Hymyilyttää tasurivarmistus, mutta onhan toi itse pelaaminen melkoista läpsyttelyä.
lauantai klo 19.36 #11 551 B Bulilla Jäsen Suosikkijoukkue HIFK, Kurra hockey Hymyilyttää tasurivarmistus, mutta onhan toi itse pelaaminen melkoista läpsyttelyä.
lauantai klo 19.38 #11 552 R Rutale Jäsen Suosikkijoukkue HIFK, Flyers. Kespoon valmennus laitto Joni Ikosen vetää rankkarin.
lauantai klo 20.14 #11 553 E Erkka Lapanen Jäsen Suosikkijoukkue WTF HIFK - FC Liverpool Rutale kirjoitti: Kespoon valmennus laitto Joni Ikosen vetää rankkarin. Laajenna klikkaamalla Kaksi kertaa.
Rutale kirjoitti: Kespoon valmennus laitto Joni Ikosen vetää rankkarin. Laajenna klikkaamalla Kaksi kertaa.
lauantai klo 20.17 #11 554 R Rutale Jäsen Suosikkijoukkue HIFK, Flyers. Erkka Lapanen kirjoitti: Kaksi kertaa. Laajenna klikkaamalla Jep. Hymyily vaihtui repeilyksi :)
sunnuntai klo 01.38 #11 555 U Uncle Becker Jäsen Suosikkijoukkue HIFK, Україна Bulilla kirjoitti: Hymyilyttää tasurivarmistus, mutta onhan toi itse pelaaminen melkoista läpsyttelyä. Laajenna klikkaamalla Sama. Aika paljon pelataan tasureita.
Bulilla kirjoitti: Hymyilyttää tasurivarmistus, mutta onhan toi itse pelaaminen melkoista läpsyttelyä. Laajenna klikkaamalla Sama. Aika paljon pelataan tasureita.
sunnuntai klo 08.47 #11 556 B Bulilla Jäsen Suosikkijoukkue HIFK, Kurra hockey Uncle Becker kirjoitti: Sama. Aika paljon pelataan tasureita. Laajenna klikkaamalla Silti melko karusti jäi eilinen pakkaselle. No, välillä se antaa, välillä se ottaa ja se on pelin henki.
Uncle Becker kirjoitti: Sama. Aika paljon pelataan tasureita. Laajenna klikkaamalla Silti melko karusti jäi eilinen pakkaselle. No, välillä se antaa, välillä se ottaa ja se on pelin henki.