Nyt just hymyilyttää!

• 2 408 958
  • 12 377

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Nyt vasta ehtii hieman enemmän pohtia ja käsitellä illan tapahtumia ja hymyilyttää vain enemmän. Tytärkin juoksee ympäri kämppää ja huutaa "IFK".

Sääliksi käy Claraa, mutta tempussa onnistuessaan olisi puolen Suomen kuningas, aina ei onnistu. Tällä kertaa se lopputulema vain oli oman jenginsä muroihin kuseminen.

Kiitos Palmu, Kiitos Pappi ja KIITOS Pakarinen. Nyt lepuuttamaan koipia.

Oikea laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, mutta pakko tulla onnittelemaan TOP4-paikasta. Hieno saavutus! Teillä kävi tänään uskovitumaton pulla ja varmasti hymyilyttää tänä iltana. Meillä Lappeenrannassa vituttaa ja ankarasti, mutta eihän se teidän vika ole: ilmaiset lahjat kuuluukin ottaa vastaan.

Toivottavasti kohdataan puolivälierissä!

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, mutta pakko tulla onnittelemaan TOP4-paikasta. Hieno saavutus! Teillä kävi tänään uskovitumaton pulla ja varmasti hymyilyttää tänä iltana. Meillä Lappeenrannassa vituttaa ja ankarasti, mutta eihän se teidän vika ole: ilmaiset lahjat kuuluukin ottaa vastaan.

Toivottavasti kohdataan puolivälierissä!
Tänään kävi pulla lopussa joo, mutta koko kauden joukkue on kärsinyt ylivoimaisesti eniten loukkaantumisista. Oliko siis lopulta ansaittu? Varsinkin kun tuohon loppuun IFK painoi ja paineisti, niin hyviä asioita voi tapahtuakin. Haluaisin ajatella, että oli ansaittu tuo, vaikka yksittäisenä tilanteena saattaa ollakin puhdasta tuuria matkassa paljon. SaiPalla on ollut viime peleissä monta viime hetken ratkaisua ja kaikki videotarkistukset ovat kääntyneet sinne.

SaiPalta kuitenkin mielipuolisen huikea kausi ja vilpittömästi onnea ja tsemppiä TPS:n kaatoon.

Oikea laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tänään kävi pulla lopussa joo, mutta koko kauden joukkue on kärsinyt ylivoimaisesti eniten loukkaantumisista. Oliko siis lopulta ansaittu? Varsinkin kun tuohon loppuun IFK painoi ja paineisti, niin hyviä asioita voi tapahtuakin. Haluaisin ajatella, että oli ansaittu tuo, vaikka yksittäisenä tilanteena saattaa ollakin puhdasta tuuria matkassa paljon. SaiPalla on ollut viime peleissä monta viime hetken ratkaisua ja kaikki videotarkistukset ovat kääntyneet sinne.

SaiPalta kuitenkin mielipuolisen huikea kausi ja vilpittömästi onnea ja tsemppiä TPS:n kaatoon.
Joo, tottakai oli ansaittu. Loukkaantumisiahan teillä on ollut ihan hemmetisti ja muitakin vaikeuksia, mutta siitäkin huolimatta IFK:n jänne kesti. Teillä on yksi piste enemmän kuin meillä kauden lopussa, se ratkaisee.

Silti vaan kyrsii pirusti tuo tapa, jolla jäätiin viidenneksi. Uskomattoman kovat taisteluvoitot Kerhosta ja KooKoosta peräkkäisinä päivinä, mutta sitten tuli kuitenkin tällainen ulospuhallus. Noh, ainakin pelit jatkuu äkkiä, eikä tarvitse kärsimättömänä odotella reilua viikkoa :)

Sori meikän offtopicista. Onnittelut ja tavataan puolivälierissä!

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Joo, tottakai oli ansaittu. Loukkaantumisiahan teillä on ollut ihan hemmetisti ja muitakin vaikeuksia, mutta siitäkin huolimatta IFK:n jänne kesti. Teillä on yksi piste enemmän kuin meillä kauden lopussa, se ratkaisee.

Silti vaan kyrsii pirusti tuo tapa, jolla jäätiin viidenneksi. Uskomattoman kovat taisteluvoitot Kerhosta ja KooKoosta peräkkäisinä päivinä, mutta sitten tuli kuitenkin tällainen ulospuhallus. Noh, ainakin pelit jatkuu äkkiä, eikä tarvitse kärsimättömänä odotella reilua viikkoa :)

Sori meikän offtopicista. Onnittelut ja tavataan puolivälierissä!
Se olisi mahtava juttu jos ja kun tavataan, pitkästä aikaa. Teidän jengin uusi tuleminen on ollut hienoa katseltavaa, siitä vilpittömät hatunnostot.

Saupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin Raksilasta kotiuduttu ja voi Jeesuksen takajalat minkä tilanteen sitä pääsi todistamaan 10m etäisyydeltä. Kait sitä on IFK fanina tottunut häviämään ja pettymään niin kerrankin tapahtui sellaista mitä ei ihan heti unohda. Mulla oli puhelin kädessä, kun just olin katsonut tilanteet muilta paikkakunnilta ja pettyneenä mökötin penkissä ja kuin taika iskusta Pakarinen lyö kiekon tyhjään maaliin. Siinä hetkessä iski varmaa joku shokki kun yleensä olen todella rauhallinen tilanteessa kuin tilanteessa niin mulla lensi puhelin kädestä jonnekin huisin helvettiin asti kun hyppäsin penkistä ja huusin niin paljon että mulla tuntuu kurkussa vieläkin. Enempää ei tässä hetkessä osaa sanoa, kun on niin helpottunut olo ja ehkä ihan pikkuisen hymyilyttää :)

Whistlr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Noniin Raksilasta kotiuduttu ja voi Jeesuksen takajalat minkä tilanteen sitä pääsi todistamaan 10m etäisyydeltä. Kait sitä on IFK fanina tottunut häviämään ja pettymään niin kerrankin tapahtui sellaista mitä ei ihan heti unohda. Mulla oli puhelin kädessä, kun just olin katsonut tilanteet muilta paikkakunnilta ja pettyneenä mökötin penkissä ja kuin taika iskusta Pakarinen lyö kiekon tyhjään maaliin. Siinä hetkessä iski varmaa joku shokki kun yleensä olen todella rauhallinen tilanteessa kuin tilanteessa niin mulla lensi puhelin kädestä jonnekin huisin helvettiin asti kun hyppäsin penkistä ja huusin niin paljon että mulla tuntuu kurkussa vieläkin. Enempää ei tässä hetkessä osaa sanoa, kun on niin helpottunut olo ja ehkä ihan pikkuisen hymyilyttää :)
Lähti täällä kotipuolessakin aika lapasesta, niin en ihmettele jos äänihuulet painettu paikan päällä mäsäksi

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Lähti täällä kotipuolessakin aika lapasesta, niin en ihmettele jos äänihuulet painettu paikan päällä mäsäksi
Vaimo hymähti ja kundi 4-vee sekä friidu 1-vee katsoivat silmät suurina, kun isi hiukan karjui olohuoneessa.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä vittua tossa just äsken tapahtui?

Yrittikö Kärppien maalivahti oikeasti tehdä maalin kun peliä oli 30 sekuntia jäljellä, kusi tilanteen urakalla ja lähetti oman jenginsä lomille, ja vei IFK:n neljän parhaan joukkoon? Eihän tää nyt oikeasti just äsken tapahtunut? Sairasta.

Yritti, vaikkei ollut mikään pakko voittaa ottelua. Oli kyllä melkoinen moka. Haki sankarin viittaa, mutta joutuikin syntipukiksi. Pienestä nämä on joskus kiinni

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oli pakko katsoa viimeisen runkosarjaottelun kunniaksi ottelun lehdistötilaisuus. Päätös sille oli hyvin hämmentävä, kun Paskansyöjä lähti ihan päättömästi rynnimään ulos tilanteesta ja Ville ei oikein tiedä mitä tilanteessa tapahtuu sekä miten pitäisi olla.

FortyTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli pakko katsoa viimeisen runkosarjaottelun kunniaksi ottelun lehdistötilaisuus. Päätös sille oli hyvin hämmentävä, kun Paskansyöjä lähti ihan päättömästi rynnimään ulos tilanteesta ja Ville ei oikein tiedä mitä tilanteessa tapahtuu sekä miten pitäisi olla.
Joo, tämä oli hauska. Ville luuli, että Petu halusi halata sitä.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hämmentävä oli tosiaan paskansyöjän lopetus lehdistötilaisuudessa. Jotenkin niin juntti jätkä, että onneksi hänen kautensa saatiin katkaistua tässä ja nyt. Ei tarvitse tuota paskanjauhajaa enempää kuunnella.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tämä!! Tämä se hymyilyttää vielä enemmän kuin top-4!! Varsinkin Lahden karsinnat maistuu. Ne maistuu niin saatanan hyvältä!!!
Pakkohan sen pulun on katsomossa heilutella sitä fläppitauluaan noissa karsinnoissa missä lukee "stadin kingit jokerit"?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy