Nyt just hymyilyttää!

  • 2 076 271
  • 10 344
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Olen myös puoliksi surullinen, että tämä uusin hiihtäjä painitrikooissa pistettiin pihalle Moderaattoreiden toimesta. No, jos wanhat merkit pitävät kutinsa niin kohta olemme taas pelkkänä korvana, miten pitää kannattaa IFKta. Jos ei nyt muuta niin ainakin palstaveli @SaatananJäätävä sai uuden hienon allekirjoituksen, joka vetää vertoja jopa Dinojen parhaille kommenteille.
No sehän eskaloitui nopeasti.. Harmi sinänsä, ihan viihdyttäviäkin punchlineja häneltä löytyi sieltä täältä.

Nimimerkki @Huutosakki kunniaksi aion päivittää allekirjoitukseen myöhemmin päivämäärän ja siihen mennessä kertyneiden otteluiden lukumäärän, kunnes ollaan voitettu kaksi ottelua putkeen ja voidaan todeta kurssin kääntyneeksi. Nyt vielä jännitetään montako perättäistä L-merkintää tuohon riville tulee..
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Tänään saadaan hymyilyn aihetta kaikki, minä erityisesti.
7-3 se on aika saletisti.

Mä päätin jo vaihtaa mun monivuotisen vakiotuloksen 6-1 -> 4-1, että osuis vähän useammin. Toi 6-1 osuu ehkä kerran kaudessa, jos silloinkaan.

Mutta vanhasta tottumuksesta painoin kuitenkin tähän matsiin 6-1 :)

Hymyilytti kokoonpanon nähdessä, että katohan ”Peltonen ei vanhana jääränä tungekaan sitä toimimatonta ykköstä kuin käärmettä pyssyyn, hyvä hyvä!”

Mutta se johtuikin siitä, että johtavaksi hyökkääjäksi hankittu Nättinen on ilmeisesti useamman viikon sivussa jonkun loukin vuoksi. Muutenhan Ville olisi jatkanut samalla tiellä, ei epäilystä. Halonen maalissa jne.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei posia nyt, sija 14.... meidän 1.kiekan vastukset jäljellä sijoilta 8.-13. ja 5.&6
Ja siihen se loppui... mullakin usko alkaa loppua Lyytiseen, tosin Melartin jäähyn jlk yksi miinus. Tuttu ja turvallinen Motin takaisin pakki pariksi ja homma alkaa toimimaan???
 
Viimeksi muokattu:

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Hymyilyttää, että Motin on nyt kärsinyt tuon oikeusmurhan ja on seuraavassa pelissä mukana. Saadaan puolustuksen kätisyydet kohdalleen ja jämäkkyyttä alakertaan.
Tämä hymyilyttää minuakin. Toivottavasti ei lähde laukalle TPS-pelissä, kun mies pääsee taas pitkästä aikaa pelaamaan ja makselemaan takaisin viime kevään kalavelkoja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hegu

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tume saa ansaitsemansa liiga-debyytin, mahtavaa nähdä oman kylän poika liigajäillä. Kiinnostavuutta tietty nostaa se että Uronen pelasi mun pojan kanssa samassa jengissä useamman kauden ja kun olin itse myös joukkueen toiminnassa mukana niin kyllä vetää suupielet ylöspäin...GO TUME!!!

Se onkin ainoa asia joka tän hetken IFK:ssa hymyilyttää
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Tume saa ansaitsemansa liiga-debyytin, mahtavaa nähdä oman kylän poika liigajäillä. Kiinnostavuutta tietty nostaa se että Uronen pelasi mun pojan kanssa samassa jengissä useamman kauden ja kun olin itse myös joukkueen toiminnassa mukana niin kyllä vetää suupielet ylöspäin...GO TUME!!!

Se onkin ainoa asia joka tän hetken IFK:ssa hymyilyttää
On varmasti hieno hetki, ku oot Urosta saanu jo junnuna seurata.
Itellä menee hetki viel, että "omat pojat" ovat sen ikäisiä, että voisivat Liigassa pelata :)
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
On se tänään 3-7. Perusteluna kauden eka peli. Näyttää kerho sopivan meille vastustajaksi.
Ei helvetti, uskooko tähän enään edes itsekkään.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tume saa ansaitsemansa liiga-debyytin, mahtavaa nähdä oman kylän poika liigajäillä. Kiinnostavuutta tietty nostaa se että Uronen pelasi mun pojan kanssa samassa jengissä useamman kauden ja kun olin itse myös joukkueen toiminnassa mukana niin kyllä vetää suupielet ylöspäin...GO TUME!!!

Se onkin ainoa asia joka tän hetken IFK:ssa hymyilyttää
Kerros vähän mitä on lupa odottaa. Jonku harkkapelin näin missä pelasi ja ihan lupaavalta junnulta vaikutti.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit

Ei jäänyt pelkkään hymyyn. Ihan ääneen nauratti.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerros vähän mitä on lupa odottaa. Jonku harkkapelin näin missä pelasi ja ihan lupaavalta junnulta vaikutti.
Mä nyt en ole ehkä se paras kommentoimaan pelillisiä asioita, mutta asenne, luonne, periksiantamattomuus on aivan timanttia ja skode oli jo pikkujunnuna todella hyvä.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Saatana, maali. Vittu tehtiin maali. Perjantai kohdallani pelastettu.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna pääsee Nordikselle todistamaan Villen jäähyväisiä, ja sitten illalla pääsee vielä kotiin kelailemaan lähetyksen tallenteesta kun Antsa voivottelee HIFK:n tilannetta.

Sekös hymyilyttää.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Rapiat vartti siihen kun kiekko tippuu jäähän ja täynnä intoa jälleen kerran odottaen, että homma hoituu tyylillä.
Voihan se toki olla kuitenkin, että ainut mitä jää käteen on LUMOUS.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös