Se mitä tapahtui tänään tasan 10 vuotta sitten tuossa naapurikunnassa.
Lisäksi hymyilyttää ylihuomenna alkavat pleijarit.
Näin ne vuodet vierii.Ai saatana, totta turiset, mutta miten helvetissä aika voi kulua näin nopeasti? Muistan aina kun pikku jurrissa käveltiin esbo-areenalle ja joku kysyi myisinkö lipun peliin viidelläkympillä? sanoin, että en edes viidellätonnilla. Jokohan olisi aika uusia kanisterin nostelut, vaikka tämä koronakin jyllää.
Ai että, kevät! Täytyy lähteä ulkoilemaan aurinkoiseen ilmaan ja illalla sitten peli. Jännittää, mutta IFK vie 4-1 tänään.
Ei se kyl se on legendaarinen 7-3 ja kolmella eurolla.
Vahva tunne(lma) :DEn anna edes mika"anu"saukkosen pilata tätä fiilistä!!!
Kiitos ja kumarrus IFK. Eurot kotiin ja nyt just hymyilyttää :)3-2 IFK:lle. Mamba Manner haluaa Kärpät ja itsensä jo kesälomille ja tuolla tuloksella on hyvä aloittaa ettei nyt ihan ilmiselvältä näytä. Pientä panosta tuolle.
Ja hei saatana ihan oikeasti.
Kolmen miljoonan pelaajabudjetti.
Joku vitun Micke-Max Åsten pitää Kärppiä ihan pilkkanaan.
Ei jumalauta.
Tämä x 1000. Jonkun Lesen kairatessa meitä voitaisi edes ajatella, että oma poika ja onnistumiset on kuin rahaa pankkiin laittaisi blablabla. Mutta joku Hifkin paskin jämärymistelijä pari maalia iltaan, niin onhan tämä nyt nöyryyttävää.
Onneksi en tietääkseni pelaa Kärppien joukkueessa, joten minun ihon alle pääsemisellä ei sikäli hirveästi vaikutusta ;)Moni varmasti toivoi, että Åsten pääsee oululaisten ihon alle, mutta ainakaan mä en rohjennut toivoa, että se tapahtuu näin pian ja tällä tavalla. :)
Hymyillään nyt tämä ilta, mutta huomenna on uusi matsi.
Mainittakoon nyt siis ettei jää väärinkäsityksiä, ei ole todellakaan mitään Åstenia vastaan, tekee omaa työtään ja tekee sen helvetin hyvin. Vitutus oli kohdistettu nimenomaan tämän kauden Kärppiä ja joukkueen kasaamista kohtaan.Moni varmasti toivoi, että Åsten pääsee oululaisten ihon alle, mutta ainakaan mä en rohjennut toivoa, että se tapahtuu näin pian ja tällä tavalla. :)
Hymyillään nyt tämä ilta, mutta huomenna on uusi matsi.
Älä nyt suotta vähättele omaa merkitystäsi Kärppien menestyksen osalta.Onneksi en tietääkseni pelaa Kärppien joukkueessa, joten minun ihon alle pääsemisellä ei sikäli hirveästi vaikutusta ;)