Kyllä se hymy taas pian hyytyy, valitettavasti.Hymyilyttää katsella kaikkien aikojen jalkapalloilijan maailmanmestaruusjuhlia. Unohtui IFK:n taaperrus muutamaksi tunniksi ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa.
Otettu KooKooseen yhteyttä ja pyydetty rahan kanssa lupaa neuvotella Kultasen kanssa?Mitähän kyseiset asiat voisivat olla? Ainoa mikä tulee mieleen, että joku pelaaja-agentti vihjannut Huttuselle, ettei Salmelainen ole se henkilö, joka neuvottelee ensi kauden soppareista tai jotain sen suuntaista.
Mehän jo sovittiin, että sinä koutsaat ja minä hoidan UTJn pestin. Varma mestaruus.Noh, varmaan vasta tämän kauden jälkeen tapahtuu isompia liikkeitä, mutta ehkäpä head hunterit ovat jo käyneet Nordiksen scoutti- ja agenttinurkkauksessa juttusilla. Sieltähän se seuraavakin UJ luultavasti löytyy.
Mua hymyilyttää vasta sitten, jos tilalle kiinnitetään joku kova nimi, joka ei ole sisäpiiriä nähnytkään ja puhuu jotain hassua murretta, kuten savoa, oulua, turkua tai espoota.
Mehän jo sovittiin, että sinä koutsaat ja minä hoidan UTJn pestin. Varma mestaruus.
Pelkään, että hymy hyytyy vielä, kun IFK potentiaalisesti ei ole miettinyt korvaajaa ollenkaan.
Eli Mika Toivola estradi on valmis sinunMua hymyilyttää vasta sitten, jos tilalle kiinnitetään joku kova nimi, joka ei ole sisäpiiriä nähnytkään ja puhuu jotain hassua murretta, kuten savoa, oulua, turkua tai espoota.
Uskoisin, että Huttunen on saanut vihiä henkilöltä/henkilöiltä, joita on kosiskeltu Salmelaisen paikalle.
Kaveri on kuitenkin niin uuno, että ei osaa hankki 1.ketjun sentteriä, niin ei varmasti osaisi lähteä itse @BOL
Eiköhän tilalle tule Kölli, jos siis pikaisesti muutoksia tulee.
Samaa mieltä. Kaverin pitäisi olla täysin IFK-boksin ulkopuolelta tuleva kova ammattilainen, luokkaa Ville Sirén.Mua hymyilyttää vasta sitten, jos tilalle kiinnitetään joku kova nimi, joka ei ole sisäpiiriä nähnytkään ja puhuu jotain hassua murretta, kuten savoa, oulua, turkua tai espoota.
Olis kyllä heikon firman merkki, että edellidessä rekryssä hopealle jäänyt palkattaisiin nyt ilman kilpailua.. olen tämän työelämässä kerran todistanut ja vituiksihan se meni silläkin kertaaJos nopea vaihdos tehdään, lienee seuraaja Kölli. Jos vaihto tehdään ensi syksynä, vaihtoehtoja löytyy enemmän, vaikka eiköhän se Kölli silloinkin lähde kisaan etumatkalta. Pitkästä aikaa jokin HIFK:ssa ihan oikeasti jännittää, eikä pelkästään hyvällä tavalla. Tässä on ainekset vaikka mihin ja voihan Sashan huhuilu jäädä ankaksikin.
Kölli on ilmeisesti kieltäytynyt kunniasta:Eiköhän tilalle tule Kölli, jos siis pikaisesti muutoksia tulee.
Kölli on ilmeisesti kieltäytynyt kunniasta:
Kölli on ilmeisesti kieltäytynyt kunniasta: