Pekka Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Stadi
Pelasin kotivoittojen rivin ja otin kympin kertoimella Väänäsen poffiuran avausmaalia. Näähä vois kaikki toteutua!Helvetti, olin eilen aikaani edellä. Se on tänään 7-3!
Pelasin kotivoittojen rivin ja otin kympin kertoimella Väänäsen poffiuran avausmaalia. Näähä vois kaikki toteutua!Helvetti, olin eilen aikaani edellä. Se on tänään 7-3!
Pelasin kotivoittojen rivin ja otin kympin kertoimella Väänäsen poffiuran avausmaalia. Näähä vois kaikki toteutua!
Kävin pelin jälkeen sen verran kierroksilla, että tuijotin vielä Tappara-KalPa -pelin lopun. Siitäkin tuli hyvä mieli eikä tarvinnut sanoa NukkuMatille lähe menee.En tiedä onko tämän ketjun kamaa vai nyt just vituttaa ketjun kamaa, mutta IFK käytännössä pilasi yöunet. Pitkälti yli 2h pelin päättymisen jälkeen tuli pyörittyä ja hyörittyä ja ei väsyttänyt yhtään. Nyt sitten klo 05:00 silmät ristissä ylös.
On se tämän ketjun kamaa kun vähän hymyilyttää!
En tiedä onko tämän ketjun kamaa vai nyt just vituttaa ketjun kamaa, mutta IFK käytännössä pilasi yöunet. Pitkälti yli 2h pelin päättymisen jälkeen tuli pyörittyä ja hyörittyä ja ei väsyttänyt yhtään. Nyt sitten klo 05:00 silmät ristissä ylös.
En tiedä onko tämän ketjun kamaa vai nyt just vituttaa ketjun kamaa, mutta IFK käytännössä pilasi yöunet. Pitkälti yli 2h pelin päättymisen jälkeen tuli pyörittyä ja hyörittyä ja ei väsyttänyt yhtään. Nyt sitten klo 05:00 silmät ristissä ylös.
Hymyilyttää, että kerrankin HIFK ei ole se, joka on kahden ekan pelin jälkeen sillassa. Toki, HIFK:n tuntien tästä voidaan vielä tehdä vaikeaa, sen verran hiuskarvan varassa lopputulokset ovat olleet. Mutta nautitaan nyt tästä tunteesta. Aurinko paistaa ja fogelit sjungaa, aa että.
Hyvä fiilis siitä, että sain katsottua nettiradiosta toista jatkoerää. Ensimmäisen jälkeen piti lähteä ajamaan, kun ei taas tiennyt, kuinka pitkäksi ottelu vielä venyy. Ilman Radio Cityn suomaa mahdollisuutta kuunnella peliä netin kautta olisi pitänyt rämpätä puhelimella äfvitosta Liigan sivuilta ajaessa, ja sekös olisi ärsyttänyt. Harmillisesti itse radiokanava ei tuolla peräböndellä (Lohja) kuulu. Saatoin vähän huutaa, kun Saarinen lapio kiekon maaliin.
Nettiradiosta itsekin matkalla duuniin kuuntelin. Olin jo melkein duunin parkkiksella ja ehtinyt kaivaa nappikuulokkseet esiin että voin jatkaa kuuntelua duunissa, kun Jesse maalasi. Eikä muuten ollut eka kerta kun meinaa jäädä kuuntelu kesken ja alana kaivamaan kuulokkeita esiin niin HIFK ratkaisee. Sekin hymyilyttää.Hyvä fiilis siitä, että sain katsottua nettiradiosta toista jatkoerää. Ensimmäisen jälkeen piti lähteä ajamaan, kun ei taas tiennyt, kuinka pitkäksi ottelu vielä venyy. Ilman Radio Cityn suomaa mahdollisuutta kuunnella peliä netin kautta olisi pitänyt rämpätä puhelimella äfvitosta Liigan sivuilta ajaessa, ja sekös olisi ärsyttänyt. Harmillisesti itse radiokanava ei tuolla peräböndellä (Lohja) kuulu. Saatoin vähän huutaa, kun Saarinen lapio kiekon maaliin.
Olishan nuo komeat luvut paaluttaa Mamba ja Kärpät kesälomille. Itse pitäydyn 2-3 tuloksessa kun eilen meni koko peli ohi.Vedetääs se kuuluisa kolmas kerta toden sanoo. Tosin vaan eurolla 3-7. Ja hauskaa on, oli tulos mikä tahansa kunhan on oikea.
Vedetääs se kuuluisa kolmas kerta toden sanoo. Tosin vaan eurolla 3-7. Ja hauskaa on, oli tulos mikä tahansa kunhan on oikea.
No niin no. Perhana, vedit maton jalkojen alta.
Oon viime aikoina pistäny aina samat lukemat tulosvetoon, kerran oli KooKoota vastaan jo lähellä, mutta ei ihan osunu. Mut en oo aiemmin sanonu tästä etukäteen mitään eikä oo osunu, joten ei siis liene haittaa jos tässä nyt sitten sanon että 1-5 lukemin HIFK menee tänään jatkoon...