Nyt just hymyilyttää!

  • 2 086 777
  • 10 392

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää katsella kaikkien aikojen jalkapalloilijan maailmanmestaruusjuhlia. Unohtui IFK:n taaperrus muutamaksi tunniksi ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mitähän kyseiset asiat voisivat olla? Ainoa mikä tulee mieleen, että joku pelaaja-agentti vihjannut Huttuselle, ettei Salmelainen ole se henkilö, joka neuvottelee ensi kauden soppareista tai jotain sen suuntaista.
Otettu KooKooseen yhteyttä ja pyydetty rahan kanssa lupaa neuvotella Kultasen kanssa?

IFKn tuntien Kölli ylennetty UTJksi ja pieni piiri jatkaa pyörimistään
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK


Enemmän hymyilyttäisi, jos Salmelainen olisi itse todennut, että pitäkää tunkkinne ja piileskelkää keskenänne.

Hymyilyttää, että Salmelaisen vaihtamalla paska muuttuu konvehdiksi ja HIFK:n dynastia on vain ajan kysymys. Tätä on odotettu!

Noh, varmaan vasta tämän kauden jälkeen tapahtuu isompia liikkeitä, mutta ehkäpä head hunterit ovat jo käyneet Nordiksen scoutti- ja agenttinurkkauksessa juttusilla. Sieltähän se seuraavakin UJ luultavasti löytyy.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Noh, varmaan vasta tämän kauden jälkeen tapahtuu isompia liikkeitä, mutta ehkäpä head hunterit ovat jo käyneet Nordiksen scoutti- ja agenttinurkkauksessa juttusilla. Sieltähän se seuraavakin UJ luultavasti löytyy.
Mehän jo sovittiin, että sinä koutsaat ja minä hoidan UTJn pestin. Varma mestaruus.

Pelkään, että hymy hyytyy vielä, kun IFK potentiaalisesti ei ole miettinyt korvaajaa ollenkaan.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Mua hymyilyttää vasta sitten, jos tilalle kiinnitetään joku kova nimi, joka ei ole sisäpiiriä nähnytkään ja puhuu jotain hassua murretta, kuten savoa, oulua, turkua tai espoota.
 

ball1n

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskoisin, että Huttunen on saanut vihiä henkilöltä/henkilöiltä, joita on kosiskeltu Salmelaisen paikalle.

Kaveri on kuitenkin niin uuno, että ei osaa hankki 1.ketjun sentteriä, niin ei varmasti osaisi lähteä itse @BOL
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mehän jo sovittiin, että sinä koutsaat ja minä hoidan UTJn pestin. Varma mestaruus.

Pelkään, että hymy hyytyy vielä, kun IFK potentiaalisesti ei ole miettinyt korvaajaa ollenkaan.

Mä aloitin hommat jo perjantaina ja ihmettelin, että missä sä oot, mut sit kelasin, et ehkä et tee duunia perjantaisin. Mulle ihan ok sekin. Ens pelissä tulee yv-maali. Perjantainahan tuli jo se Tallbergin maali. Hommat etenee. Meen taas aamulla.

HIFK:n tuntien sieltä voi tulla ihan mitä vain. Jopa joku nimekäs tyyppikin. Itse haluan rakenteellisia muutoksia. Sinänsä se ja sama, jatkaako Salmelainen vai ei.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mua hymyilyttää vasta sitten, jos tilalle kiinnitetään joku kova nimi, joka ei ole sisäpiiriä nähnytkään ja puhuu jotain hassua murretta, kuten savoa, oulua, turkua tai espoota.
Eli Mika Toivola estradi on valmis sinun

Eiköhän tilalle tule Kölli, jos siis pikaisesti muutoksia tulee.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskoisin, että Huttunen on saanut vihiä henkilöltä/henkilöiltä, joita on kosiskeltu Salmelaisen paikalle.

Kaveri on kuitenkin niin uuno, että ei osaa hankki 1.ketjun sentteriä, niin ei varmasti osaisi lähteä itse @BOL

Ok. Ei näytä olevan ainoa uuno. Valitettavasti.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Eiköhän tilalle tule Kölli, jos siis pikaisesti muutoksia tulee.

Heitän Vellu Kautosen nimen hattuun. Siis jos mielenkiintoa riittää, kun edelliskerralla Salmelainen valittiin ohi tehtävään ja nykyisin pestinä on "Head Amateur Scout" Islandersissa.
 
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Mua hymyilyttää vasta sitten, jos tilalle kiinnitetään joku kova nimi, joka ei ole sisäpiiriä nähnytkään ja puhuu jotain hassua murretta, kuten savoa, oulua, turkua tai espoota.
Samaa mieltä. Kaverin pitäisi olla täysin IFK-boksin ulkopuolelta tuleva kova ammattilainen, luokkaa Ville Sirén.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos nopea vaihdos tehdään, lienee seuraaja Kölli. Jos vaihto tehdään ensi syksynä, vaihtoehtoja löytyy enemmän, vaikka eiköhän se Kölli silloinkin lähde kisaan etumatkalta. Pitkästä aikaa jokin HIFK:ssa ihan oikeasti jännittää, eikä pelkästään hyvällä tavalla. Tässä on ainekset vaikka mihin ja voihan Sashan huhuilu jäädä ankaksikin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse veikkaan, että jos Salmelainen ylipäätään lähtee, uusi UJ astuu pestiinsä heti tämän kauden päätyttyä, about 1.5. Voi tulla oppimaan tehtävää jo aiemmin, mutta en usko, että Salmelainen nostaa kytkintä kesken kauden. Eikä pidäkään. Asiat pitää hoitaa puolin ja toisin tyylillä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Jos nopea vaihdos tehdään, lienee seuraaja Kölli. Jos vaihto tehdään ensi syksynä, vaihtoehtoja löytyy enemmän, vaikka eiköhän se Kölli silloinkin lähde kisaan etumatkalta. Pitkästä aikaa jokin HIFK:ssa ihan oikeasti jännittää, eikä pelkästään hyvällä tavalla. Tässä on ainekset vaikka mihin ja voihan Sashan huhuilu jäädä ankaksikin.
Olis kyllä heikon firman merkki, että edellidessä rekryssä hopealle jäänyt palkattaisiin nyt ilman kilpailua.. olen tämän työelämässä kerran todistanut ja vituiksihan se meni silläkin kertaa
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
No, jos UJ vaihtuu niin toivottavasti saadaan parempi tilalle ja hyvät asiat pystytään säilyttämään, vaikkakin muutettavaa on ja paljon mutta muutosta pitäisi tapahtua vain rakenteissa, ei pelkästään henkilöissä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kazakstan vs Latvia
  • 3.60
  • 4.40
  • 1.75
Tanska vs Norja
  • 1.63
  • 4.55
  • 4.15
Kanada vs Itävalta
  • 1.02
  • 14.00
  • 40.00
Puola vs Ranska
  • 4.40
  • 4.75
  • 1.57
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös