Ainakin käteen jäi karkkipussi joita parkkiksen puolella jaettiin. Ei siis turha reissu taaskaan.Voihan se toki olla kuitenkin, että ainut mitä jää käteen on LUMOUS.
Ainakin käteen jäi karkkipussi joita parkkiksen puolella jaettiin. Ei siis turha reissu taaskaan.Voihan se toki olla kuitenkin, että ainut mitä jää käteen on LUMOUS.
Itse itseäni lainaten, vieläkin hymyilyttää Motinin paluu. Puolustus vankistui kertaheitolla, kun mies pääsi bännistään.Tämä hymyilyttää minuakin. Toivottavasti ei lähde laukalle TPS-pelissä, kun mies pääsee taas pitkästä aikaa pelaamaan ja makselemaan takaisin viime kevään kalavelkoja.
Tänään söin aamupalaksi suolakurkkuja, lounaaksi kaalisoppaa ja leipää ja nyt illalliseksi nauravia nakkeja. Juomana punainen KOFFF
Avaan kohta Motinin kunniaksi yhden ulkomaisen tuontioluen ja herkuttelen sen jälkeen hieman nakeilla.
Ultras lastentarha tjsp. Pissakakka jutut naurattaa vain täysin sivistymättömiä sekä eläimänkloululaisiaEn tiedä onko mainitsemisen arvoinen asia, mutta menköön. Eilen jonottaessa hallille D-päädyssä viiden pintaan, Ilmalan kannattajat kävelivät rummun kanssa harkkahalliin(?). Chänttinä vanha tuttu missä mainitaan kakka sekä HIFK.
Kollit tosiaan pelasi eilen samoihin aikoihin paikallisottelua. Myös Kingit oli harkkahallin puolella. Itse pelissä tuli 3-5 dunkkuun.En tiedä onko mainitsemisen arvoinen asia, mutta menköön. Eilen jonottaessa hallille D-päädyssä viiden pintaan, Ilmalan kannattajat kävelivät rummun kanssa harkkahalliin(?). Chänttinä vanha tuttu missä mainitaan kakka sekä HIFK.
Naurattaa, että tuo jämänarriporukka voi kokea ikuista alemmuudentunnetta isoveljeään kohtaan. Ehkä se on vaan se tieto siitä, ettei koskaan voi päästä meidän kanssa samalle tyylikkyystasolle.En tiedä onko mainitsemisen arvoinen asia, mutta menköön. Eilen jonottaessa hallille D-päädyssä viiden pintaan, Ilmalan kannattajat kävelivät rummun kanssa harkkahalliin(?). Chänttinä vanha tuttu missä mainitaan kakka sekä HIFK.
Naurattaa, että tuo jämänarriporukka voi kokea ikuista alemmuudentunnetta isoveljeään kohtaan. Ehkä se on vaan se tieto siitä, ettei koskaan voi päästä meidän kanssa samalle tyylikkyystasolle.
Ei jumalauta :D Ei pitäisi edes yllättyä enää mistään noiden touhuista. Oli laji mikä tahansa.
Voiko tämä todella pitää paikkaansa ? Alle asteikon menee jos näinHIFKi fanit laitto matsin jälkeen hammassuojia ja jäi oven eteen venaamaan Jokerifaneja :D Ei vissiin kaikki ole ihmisellä hyvin, jos yrittää järjestää joukkotappelua U20 pelissä.
Tämän täytyy olla totta, uskottehan te näköjään ihan mitä paskaa tahansa.Voiko tämä todella pitää paikkaansa ? Alle asteikon menee jos näin
Olitko itse eilen paikalla näkemässä mitä tapahtu? Teidän kallut veti hammassuojia suuhun matsin jälkeen :DD Samoilta kavereilta löyty nyrkkiraudat taskuista aikasemman futisderbyn yhteydessä.Tämän täytyy olla totta, uskottehan te näköjään ihan mitä paskaa tahansa.
Sitä se narrius teettää.
Mitään tietoa ei itselläni ole, mutta mikäli toi on totta, voisivat moiset idiootit pysyä kaukana tästä hienosta seurasta.Voiko tämä todella pitää paikkaansa ? Alle asteikon menee jos näin
Mun on kyllä vaikea uskoa että tuollaisella pelkällä kollektiivisella asenteella pelaaminen onnistuisi kovinkaan montaa kertaa runkosarjassa. Se hymyilyttää että edes jostain löytyi kasseja tehdä valmentajien suhteen rajuja peliliikkeitä kehitys keihäänkärkenä.Hupaisaa miten odotukset pääsivät itselläni niin merkittävästi kasvamaan yhden voiton myötä, vieläpä ottelusta jota en itse edes nähnyt. Nyt tuntuu päivänselvältä, että illan ottelusta napataan voitto. Toivottavasti nyt ei vedetä mattoa alta, sillä seuraava toivon herääminen tuskin tulee yhtä halvalla.
Eihän tämä odotusten kasvu perustu kuin lapsenomaiseen uskoon. Kuten kirjoitin, peli jäi näkemättä. Annetaan fiiliksen kuitenkin vielä, niin pääsee sitten illalla kokemaan joko aidon pettymyksen tai sen niin harvinaisen ja miellyttävän odotusten toteutumisen.Mun on kyllä vaikea uskoa että tuollaisella pelkällä kollektiivisella asenteella pelaaminen onnistuisi kovinkaan montaa kertaa runkosarjassa. Se hymyilyttää että edes jostain löytyi kasseja tehdä valmentajien suhteen rajuja peliliikkeitä kehitys keihäänkärkenä.
Toki voihan se olla että illalla hymyilyttää jos peli poikkeaa viimeisistä KalPa kohtaamisista. Eli ei olla hävitty koko peliä pari metriä kaveria jäljessä luistellen.
Hyvä Roogeri!Menen tänään katsomaan KalPa-HIFK peliä paikanpäälle. Kyllähän se aina hymyilyttää.