengi, joka sitä pystyy horjuttamaan. Mutta itse uskon toistaiseksi täällä vaihtoehtotodellisuudessa Pelicans-HIFK-finaaliin :D :D :D.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Toivon Pelsuja finaaliin lähinnä siksi, että MANSEHUUMA pysyy edes jotenkin järjellisessä mittakaavassa. Sitte kato heti perään Juti isännöi ämmämkisoja, nääs.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Sinnekin lähdetään Tapparalla, maju väritkin vaihdetaan sini-oranssiksi ja leijona porkkanaksi.
Muistuu mieleen, kun mj-valkku Rane Korpi perusteli äärimmäisyyksiin mennyttä tapparapelaajien valintoja MM-joukkueeseen sillä, että ovat tuttuja pelaajia ja yhteistyö sujuu parhaiten omilla pojilla. Onneksi mj-valkkuna nyt ei ole mansesterin mies.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Enpä olisi uskonut kannattavani koskaan pelikaneja mutta Liigan yliarvostetuin valmentaja vastaan Liigan aliarvostetuin valmentaja (+Tikka), pakottaa nyt siihen.
Tämäkin on Jokeri kannattajalta hyvin vaikea sanoa, mutta sanotaan nyt : itse toivoisin että tamperelaiset kohtaisivat pronssi ottelussa. Ihmeitä voi tapahtua, että Hifk kairaa kolme voittoa putkeen ja menee finaaleihin.
 

444

Jäsen
Enpä olisi uskonut kannattavani koskaan pelikaneja mutta Liigan yliarvostetuin valmentaja vastaan Liigan aliarvostetuin valmentaja (+Tikka), pakottaa nyt siihen.
Mä yritin eilen. Olin jopa ihan fiiliksissä pelin ollessa 0-2. Mutta en mä kuitenkaan pystynyt. Hyvillä mielin tuulettelin Lancasterin voittomaalia.
Toivon Pelsuja finaaliin lähinnä siksi, että MANSEHUUMA pysyy edes jotenkin järjellisessä mittakaavassa. Sitte kato heti perään Juti isännöi ämmämkisoja, nääs.
Toisaalta mun mielestä on hienoa nähdä, miten päämäärätietoinen ja pitkäjänteinen duuni tuottaa tulosta. Tapparan ei toki tarvitsisi enää menestyä (mitään ottamatta heiltä pois, mutta liika on liikaa), mutta Ipan nouseminen takaisin suurseurojen joukkoon voisi näyttää tälle meidänkin pöhöttyneelle organisaatiolle, että paremmilla ratkaisuilla meilläkin voisi olla asiaa finaaleihin edes joskus. Toki Ilves ei vielä siellä ole, mutta ei mekään siellä ole oltu mitenkään erityisen tiheästi kolmen viime vuosikymmenen aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös