Nyt just hymyilyttää!

  • 2 061 437
  • 10 279

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Missasin sopivasti ekan erän. Toisesta erästä lähtien näin. Sehän näytti vähän samalta kuin perjantain peli Ässiä vastaan. Eli yllättävän hyvältä! Tästä on mukava jäädä joulutauolle.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Hymyilyttää, että Jokereiden haave on pelata Mestistä Nordiksella
Hymyilyttää myös liittyen tähän, että on aika kaukainen haave tuo tällä hetkellä kokonaisuudet huomioiden.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Hymyilyttää, että Jokereiden haave on pelata Mestistä Nordiksella
Missä taustayhtiö, tms. on tällaisen haaveen ilmoittanut?
Me ne itseltäni ohi.
Ja tähän perään soimaan Jore Marjarannan hittibiisin kertsi..
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Hymyilyttää.

Vuosikymmenet Narrikannattajat naureskelivat Nordiksen ladolle, ja nyt nämä samat itkevät oikeuttaan päästä pelaamaan Helsingin jäähalliin IFK:n logon alle.

Naapuri on täysin alistettu.
Ja tavoitehan niillä on kaiketi päästä Mestikseen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Hymyilyttää vieläkin eilinen, tuollaisella pelillä (no, ensimmäisen 7min jälkeen eli 0-2 tilanteesta lähtien eteenpäin) on kiva jäädä joulutauolle!

Erityisesti hymyilyttää:
- Micke-Maxin hymy viimeisteltyään läpiajosta
- Vesalaisen show, siinä maalissa oli vähän viitteitä "pelaa väärässä sarjassa" dominoinnista
- Nättisen kokonaisvaltainen peli (tämä ei ole sarkasmia)
- Vuorilehdon liike, varmuus, fokus ja tahtotila + maali ja syöttökin
- Rantakarin onnistuminen, olihan siinä hitosti tyhjää tilaa etukulmassa ja mokke aivan maskissa mutta hyvin sijoitti
- Hirvosen onnistuminen, todella tärkeä palanen joukkuetta ja ollut pitkälti pettymys, joten hienoa että sai maalin ja toivottavasti ruokkii itseluottamusta

Lisäksi hymyilyttää, että joku voi pitää COATia (Child of all time + otti vastaan emiiriltä qatarin arvomaailman kansitakin muodossa), tuota bobo-vauvaa "kaikkien aikojen jalkapalloilijana":

Hymyilyttää katsella kaikkien aikojen jalkapalloilijan maailmanmestaruusjuhlia. Unohtui IFK:n taaperrus muutamaksi tunniksi ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa.

En malta odottaa että pääsen Maradonan ja Jeesuksen luo pilvihattaran reunalle nauramaan kokkelipäissäni tuolle kommentille. Ei ole messy kyllä edes lähellä viittä tai kuutta brassia ja paria eurooppalaista, eikä kukaan heistäkään ole edes lähellä D10Sia.

Jos nopea vaihdos tehdään, lienee seuraaja Kölli. Jos vaihto tehdään ensi syksynä, vaihtoehtoja löytyy enemmän, vaikka eiköhän se Kölli silloinkin lähde kisaan etumatkalta. Pitkästä aikaa jokin HIFK:ssa ihan oikeasti jännittää, eikä pelkästään hyvällä tavalla. Tässä on ainekset vaikka mihin ja voihan Sashan huhuilu jäädä ankaksikin.

Nopea vaihdos on mahdollista Mika Toivolan muodossa. Muita vaihtoehtoja ei tarvita. Hymyilyttää, että kukaan edes miettii Kölliä vaihtoehtona, taitaa olla vain dinojen päiväunia. Eiköhän tämä organisaatio nyt viimeistään raahata 2000-luvulle, 22 vuotta myöhässä. Korkki kiinni, old spice kierrätykseen ja hikinen puvuntakki pesulaan.
 
Viimeksi muokattu:

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisäksi hymyilyttää, että joku voi pitää COATia (Child of all time + otti vastaan emiiriltä qatarin arvomaailman kansitakin muodossa), tuota bobo-vauvaa "kaikkien aikojen jalkapalloilijana":

En malta odottaa että pääsen Maradonan ja Jeesuksen luo pilvihattaran reunalle nauramaan kokkelipäissäni tuolle kommentille. Ei ole messy kyllä edes lähellä viittä tai kuutta brassia ja paria eurooppalaista, eikä kukaan heistäkään ole edes lähellä D10Sia.

Turhaan sinä minuun pahaa oloasi purat. Minä olen nähny Diegon ja Leon pelaavan. Leo on parempi.

Toki kokkelipäissään voi ajatusmaailma hieman muuttua.

Vaikka kundi käyttäisi Stalinin kansitakkia tai sylkisi eturivissä istuvien lasten päälle, niin ei se pallotatsia huononna. Kokonaisvaltaisessa pelaamisessa Diegoa edellä, vaikka häneenkin rakkauteni tulee aina säilymään.

Mutta se siitä off topicista minun osaltani.
 
Viimeksi muokattu:

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Turhaan sinä minuun pahaa oloasi purat. Minä olen nähny Diegon ja Leon pelaavan. Leo on parempi.

Toki kokkelipäissään voi ajatusmaailma hieman muuttua.

Vaikka kundi käyttäisi Stalinin kansitakkia tai sylkisi eturivissä istuvien lasten päälle, niin ei se pallotatsia huononna. Kokonaisvaltaisessa pelaamisessa Diegoa edellä, vaikka häneenkin rakkauteni tulee aina säilymään.

Mutta se siitä off topicista minun osaltani.

Ei minulla pahaa oloa ollut, aidosti naurattaa väite siitä että tuo huonosti käyttäytyvä pelle olisi millään lailla suuri. Kokkelia en vielä ole kokeillut, mutta ajattelin että sitten pilvenreunalla Diego kyllä tarjoaa. Voi olla että olet oikeassa, ehkä sitten ajatusmaailma muuttuu ja minäkin näen tuossa bobossa jotain sellaista, mitä Diegokin kieltämättä näki.

Ihan aidosti hymyilyttää. Toivon sinullekin hymyssä suin oikein kivaa joulua.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei minulla pahaa oloa ollut, aidosti naurattaa väite siitä että tuo huonosti käyttäytyvä pelle olisi millään lailla suuri. Kokkelia en vielä ole kokeillut, mutta ajattelin että sitten pilvenreunalla Diego kyllä tarjoaa. Voi olla että olet oikeassa, ehkä sitten ajatusmaailma muuttuu ja minäkin näen tuossa bobossa jotain sellaista, mitä Diegokin kieltämättä näki.

Ihan aidosti hymyilyttää. Toivon sinullekin hymyssä suin oikein kivaa joulua.

Juuri näin. "Suurempia" on kyllä kuin Messi, mutta ei parempia. Ei hän mikään minun idolini ole, ja meni kyllä kauan, että vanhat henkilöfantasiani entisaikojen futistähtiin kykenin sivuuttamaan nykyjalkapalloilijoiden nojalla.

Diego on Diego, siitä ei kahta sanaa. Suurin kaikista, jos sopii tuota termiä käyttää.

Hyvää, rauhallista ja punaista joulua myös sinne!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hymyilyttää.

Vuosikymmenet Narrikannattajat naureskelivat Nordiksen ladolle, ja nyt nämä samat itkevät oikeuttaan päästä pelaamaan Helsingin jäähalliin IFK:n logon alle.

