PuukäsiPakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
Hymyilyttää, kun parin voiton jälkeen tietyt nimimerkit ovat taas kadonneet ja palsta on jälleen luettavassa kunnossa.
Totta, eriävät mielipiteet on ihan perseestä. Paljon kivempi lukea sellaista solidaarista hymistelyä, jossa kaikki ovat samaa mieltä kaikesta ja missään ei ole mitään vikaa. Jos kaikki vain toimisivat samalla tavalla, niin maailma olisi paljon parempi paikka elää.Hymyilyttää, kun parin voiton jälkeen tietyt nimimerkit ovat taas kadonneet ja palsta on jälleen luettavassa kunnossa.
Ei varmaankaan ole kyse eriävästä mielipiteestä vaan niistä trolleista, mistä jengi puhuu. Tai ei täällä kun sen takia ne ei käy täällä.Totta, eriävät mielipiteet on ihan perseestä. Paljon kivempi lukea sellaista solidaarista hymistelyä, jossa kaikki ovat samaa mieltä kaikesta ja missään ei ole mitään vikaa. Jos kaikki vain toimisivat samalla tavalla, niin maailma olisi paljon parempi paikka elää.
Totta, eriävät mielipiteet on ihan perseestä. Paljon kivempi lukea sellaista solidaarista hymistelyä, jossa kaikki ovat samaa mieltä kaikesta ja missään ei ole mitään vikaa. Jos kaikki vain toimisivat samalla tavalla, niin maailma olisi paljon parempi paikka elää.
Hymyilyttää kun joillain on tärkeämpää löytää syntipukkeja kuin nauttia menestyksestä.Hymyilyttää, kun tämä vara-Taipalus istuu kakkuaan ja IFK pelaa kauden parasta lätkää. Laitetaan Vito vaihdossa sinne,mistä IFK meinaa hankkia uuden pelurin.
Okei. Itse olen jo kauan sitten blokannut kaikki ne kirjoittajat, jotka keskittyvät pelkkään negaan perustelematta sitä mitenkään. Tästä syystä en oikeastaan edes tiedä, kuinka paljon niitä on. Ja koska tiedän itse antavani todella herkästi raippaa huonosti pelatun ottelun jälkeen, niin tunsin kevyehkön piston sydämessäni tuosta viestistäsi ja otin sen vähän itseeni. Alex Stubbia lainaten: ”Sori siitä.”Kyllä mä tarkotin näitä ”kaikki on paskaa paitsi kusi”- tyyppejä joilla ei ikinä ole mitään muuta kirjoitettavaa kuin negapaskan suoltaminen. Sä et kuulu siihen porukkaan vaan ihan hyvin perustelet argumentit jos jotain negaa kirjoitat.
Hymyilyttää kun joillain on tärkeämpää löytää syntipukkeja kuin nauttia menestyksestä.
Hymyilyttää kun joillain on tärkeämpää löytää syntipukkeja kuin nauttia menestyksestä.
Vitsi onpa kiva fiilis edelleen viikonlopun 6 pisteestä Tapparalta ja vielä millä otteilla. Hyvä jätkät! Smile ’til it ends!
Upeat voitot ja hienoilla esityksillä. Ja viimeistään nyt huomataan kuinka suuri Heiskasen merkitys joukkueelle on. Joku jolla on aikaa voisi katsoa miten HIFK:n pisteet ja lähinnä pisteet/ottelu on mennyt Heiskasen ollessa kokoonpanossa ja sivussa.
Tuossa jengissä on kyllä oikeasti pohja kunnossa siihen että saumat vaikka mihin. Yksi hyvä haku pakistoon ja muiden tervehtyminen niin pakisto on sekä leveä että laadukas. Rotaatiopelaajat ovat vetäneet siksi hyvin. Mutta kyllä tässä vieläkin vähän vituttaa tuo Laakso&Finley&Varakas-sekoilu joukkuetta kasatessa, se maksoi todennäköisesti pari-kolme sijaa runkosarjassa. Puhumattakaan CHL:stä. Näille Erosen ja O'Connorin loukkaantumisille kun ei mitään voi, ne tulee jos on tullakseen.
Mutta toisaalta, onhan se tärkeintä että kaikki on kunnossa Liigan playoffeissa. Ja siihen on kaikki mahdollisuudet.
Kiitos tästä."#HIFK:n pistekeskiarvo tällä kaudella Miro Heiskasen ollessa kokoonpanossa on 2,00 ottelua kohden. Ilman Heiskasta vaivaiset 1,36. #Liiga" noin twiittasi tilastoguru Miika Arponen eilisen pelin jälkeen. Eli toisin sanoen ilman Heiskasta ollaan rupusakki ja Heiskasen kanssa Liigan kärkijengejä. Käsittämätön merkitys HIFK:lle.
Uskomaton tilasto joukkueen PPG-osalta.Kiitos tästä.
Ei kyllä heti tule mieleen vastaavaa tapausta missä yksi pelaaja olisi aikuisten mestaruussarjajoukkueelle noin tärkeä. Saati että kaveri olisi vielä 18-v.
Olen menossa katsomaan peliä huomenna, joten olisi erittäin suotavaa, jos eivät viitsisi vielä puhallella. Keskiviikko on hyvä päivä puhaltaa, kun ei ole peliä. Perkele.Kyllä tässä vieläkin sen verran hymyilyttää, että annan anteeksi mahdollisen ulospuhalluksen ja perseilyn huomenna KooKoota vastaan. En toki sen enempää.
Olen menossa katsomaan peliä huomenna, joten olisi erittäin suotavaa, jos eivät viitsisi vielä puhallella. Keskiviikko on hyvä päivä puhaltaa, kun ei ole peliä. Perkele.
Kyllä tässä vieläkin sen verran hymyilyttää, että annan anteeksi mahdollisen ulospuhalluksen ja perseilyn huomenna KooKoota vastaan. En toki sen enempää.
Kyllä tässä vieläkin sen verran hymyilyttää, että annan anteeksi mahdollisen ulospuhalluksen ja perseilyn huomenna KooKoota vastaan. En toki sen enempää.
Mä en anna kyllä missään nimessä anteeksi mahdollista ulospuhallusta?
Nyt perseily KooKoo:ta vastaan maksaa pahimmassa tapauksessa eron JYP:iin 6 pisteeseen, pitäen lisäksi raumalaiset iskuetäisyydellä.
Kookoo:lta pisteet himaan ja toivotaan että JYP sensijaan vetää ulospuhalluspelin.
Aivan samaa mieltä - kurittoman joukkueen merkki, jos KooKoota vastataan lepsuillaan. JYPillä vielä härkäviikko edessä, joten hyvä hetki saada heitä kiinni, kun maks. laskennallinen ero yhdeksän pistettä vähempien pelattujen otteluiden takia.