Oi mä olen niin onnellinen! HIFK:n näköisiä pelaajia tulee nyt myös muualta!
Oi mä olen niin onnellinen! HIFK:n näköisiä pelaajia tulee nyt myös muualta!
Tjah. Tepsi nappasi varmalta mestarilta otsatukan, 6-2. Yhtä vuoristorataa tämä ilta. Köh.
Näin. Vilkaise meidän hyökkäysketjuja JYP:iä vastaan. Siinäpä ilon aihetta kerrakseen.. :) HIFK:in hyökkäysmateriaali näyttää NHL-tasoiselta tuohon verrattuna.Kävin Kärppäosion vitutusketjussa. Aiemmin en olisi kuvitellutkaan voivani samaistua täydellä sydämellä heidän ongelmiinsa, mutta nyt... I feel you.
Kyllä Liigan pääperkeleen (en muista kuka tämän loistavan termin v. 2016 finaalien alla lanseerasi) tappio aina vähän mieltä lämmittää! Sen verran alhainen olen.
TPS:llä voi olla ihan hyvä kausi edessä - pudotuspelejä myöten - kun pääsivät Atusta.
Näin. Vilkaise meidän hyökkäysketjuja JYP:iä vastaan. Siinäpä ilon aihetta kerrakseen.. :) HIFK:in hyökkäysmateriaali näyttää NHL-tasoiselta tuohon verrattuna.
VOITTO!
Kyllä, on ne SaipaSportJukuritKooKooIlves ja muut niin kovia, että tuskin tulee kolmen pisteen voittoja ilman veskan ihmepeliä.Voitto on aina voitto. Voi olla, että kahden maalin ja kolmen pisteen voitot tulevat olemaan harvinaista herkkua tällä kaudella. Nautitaan tästä.
Saatiin piste ja muutama muukin oli aika lähellä.
Tästä on hyvä jatkaa pirteää pörräämistä! Kyllä se vielä natsaa.
Ja huutonaurua aikaansaa valtaisat 1,8 tehtyä maalia/ matsi. Vituttaa kylläkin muutaman pelaajan puolesta. Heräämistä odotellessa.Saatiin piste ja muutama muukin oli aika lähellä.
Tästä on hyvä jatkaa pirteää pörräämistä! Kyllä se vielä natsaa.