Naapuri on täysin alistettu.
Kyllä, hymyilyttää. Mitenköhän se "pelin taso"-porukka viihtyy katsomossa KeuPa:a vastaan?
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nopea vaihdos on mahdollista Mika Toivolan muodossa. Muita vaihtoehtoja ei tarvita. Hymyilyttää, että kukaan edes miettii Kölliä vaihtoehtona, taitaa olla vain dinojen päiväunia. Eiköhän tämä organisaatio nyt viimeistään raahata 2000-luvulle, 22 vuotta myöhässä. Korkki kiinni, old spice kierrätykseen ja hikinen puvuntakki pesulaan.
Jaa luuletko ihan tosissasi HIFK:n palkkaavan ketään ulkopuolista, jos Salmelainen poistettaisiin nopealla aikataululla? Kölli on sisäpiiriä, kävi viisi vuotta sitten haastattelut läpi ja pääsi prosessissa kakkoseksi. Kölli tekee (tai olisi tehnyt, jos huhujen mukaan ei olisi jo kieltäytynyt) Salmelaisen pikaisen kenkimisen mahdolliseksi, kun muussa tapauksessa prosessi todennäköisesti kestäisi pidempään ja Salmelainen jatkaisi kauden loppuun.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV

Kreisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turbulenssissa
En nyt jaksa kaivaa vanhaa viestiäni vuosien takaa, jossa ennustin että narreilla on palatessaan jäljellä pelkkä tuulenhuuhtoma perse. Näin sitten kävi.

Harvassa ovat onnelliset huorat. Saavat jatkossakin pitää itsensä lämpiminä balalaikan tahdissa, minkä sillan alle nyt sattuvat asettumaankaan. Paras olisi tietysti poistaa tuollaiset roskat jo ihan kaupungin toimesta, Helsinki tarvitsee turistien kassavirtaa, eikä tuollainen ryysyläis lauma tee katukuvasta yhtään houkuttelevampaa..
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
"Iltalehti tavoitti Team Jokerit oy:n ainoan hallitusjäsenen Jorma Mäkisen kommentoimaan asiaa. Mäkinen edustaa uuden jokeriyhtiön hallituksessa Jokerit ry:tä, joka ylläpitää seuran juniorijoukkueita.

Mäkinen kertoo, että viimeisten kuukausien aikana Jokerien suunnitelmat ovat ottaneet enemmänkin takapakkia. Pääsyynä on ollut Helsinki-hallin kauppojen tyrehtyminen.

Hän ei kaunistele edustusjoukkueen rakentamisen tilannetta.

– Paska tilanne on tällä hetkellä, Mäkinen kommentoi ytimekkäästi.

– Jäähallikauppa tyssäsi. Meillä ei ole hallia missä pelata, eikä meillä ole joukkuettakaan, joten ei silloin kannata mitään tehdä."

Kyllähän tämä hymyilyttää.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
"Iltalehti tavoitti Team Jokerit oy:n ainoan hallitusjäsenen Jorma Mäkisen kommentoimaan asiaa. Mäkinen edustaa uuden jokeriyhtiön hallituksessa Jokerit ry:tä, joka ylläpitää seuran juniorijoukkueita.

Mäkinen kertoo, että viimeisten kuukausien aikana Jokerien suunnitelmat ovat ottaneet enemmänkin takapakkia. Pääsyynä on ollut Helsinki-hallin kauppojen tyrehtyminen.

Hän ei kaunistele edustusjoukkueen rakentamisen tilannetta.

– Paska tilanne on tällä hetkellä, Mäkinen kommentoi ytimekkäästi.

– Jäähallikauppa tyssäsi. Meillä ei ole hallia missä pelata, eikä meillä ole joukkuettakaan, joten ei silloin kannata mitään tehdä."

Kyllähän tämä hymyilyttää.

Elämmekö kaikki sittenkin vain Kummeli-sketsissä?
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
En nyt jaksa kaivaa vanhaa viestiäni vuosien takaa, jossa ennustin että narreilla on palatessaan jäljellä pelkkä tuulenhuuhtoma perse. Näin sitten kävi.
Hymyilytttää… Tuostapa tuli mieleeni Kolmannen Naisen biisi ”Tuulen huuhtoma” jonka sanoja osilta hieman muokkasin:

Voi mua narrin raasua kun oon niin pienestä maasta
Kohelon bojoi jakaessa, mä en saanu ku halosta.
Voi mua narrin raasua, en parastani tajua
kun pääni täyttää vain tää yksi asia
Haluun liigaan
haluun liigaan
haluun liigaan

Mul' ei ole mitään, vaan perse tuulen huuhtoma
On tehnyt hyvää työtä venäläinen ahava
Mull' ei ole mitään, ei mitään tarjota
ja liigaan ei pääse ku kautta Mestiksen.

