Se hymyilyttää itseäkin. On luotto että tästä tulee hyvä kausi, ja kuten toteat, vain yksi suunta viime kaudesta. Maaleja tulee ropisemaan, Sakke ja Tiqi pitää siitä huolen!Nyt hymyillen kohti futiskautta. Se ei ainakaan voi olla kauheampi kuin viime kausi eihän.
No nyt on kova :-)Nyt löyty "junttiuden huipentuma"-video sosiaalisesta mediasta. Jokeripaitainen henkilö heittää rantapallon jäälle viimeisessä Tappara-HIFK-välierässä. Priceless
Enemmänkin vaikuttaa aika pehmeältä.No nyt on kova :-)
Nyt löyty "junttiuden huipentuma"-video sosiaalisesta mediasta. Jokeripaitainen henkilö heittää rantapallon jäälle viimeisessä Tappara-HIFK-välierässä. Priceless
Itse mietin, että on oltava mieleltään jotenkin vajavainen saapuessa peliin tuo hiippalakki paita päällä ja viellä rantapallon kera. Jonku ala-asteikäisen pojan näkisin kylläkin jossain koulun kentällä tuottamassa tuollaista settiä. Jätän tämän tähän.Huvit ne on Keravallakin.
Joku vois sanoa meno vitun Kerava:DNyt löyty "junttiuden huipentuma"-video sosiaalisesta mediasta. Jokeripaitainen henkilö heittää rantapallon jäälle viimeisessä Tappara-HIFK-välierässä. Priceless
Mistä löytyyNyt löyty "junttiuden huipentuma"-video sosiaalisesta mediasta. Jokeripaitainen henkilö heittää rantapallon jäälle viimeisessä Tappara-HIFK-välierässä. Priceless
Pitää ymmärtää ettei ”minä, me, Kerava!” chäntillä ole helppoa ajella. Ajattele jos itse joutuisit vetämään ”yli-Kerava huutakaa meille, Ali-Kerava huutakaa meille” osastoa. Aivan saatanan kamala ajatus.Joku vois sanoa meno vitun Kerava:D
Uskooko joku että Jolle otti yli puolen miljoonan suihkut tuosta brändin pois antamisesta ilmaiseksi, saamatta mitään vastineeksi, jollain tavalla, jotain kautta? Minä en.Saattaa tulla isompi mutka narrien paluulle suomalaisiin sarjoihin.
Joel Harkimon Jokerit-yrityksellä jättivelat – asiakirjoista paljastuu yllättävä tieto
Joel Harkimon omistama Team Jokerit Oy on asetettu konkurssiin.www.is.fi
Varmaan tuolla naapurin osiossa ainakin muutama nimimerkki uskoo. Nyt ei viitsi vaivautua ja mennä lukemaan mustan pesemisestä valkoiseksi.Uskooko joku että Jolle otti yli puolen miljoonan suihkut tuosta brändin pois antamisesta ilmaiseksi, saamatta mitään vastineeksi, jollain tavalla, jotain kautta? Minä en.
Nyt vois kyllä Summasen kaivaa jostain vaikka yhden ottelun sopimuksella ekaan lukko peliin meidän penkin taakse.Marko Virtanen korvattiin Mälsällä. Kuolen nauruun.
Nyt vois kyllä Summasen kaivaa jostain vaikka yhden ottelun sopimuksella ekaan lukko peliin meidän penkin taakse.
Ja mikitettynä koko peli niin saataisiin
tv katsojille viihdearvo kohdilleen.