Nyt hymyilyttää: Mertaranta tai Saukkonen EI selosta keskiviikon matsia. Kiitos MTV!
Saukkosen tilalla Saukkola. Kai se on sitten hyvä asia. Mertaranta ei jostain syystä häiritse mua, kun selostaa IFK:n otteluita.
Nyt hymyilyttää: Mertaranta tai Saukkonen EI selosta keskiviikon matsia. Kiitos MTV!
Kuulut erittäin pienilukuiseen vähemmistöön.Saukkosen tilalla Saukkola. Kai se on sitten hyvä asia. Mertaranta ei jostain syystä häiritse mua, kun selostaa IFK:n otteluita.
Kuulut erittäin pienilukuiseen vähemmistöön.
Itsellä täysin päinvastoin. Tykkään nauttia kevään MM-kisat "kaikilla mausteila" ja tähän Mertsi kaikkine karvoineen kuuluu erotomattomasti. Tulee lämpimät nuoruuden muistot mieleen.Luultavasti. Olen muutenkin huomannut kestäväni Mertarantaa muita paremmin. Mulle vain Suomi-Ruotsi ottelu ja Suomen arvokisojen pudotuspeliottelut ylittävät ns kipukynnyksen. Muuten pidän Mertarantaa aika viihdyttävänä selostajana ja parhaimmillaan hän on ns neutraaleissa peleissä, joissa hänellä itsellä ei ole suurta suosikkia. Saukkosesta en tykkää. Varsinkin hänen ilmeisen tahallinen ulkomaalaisten pelaajien nimien väärin lausuminen saa sapen kiehumaan.
Tohon löytyy kaksi sananlaskua.Tänään taas hallille. Ja sama seuralainen.
Pari viikkoa mennyt kuin siivillä ja vieläkään ei vituta, joka hymyilyttää.
Meikäläisen ollessa tällä kaudella hallilla saldona kaksi matsia, joissa vastustaja ei ole maalinteossa onnistunut. Nyt pelko persiissä Jypin tulikuuman ylivoiman takia.
Tohon löytyy kaksi sananlaskua.
Kolmas kerta...
Ei kahta...
Valitse se oikea!
En, se jälkimmäinen on jälkimmäinen ajallisesti.Et saatana jinxaa tätä nyt...
Älä, kyllä tämä voi vaikka vielä kääntyä ja päättyä 7-3, jos nuo jauhosäkit ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa pelata. Ehkä tauolla VP voisi ohjata jokaisen kamat päällä kylmän suihkun kautta takaisin vaihtoaitioon odottamaan erän alkua. Sitten ehkä tekisi mieli tehdä vähän DUUNIA!Vittu nyt menee hyvin!
Kuumasta jengistä ainakin, oli viiden matsin kuntopuntarin ykkönen.Hieno nousu! Tämän voinee hyvin laskea voitoksi huippujengistä, eikö?
Sama hymyily.Veikkaus tarjoaa Kahvaralle melkein kolmosen kerrointa. Toivottavasti siellä on asiantuntijoita!