Mä olin ainakin hermostunu ja vähän pettyny... toivottavasti nyt ei nyt tunnu samalta.. Mut röökii en ainakaan polta matsin jälkeen.Tässähän tuntee itsensä teiniksi joka saa ekan kerran
Mä olin ainakin hermostunu ja vähän pettyny... toivottavasti nyt ei nyt tunnu samalta.. Mut röökii en ainakaan polta matsin jälkeen.
Iso Jarimetsä saattaisi hämätä.Viimeisimmän hiihtäjätrollin Lisbethin poisto palstan muonavahvuudesta ja vielä enemmän hymyilyttää hetken päästä tänne ilmestyvä kuutosnicki ”J. Isometsä”, joka taas hämmentää ja haastaa yksityisviestein vapaaotteluun.
Viimeisimmän hiihtäjätrollin Lisbethin poisto palstan muonavahvuudesta ja vielä enemmän hymyilyttää hetken päästä tänne ilmestyvä kuutosnicki ”J. Isometsä”, joka taas hämmentää ja haastaa yksityisviestein vapaaotteluun.
Jos puheessa on yhtälailla rytmitys hukassa kuin hyökkäyspelaamisessa, niin Poristr Öm saattaa osua lähelle.Kun Winberg on Wimperi ja Lambert oli Lamperti niin mitenköhän taipuu Pikellä karjalaisittain Borgström?
Mimmit olis kyllä saaneet olla joraamassa.
Monet nykyiset sekä ex-pelaajat ovat sanoneet, että tuo IFK:n entrance jäälle yksitellen kuulutettuna ja nimenomaan zirbojen välistä on ollut ihan parasta koko Euroopan ja maailman mittakaavassa. Vituttaa, että tuota alkusettiä ei enää näe kaikessa hienoudessaan. Oli yksi isoimmista syistä olla katsomossa ajoissa. 04/05 -lakkokaudella pleijareissa jengi taisi tulla ilman kuulutuksia kentälle jollain Motörheadin biisillä, mikä oli ihan täyttä paskaa ja taisi jäädä yhden illan kokeiluksi.
En yhtään ihmettele. Kyllä sen tunnelman aistii katsomoon. Ollaan isojen mullistuksien äärellä, katsomo tyhjänä koronasta, tsirbat bannattu koska joku päättänyt ajatella joidenkin toisten puolesta kysymättä mielipidettä.Monet nykyiset sekä ex-pelaajat ovat sanoneet, että tuo IFK:n entrance jäälle yksitellen kuulutettuna ja nimenomaan zirbojen välistä on ollut ihan parasta koko Euroopan ja maailman mittakaavassa. Vituttaa, että tuota alkusettiä ei enää näe kaikessa hienoudessaan. Oli yksi isoimmista syistä olla katsomossa ajoissa. 04/05 -lakkokaudella pleijareissa jengi taisi tulla ilman kuulutuksia kentälle jollain Motörheadin biisillä, mikä oli ihan täyttä paskaa ja taisi jäädä yhden illan kokeiluksi.
Ehkä vanha kunnon kipinä ja/tai addressikeräys sähköisesti tsirkkujen palauttamiseksi olisi paikallaan.En yhtään ihmettele. Kyllä sen tunnelman aistii katsomoon. Ollaan isojen mullistuksien äärellä, katsomo tyhjänä koronasta, tsirbat bannattu koska joku päättänyt ajatella joidenkin toisten puolesta kysymättä mielipidettä.
Totta.Ehkä vanha kunnon kipinä ja/tai addressikeräys sähköisesti tsirkkujen palauttamiseksi olisi paikallaan.
Ymmärrän toki, että huiskuttaminen korona-aikaan pitäisi rajoittaa etäälle katsojista.
Totta.
Ja juu ei tarvitse koko keskustelua käydä uudelleen läpi mikä on tärkeää ja mikä ei. Itse olen näiden kannalla, olen perinteiden kannalla. En jaksa pilkun viilaajille perustella. Jos ei ymmärrä että täysi-ikäiset naiset on ollut luomassa tunnelmaa tapahtumissa satoja vuosia niin ei tarvitse ymmärtää voi olla eri mieltä. Aina tälläisesskäin asiassa ääripäät keskustelee, toisen mielestä se on tunnelman nostatusta, mistä tämän päivän keskustelu lähti ja toisen mielestä jotenkin outoa jos täysi-ikäinen nainen luo tunnelmaa tanssimalla hallilla.
Enemmänkin otin etukenoon kantaa siihen keskusteluun mikä täällä jo käytiin aiheeseen liittyen. Joidenkin mielestä vanhat herrat katsomossa tirkistelee nuoria naisia jne. Hohhoijaa.Jos tässä minuun viitataan niin otin vain kantaa tuohon kustannussäästöön. Itse pidin tuosta perinteestä ja varsinkin tuo sisääntulo peleihin oli hieno. Toivottavasti tsirbulat tekee paluun matseihin vielä kun korona on selätetty ja talous on taas paremmalla tolalla.