Voi mua narrin raasua kun mua ei kukaan puolusta
Mä pelaisin liigaa vaikka Nordiksel
mä tekisin sun takiasi ihan mitä vaan
se tulee kyllä selväksi kun kylää ympäri huudellaan
Haluun liigaan
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
"Iltalehti tavoitti Team Jokerit oy:n ainoan hallitusjäsenen Jorma Mäkisen kommentoimaan asiaa. Mäkinen edustaa uuden jokeriyhtiön hallituksessa Jokerit ry:tä, joka ylläpitää seuran juniorijoukkueita.

Mäkinen kertoo, että viimeisten kuukausien aikana Jokerien suunnitelmat ovat ottaneet enemmänkin takapakkia. Pääsyynä on ollut Helsinki-hallin kauppojen tyrehtyminen.

Hän ei kaunistele edustusjoukkueen rakentamisen tilannetta.

– Paska tilanne on tällä hetkellä, Mäkinen kommentoi ytimekkäästi.

– Jäähallikauppa tyssäsi. Meillä ei ole hallia missä pelata, eikä meillä ole joukkuettakaan, joten ei silloin kannata mitään tehdä."

Kyllähän tämä hymyilyttää.

Nuorempi Harkimo siellä vetää Jokereita hautaan minkä ehtii, mutta neuvostotyyliseen alistamiseen itsensä turruttanut fanikunta aina virallisista yhdistyksistä lähtien seuraa nöyränä operaatiota sivusta. Lelu on siirtynyt isältä pojalle, ja kannattajat käyvät tämän koko tilanteen aiheuttaneen tahon kanssa dialogia tilanteen edistämiseksi. Ymmärrän, että seura on tärkeä. Mutta onko tosiaan niin, ettei sillä ole mitään väliä millainen versio siitä on logon takana olemassa?

On IFK:llakin paskaa ollut, mutta ei me tuollaiseen taivuttaisi koskaan. Olen siitä varma.
 

SailingFun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC(#12), U20 Mestis, Heiskanen
Hyvää ja Rauhallista Joulua kaikille. Hymyilyttää meidän oma itseironia tässä tilanteessa. Pidetään kipinävahtia yllä ja nautitaan jokaisesta pienestä positiivisesta tapahtumasta mitä rakas joukkueemme meille tarjoaa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nuorempi Harkimo siellä vetää Jokereita hautaan minkä ehtii, mutta neuvostotyyliseen alistamiseen itsensä turruttanut fanikunta aina virallisista yhdistyksistä lähtien seuraa nöyränä operaatiota sivusta. Lelu on siirtynyt isältä pojalle, ja kannattajat käyvät tämän koko tilanteen aiheuttaneen tahon kanssa dialogia tilanteen edistämiseksi. Ymmärrän, että seura on tärkeä. Mutta onko tosiaan niin, ettei sillä ole mitään väliä millainen versio siitä on logon takana olemassa?

On IFK:llakin paskaa ollut, mutta ei me tuollaiseen taivuttaisi koskaan. Olen siitä varma.

No joo, aika huumoriosastoa J.Harkimo tuolla.

Miksiköhän eivät muuten Pirkkolassa lähde pelaamaan, jos sinne pääsisi, ja jossa junnujoukkueetkin vetelee. Eihän Pirkkolan jäähalli nyt katsojia hirveästi vedä, mutta jostain kai se pitää aloittaa, jos takasin meinaa oikeasti tulla. Se on kuitenkin kaupungin halleja muutaman kilsan päässä kehä 1 varrella, ja muutenkin todella aktiivisen toiminnan aluetta koko urheilupuisto isolla parkkipaikalla ja muilla käytännön hommilla.

Noh, aivan sama. Tuli vaan mieleen kun niistä narriverkkareilla pyörivistä junnuista ko. hallin ympäristössä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös