Nyt just hymyilyttää!

  • 2 059 290
  • 10 267

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Vaikka samat alkukauden ongelmat näkyivät yhä, voitto maistuu aina.

Erityisesti hymyilyttää, että Melart ja Motin matsin jälkeen pyörähtivät jäällä jälkikasvunsa kanssa perhepelin teeman mukaisesti.
 

stadinjätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK on ollut niin vahvasti Tepsin povarissa viime vuodet, häviten kaksi pudotuspelisarjaa eikä ne runkosarjakohtaamiset sen ruusuisempia ole ollut. Siksipä Tepsin kaataminen maistuu hunajaisen hyvältä.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Tämä hymyilyttää minuakin. Toivottavasti ei lähde laukalle TPS-pelissä, kun mies pääsee taas pitkästä aikaa pelaamaan ja makselemaan takaisin viime kevään kalavelkoja.
Itse itseäni lainaten, vieläkin hymyilyttää Motinin paluu. Puolustus vankistui kertaheitolla, kun mies pääsi bännistään.

Avaan kohta Motinin kunniaksi yhden ulkomaisen tuontioluen ja herkuttelen sen jälkeen hieman nakeilla.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Siellähän oli ihan mukava tänään. Peli ei vieläkään näyttänyt mitenkään erityiseltä, mutta ainakin siellä tsempattiin.
Hallissa oli hyvä tunnelma, Taponen pelasi hyvin ja voittokin miellyttää toki.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää, että HIFK onnistui vihdoin voittamaan kolmen pinnan arvoisesti. Ja sekin hymyilyttää, että TPS näytti ajoittain paskemmalta kuin HIFK on tällä kaudella näyttänyt. Tämän pelin vääntämisen perusteella sanoisin, että HIFK sai TPS:n näyttämään juuri niin huonolta kuin miltä se näytti.

Peli oli taktisesti laadukas, siinä oli panosta alusta loppuun ja kukaan ei saanut mitään ilmaiseksi. Muistutti jollain tavalla pleijaripeliä ja saattoi olla tunnetilaltaan just sitä, mitä HIFK tähän tilanteeseen tarvitsi. Ja kun vielä voitto saatiin naarattua kovan duunin seurauksena, sekös se hymyilyttää. Kaunistahan peli ei ollut, mutta nyt se on sivuseikka, kun kasataan itseluottamuksen palasia ja yritetään ansaita taas ulkopuolisten luottamus.

Vaikka eilen vitutti, en mä uskoani ole missään vaiheessa menettänyt. Tänään näin taas itsekin, miksi mä tähän jengiin olen uskonut, vaikka niin moni muu ei ole. Voin edelleen olla väärässä ja muut oikeassa, mutta kyllä toi jengi pelata osaa, jos vain fokus on oikeissa asioissa. Se ei ole helppo homma, mutta se on edellytys, jos oikeasti haluaa täällä menestyä. Ei riitä, että osa haluaa, vaan kaikkien on sitä haluttava. Joka ikinen peli.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Tänään söin aamupalaksi suolakurkkuja, lounaaksi kaalisoppaa ja leipää ja nyt illalliseksi nauravia nakkeja. Juomana punainen KOFFF

Avaan kohta Motinin kunniaksi yhden ulkomaisen tuontioluen ja herkuttelen sen jälkeen hieman nakeilla.

Voitto hymyilyttää erityisen paljon. Laitoin iltateeheni ison annoksen hunajaa, ai ai kun maistuu makealta!
 

Muro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä onko mainitsemisen arvoinen asia, mutta menköön. Eilen jonottaessa hallille D-päädyssä viiden pintaan, Ilmalan kannattajat kävelivät rummun kanssa harkkahalliin(?). Chänttinä vanha tuttu missä mainitaan kakka sekä HIFK.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
En tiedä onko mainitsemisen arvoinen asia, mutta menköön. Eilen jonottaessa hallille D-päädyssä viiden pintaan, Ilmalan kannattajat kävelivät rummun kanssa harkkahalliin(?). Chänttinä vanha tuttu missä mainitaan kakka sekä HIFK.
Ultras lastentarha tjsp. Pissakakka jutut naurattaa vain täysin sivistymättömiä sekä eläimänkloululaisia
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä onko mainitsemisen arvoinen asia, mutta menköön. Eilen jonottaessa hallille D-päädyssä viiden pintaan, Ilmalan kannattajat kävelivät rummun kanssa harkkahalliin(?). Chänttinä vanha tuttu missä mainitaan kakka sekä HIFK.
Kollit tosiaan pelasi eilen samoihin aikoihin paikallisottelua. Myös Kingit oli harkkahallin puolella. Itse pelissä tuli 3-5 dunkkuun.
 

Kara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä onko mainitsemisen arvoinen asia, mutta menköön. Eilen jonottaessa hallille D-päädyssä viiden pintaan, Ilmalan kannattajat kävelivät rummun kanssa harkkahalliin(?). Chänttinä vanha tuttu missä mainitaan kakka sekä HIFK.
Naurattaa, että tuo jämänarriporukka voi kokea ikuista alemmuudentunnetta isoveljeään kohtaan. Ehkä se on vaan se tieto siitä, ettei koskaan voi päästä meidän kanssa samalle tyylikkyystasolle.
 

luukkumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue , voima
Naurattaa, että tuo jämänarriporukka voi kokea ikuista alemmuudentunnetta isoveljeään kohtaan. Ehkä se on vaan se tieto siitä, ettei koskaan voi päästä meidän kanssa samalle tyylikkyystasolle.
Ei jumalauta :D Ei pitäisi edes yllättyä enää mistään noiden touhuista. Oli laji mikä tahansa.
HIFKi fanit laitto matsin jälkeen hammassuojia ja jäi oven eteen venaamaan Jokerifaneja :D Ei vissiin kaikki ole ihmisellä hyvin, jos yrittää järjestää joukkotappelua U20 pelissä.
Voiko tämä todella pitää paikkaansa ? Alle asteikon menee jos näin
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tämän täytyy olla totta, uskottehan te näköjään ihan mitä paskaa tahansa.
Sitä se narrius teettää.
Olitko itse eilen paikalla näkemässä mitä tapahtu? Teidän kallut veti hammassuojia suuhun matsin jälkeen :DD Samoilta kavereilta löyty nyrkkiraudat taskuista aikasemman futisderbyn yhteydessä.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hupaisaa miten odotukset pääsivät itselläni niin merkittävästi kasvamaan yhden voiton myötä, vieläpä ottelusta jota en itse edes nähnyt. Nyt tuntuu päivänselvältä, että illan ottelusta napataan voitto. Toivottavasti nyt ei vedetä mattoa alta, sillä seuraava toivon herääminen tuskin tulee yhtä halvalla.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Hupaisaa miten odotukset pääsivät itselläni niin merkittävästi kasvamaan yhden voiton myötä, vieläpä ottelusta jota en itse edes nähnyt. Nyt tuntuu päivänselvältä, että illan ottelusta napataan voitto. Toivottavasti nyt ei vedetä mattoa alta, sillä seuraava toivon herääminen tuskin tulee yhtä halvalla.
Mun on kyllä vaikea uskoa että tuollaisella pelkällä kollektiivisella asenteella pelaaminen onnistuisi kovinkaan montaa kertaa runkosarjassa. Se hymyilyttää että edes jostain löytyi kasseja tehdä valmentajien suhteen rajuja peliliikkeitä kehitys keihäänkärkenä.

Toki voihan se olla että illalla hymyilyttää jos peli poikkeaa viimeisistä KalPa kohtaamisista. Eli ei olla hävitty koko peliä pari metriä kaveria jäljessä luistellen.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun on kyllä vaikea uskoa että tuollaisella pelkällä kollektiivisella asenteella pelaaminen onnistuisi kovinkaan montaa kertaa runkosarjassa. Se hymyilyttää että edes jostain löytyi kasseja tehdä valmentajien suhteen rajuja peliliikkeitä kehitys keihäänkärkenä.

Toki voihan se olla että illalla hymyilyttää jos peli poikkeaa viimeisistä KalPa kohtaamisista. Eli ei olla hävitty koko peliä pari metriä kaveria jäljessä luistellen.
Eihän tämä odotusten kasvu perustu kuin lapsenomaiseen uskoon. Kuten kirjoitin, peli jäi näkemättä. Annetaan fiiliksen kuitenkin vielä, niin pääsee sitten illalla kokemaan joko aidon pettymyksen tai sen niin harvinaisen ja miellyttävän odotusten toteutumisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös