Helenius taitaa olla ok. Arvaapa uudestaan, annan vihjeen: Se ei ole joulupukki, eikä hyvä haltijaLääkäreiden?
Helenius taitaa olla ok. Arvaapa uudestaan, annan vihjeen: Se ei ole joulupukki, eikä hyvä haltijaLääkäreiden?
Aa, okei. Sen täytyy olla toimiston väkeä :)Helenius taitaa olla ok. Arvaapa uudestaan, annan vihjeen: Se ei ole joulupukki, eikä hyvä haltija
Jeps, toimiston gimmat. Väärin koottu joukkueAa, okei. Sen täytyy olla toimiston väkeä :)
Hymyilyttää, että vedonlyönti lafka tarjoaa jo eilen lyödylle Sportin voitolle, isompaa cashoutia. Spoilerina, aina kun lyön HIFK:ta vastaan, ne voittavat.
Ite sain eilen Tappara pelin jälkeen 3,15.Hymyilyttää, kun tajusin lyödä Sportille ennen kuin kokoonpanot julkaistiin ja sai vielä 2,35 kertoimen
Oho,toi on jo loisto tarjous. Ite laitoin eiliset voitot 2,4 kertoimella sportille.Ite sain eilen Tappara pelin jälkeen 3,15.
Oli, mulla oli aivan sama kaava. Kaikki voitot eilisestä tappara lapusta Sportille. Houkuttais ottaa voitot jo ulosOho,toi on jo loisto tarjous. Ite laitoin eiliset voitot 2,4 kertoimella sportille.
Snadi seifti ehkä tasurille.Oli, mulla oli aivan sama kaava. Kaikki voitot eilisestä tappara lapusta Sportille. Houkuttais ottaa voitot jo ulos
Maanantaina vielä jukureille? Kyllä!Oli, mulla oli aivan sama kaava. Kaikki voitot eilisestä tappara lapusta Sportille. Houkuttais ottaa voitot jo ulos
Jos sama kokoonpano niin aivan varmasti menee kaikki Jukureille.Maanantaina vielä jukureille? Kyllä!
Ei välttämättä tarvii edes katella rosteria. Toi jengi on alistunut, häntä koipien välissä oleva piski.Jos sama kokoonpano niin aivan varmasti menee kaikki Jukureille.
totta, pitää löytää vain pallit, jotta uskaltaa pistää all-inEi välttämättä tarvii edes katella rosteria. Toi jengi on alistunut, häntä koipien välissä oleva piski.
Sinne meni, 5,15 kerroin Jukureille atm.Ei välttämättä tarvii edes katella rosteria. Toi jengi on alistunut, häntä koipien välissä oleva piski.
No Jukurithan on se eurooppalainen suurseura. Siellä ne CHLssä menestyy, joten aika selvä voitto heille.Sinne meni, 5,15 kerroin Jukureille atm.