Kävin ensimmäistä kertaa elämässäni JYPin osiossa, kun kuulin kokoonpanoista. Kannattaa varata poppareita.
Eipä olisi eka kerta kun nobodyt innostuvat ja tekevät pelistä jännän. Jospa edarit lähtevät illan peliin napit napaan asti auki...
Kävin ensimmäistä kertaa elämässäni JYPin osiossa, kun kuulin kokoonpanoista. Kannattaa varata poppareita.
Eipä olisi eka kerta kun nobodyt innostuvat ja tekevät pelistä jännän. Jospa edarit lähtevät illan peliin napit napaan asti auki...
Kuulemma ihan kelvollinen jonkun jengin kakkosveskaksi, mutta ei vain riitä ykköseksi. Näin joku kertoi minulle syksyllä.Ai Kekellä tällä kaudella 9 matsia ja 4 nollapeliä? Suht vakuuttavaa.
Googleen vaan hakutermiksi ”karalahti gillies” niin alkaa löytyä. Maikkarin ja IS:n sivuilla on youtube-linkki, joka ei kuitenkaan toimi suomalaisella ip:llä. Itse vaihdoin VPN.n kertomaan olevani Tšekeissä, ja johan lähti pyörimään.Olen kohta lukenut "Jere"-kirjan kokonaan, vaikka ensin ajattelin etten halua siihen koskea. En ole tätä tiennyt, mutta ilokseni luin että Trevor Gillies on pudottanut Karalahden KHL:ssä pelatessaan. Etsin Tubesta, mutta ei löytynyt pätkää. Harmi. Mutta siis itse tapahtuma hymyilyttää.
Googleen vaan hakutermiksi ”karalahti gillies” niin alkaa löytyä. Maikkarin ja IS:n sivuilla on youtube-linkki, joka ei kuitenkaan toimi suomalaisella ip:llä. Itse vaihdoin VPN.n kertomaan olevani Tšekeissä, ja johan lähti pyörimään.
Sisältö on kyllä ehtaa Gilliesiä. Ei kyllä kaverilla tainnut hissi kivuta lähellekään ylintä kerrosta.
Pahus, alkoi kiinnostamaan. Kuusnelosessani ei ole VPN-ominaisuutta. Miten se Tor-selain? Voiko sen kanssa kikkailla näissä hommissa? Sitten ne tiedä mistä tulen.
Lataa Commodoreen Opera-niminen selain ja kytke siitä VPN päälle. Tor-verkosta ei varmaan ole hyötyä, ellet löydä jostain sipulisivua, josta tuo löytyy.Pahus, alkoi kiinnostamaan. Kuusnelosessani ei ole VPN-ominaisuutta. Miten se Tor-selain? Voiko sen kanssa kikkailla näissä hommissa? Sitten ne tiedä mistä tulen.
Offtopic: Tor browserilla pääsee kyllä ihan normi sivuillekkin mutta ominaisuudet kuten Javascript ja Flash eivät toimi ja jälkimmäistä tarvitsee youtuben katseluunLataa Commodoreen Opera-niminen selain ja kytke siitä VPN päälle. Tor-verkosta ei varmaan ole hyötyä, ellet löydä jostain sipulisivua, josta tuo löytyy.
Tai sitten käyt Valko-Venäjällä katsomassa sen videon? :D
Mutta sisältö on jotakuinkin sellainen, että Gillies tyrkkää ensin Karalahden poikkarilla kumoon, jatkaa kuumottamista Karalahden noustua ylös. Hetken päästä vetäisee kunnon benamormaisen haymaker cheapshotin takaapäin. Hieno mies.
Minäpä helpotan hommaa vähän.
1. mene sivulle FilterBypass - Anonymous Web Proxy
2, syötä laatikkoon Гиллис атакует Каралахти / Gillies punches Karalahti - YouTube ja klikkaa surf
3. nauti videopätkästä
Sakkoaaaa"Tuli mieleen, että hanskaankin voi vetää."
Tirsk. Sigukamaa. Linkki Iltalehden uutiseen.
Fingerporin IFK:n murskavoiton uutiselta tuo vaikuttaa. Tähtihyökkääjä Asko Vilenius haastiksessa.Sakkoaaaa
Älysin äsken jääpuistoa ohittaessa kuinka hieno laji jääkiekko on, ja kuinka hieno seura IFK on.
Jääpuisto täynnä skidejä joilla punaista päällä ja hymy naamalla.