Hyvin jinxattu. Tappioputki alkaa siis tänään.Kaksi voittoa tulossa Kärpistä kahdessa päivässä. Aika kova juttu.
Vähän vitsihuumoria valmentajilta
Linkki vie Liigan IG - tilille pelin jälkeiseen haastatteluun jossa Marjamuki ja Peltonen
Peltosen huumorintaju on yhtä säkenöivä kuin hänen joukkueensa pelitapa. Ei hymyilytä.
Tämä. Itse arvostin suuresti, kun Vesalainen ei "kaatunut" tai kaatunut siihen mailakamppiin, vaan päätti pysyä pystyssä ja syöttää voittomaalin.Tuo Vesalaisen vipu, jolla Mörkö meni ihan solmuun.
Mun mielestä näytti ehkä vähän siltä, että oli oikeasti vahinko, nojautu eteenpäin ja automaattisesti otti johonkin vastaan ja se sattui nyt vaan olemaan Väänäsen jalka.Kemppaisen poikittainen maila oli vahinko. Ei jatkotoimenpiteitä. Ilmaisen maalin Kyrpät sai, se lasketaan. Jatkossa varmaan, jos pelaaja sanoo että oli vahinko, ei jäähyjä jaella.
Tuskinpa kukaan tahalleen taklaa päähänkään, joten en ihan osta tätä selityksenä. Motin sai vahingosta Tepsiä vastaan 6 ottelua kakkua. Lainaten Sir. Penaa ”Liusjärvi ei ole kurinpitäjä”.Mun mielestä näytti ehkä vähän siltä, että oli oikeasti vahinko, nojautu eteenpäin ja automaattisesti otti johonkin vastaan ja se sattui nyt vaan olemaan Väänäsen jalka.
Eihän tolla ole mitään väliä oliko vahinko vai ei, ainoastaan mitä tapahtuu kentällä, kaikkihan muuten selittää et, juu oli vahinko, sori siitä.Mun mielestä näytti ehkä vähän siltä, että oli oikeasti vahinko, nojautu eteenpäin ja automaattisesti otti johonkin vastaan ja se sattui nyt vaan olemaan Väänäsen jalka.
Lääkäreiden?Ei hymyilytä, vaan paskaista naurua eurooppalaiselle suurseuralle. Olisiko eräiden henkilöiden aika lähteä kassan kautta kotiin