Best or nothing!Hymyilyttää pelipäivä taas. Lisäksi ehkä vähän hymyilyttää että tuli myös ostettua Mersu tänään. Sehän sopii tähän IFK-fanitukseen oikein hyvin!
Hymyilyttää illan matsin selostaja. Laatua luvassa, kun J. Alkio pääsee ääneen. Alkais jo.
Kuvan laatu ainakin mulla vitun huono.
Mulla ainakin HD kuva. Discovery käytössä.Tämä. Pitikin kysyä, että onko muilla sama homma? En siis oo yksin ton rakeisen kuvan kanssa
Cmoren kautta oli tavallista huonompi, en tiiä et paraniko ku jännittää niin pirusti.Mulla ainakin HD kuva. Discovery käytössä.
Kummalla puolella kuvaruutua?No cmorella kuva pätki ja jätkät värisi. Sammutin vehkeet ( oma sammunut vissiin jo) niin pätkiminen hävisi mut äijät värisi edelleen. Nyt ihan ok.
Kummalla puolella kuvaruutua?
Kuvan laatu ainakin mulla vitun huono.
Mietin ihan samaa. Onko Stadissa paremmat kamerat vaan miksi toi kuva on noin paljon paskempi.
Kyllä muuten hymyilyttää kun pitkä viikonloppu ja hyvän frendinkaa tänään matsiin! Ajateltiin steissiltä kävellä hallille ja tenutella matkalla muutama puliukon pronssi. Loppuunmyyty nordis, perjantai ja mahdollisuus niputtaa sarja. Tunnelma tulee olemaan hieno. Odotus iltaan alkoi juuri.Game Day!