Nyt just hymyilyttää!

• 2 408 958
  • 12 377

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä vittua tossa just äsken tapahtui?

Yrittikö Kärppien maalivahti oikeasti tehdä maalin kun peliä oli 30 sekuntia jäljellä, kusi tilanteen urakalla ja lähetti oman jenginsä lomille, ja vei IFK:n neljän parhaan joukkoon? Eihän tää nyt oikeasti just äsken tapahtunut? Sairasta.
Noin se mielestäni meni.

Greffin

Jäsen
Nautin suunnattomasti kun IFK näytti tuolle joukkueen hylkäävälle, valehtelevalle pakoilijalle paikkansa. Kaksi kertaa koteloon ja heippa. Eipähän ehtinyt paskaa syövä mulkku karata Kärpistä Venäjälle kun loppui kausi lyhkäseen.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Turussakin hymyilyttää just nyt, vaikkakin olin itse valmis henkilökohtaisesti tulossa noutamaan Peltosen pois IFK:n penkin takaa, kun huomasin että pelaatte ilman maalivahtia.

Hyvä teille ja hyvä meille!

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Turussakin hymyilyttää just nyt, vaikkakin olin itse valmis henkilökohtaisesti tulossa noutamaan Peltosen pois IFK:n penkin takaa, kun huomasin että pelaatte ilman maalivahtia.

Hyvä teille ja hyvä meille!
Onnea pleijaripaikasta, ja kiitos kun pistitte Hollolan haaskalinnut ulos pleijareista.

Olin huolissani että me ei kumpikaan voiteta ja aloitetaan eka kierros niitä vastaan

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Vai ei aikalisää pidetä ja veskaria oteta pois? Siellä se homelite-ukko vinkuu Villen povarissa nyt. Olipahan Ddraaamaa, kanavasurffailua ja luurissa sivu 221 koko vitun illan. Nyt riipaisen kovan kännin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy