Kyllä tässä myötähäpeämittari aika korkeella heilahtelee Nokia-areenassa paikanpäällä. Junttikaupunki ja junttijengi faneineen.Kyllä tää tähän ketjuun menee.
- Maailman juntein kansa löytyy mansesta! Ei jumalauta :D. Ei voi kun nauraa. Onneksi ei ole asiat noin huonosti.
- Tää on vaan yks matsi tässä sarjassa, sormet ristiin, että Pe olisi asiat paremmin kokoonpanon osalta.
- Ammattituomarit? Missä?
- Kåsastul <3.
- Nothing is over!
Melkein katkaistiin Nokia-Areenan kirous. Melkein. Close, but no cigar.
Pysy nyt pääsiäisen hengessä siellä vielä pari päivää. Kolmantena päivänä noustaan sit kuolleista. Toivottavasti samoin käy jengille.Uskaltaakohan täältä kivikasan alta tulla pois?
Hymyilyttää hieman joka puolella olevat kommentit, että ”katsotaanpa sitten kun pelataan Tampereella, siellä IFK:lla ei mitään palaa”.
Jotenkin sellainen vahva kutina tuolla alhaalla, että monet tulee yllättymään. NIO!
Toimis, mutta ei nähdä.Vittu mitä paskaa toi tuomaritouhu on. Vittu IFK vois laittaa kunnon vanhan ajan myllyt päälle. Olis jotain tutinaa tötinään ja muuta samanmoista!
Olis kai vitutusketjun kamaa mutta mun mielestä tässä PANNAAN IFK:ta ihan alta lipan. Kunnon härdelli päälle ja mansen mulkut tärisee.
Ja joku varmaan tulee kertoo että toimi joskus kuuskytluvulla. Vittu toimii edelleen!!!!
Ville kyllä kiinnitti edellisessä pressissä tähän huomiota, mutta ilmeisesti meni Rönniltä ohi.Vittu mitä paskaa toi tuomaritouhu on. Vittu IFK vois laittaa kunnon vanhan ajan myllyt päälle. Olis jotain tutinaa tötinään ja muuta samanmoista!
Olis kai vitutusketjun kamaa mutta mun mielestä tässä PANNAAN IFK:ta ihan alta lipan. Kunnon härdelli päälle ja mansen mulkut tärisee.
Ja joku varmaan tulee kertoo että toimi joskus kuuskytluvulla. Vittu toimii edelleen!!!!
Haluan.Muuta iloa ei nyt ole ollut mutta jostakin sattuneesta syystä meidän rakas keskustelufoorumi on ollut paljon mukavampi. Haluatko arvata syyn:)?
Mä olenkin missannut koko asian. Nyt kun tarkastin, niin totta puhut.Ylsi riidanhaastaja ollut kiellossa tämän viikon. Pieniä ovat pienen ihmisen ilot.
Enpä olisi uskonut kannattavani koskaan pelikaneja mutta Liigan yliarvostetuin valmentaja vastaan Liigan aliarvostetuin valmentaja (+Tikka), pakottaa nyt siihen.
Toivon Pelsuja finaaliin lähinnä siksi, että MANSEHUUMA pysyy edes jotenkin järjellisessä mittakaavassa. Sitte kato heti perään Juti isännöi ämmämkisoja, nääs.
Muistuu mieleen, kun mj-valkku Rane Korpi perusteli äärimmäisyyksiin mennyttä tapparapelaajien valintoja MM-joukkueeseen sillä, että ovat tuttuja pelaajia ja yhteistyö sujuu parhaiten omilla pojilla. Onneksi mj-valkkuna nyt ei ole mansesterin mies.Sinnekin lähdetään Tapparalla, maju väritkin vaihdetaan sini-oranssiksi ja leijona porkkanaksi.
Tämäkin on Jokeri kannattajalta hyvin vaikea sanoa, mutta sanotaan nyt : itse toivoisin että tamperelaiset kohtaisivat pronssi ottelussa. Ihmeitä voi tapahtua, että Hifk kairaa kolme voittoa putkeen ja menee finaaleihin.Enpä olisi uskonut kannattavani koskaan pelikaneja mutta Liigan yliarvostetuin valmentaja vastaan Liigan aliarvostetuin valmentaja (+Tikka), pakottaa nyt siihen.
Mä yritin eilen. Olin jopa ihan fiiliksissä pelin ollessa 0-2. Mutta en mä kuitenkaan pystynyt. Hyvillä mielin tuulettelin Lancasterin voittomaalia.Enpä olisi uskonut kannattavani koskaan pelikaneja mutta Liigan yliarvostetuin valmentaja vastaan Liigan aliarvostetuin valmentaja (+Tikka), pakottaa nyt siihen.
Toisaalta mun mielestä on hienoa nähdä, miten päämäärätietoinen ja pitkäjänteinen duuni tuottaa tulosta. Tapparan ei toki tarvitsisi enää menestyä (mitään ottamatta heiltä pois, mutta liika on liikaa), mutta Ipan nouseminen takaisin suurseurojen joukkoon voisi näyttää tälle meidänkin pöhöttyneelle organisaatiolle, että paremmilla ratkaisuilla meilläkin voisi olla asiaa finaaleihin edes joskus. Toki Ilves ei vielä siellä ole, mutta ei mekään siellä ole oltu mitenkään erityisen tiheästi kolmen viime vuosikymmenen aikana.Toivon Pelsuja finaaliin lähinnä siksi, että MANSEHUUMA pysyy edes jotenkin järjellisessä mittakaavassa. Sitte kato heti perään Juti isännöi ämmämkisoja, nääs.