Nyt just hymyilyttää!

  • 2 027 522
  • 10 079

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Mä olin jo niin fiilareissa niistä "tree vastaan tree" peleistä kun näki pitkästä aikaan oman jengin pelaavan.
Mutta nyt, ihan oikea kausi alkaa!!! Tässähän tuntee itsensä teiniksi joka saa ekan kerran!

Toivottavasti tää ei lopu samanlailla kuin silloin teininä, ettei aina saakkaan.

Mutta joo, nautitaan nyt!!!
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Tässähän tuntee itsensä teiniksi joka saa ekan kerran
Mä olin ainakin hermostunu ja vähän pettyny... toivottavasti nyt ei nyt tunnu samalta.. Mut röökii en ainakaan polta matsin jälkeen.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Mua ainakin hymyilyttää kun katselee kotisohvalta peliä. Eihän siellä tietenkään täyttä ole mut ihan kivasti näyttää olevan porukkaa.
Peli nyt vähän nihkeemmän näköistä ku eilen.
Tsirpulat sais kyllä olla joraamassa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
HIFK appi ilmoitti just äsken että peli päättyi 1-1. Oikeastaan naurattaa myös ettei pelkästään vaan hymyilytä
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hymyilyttää, että kausi on käynnissä! Hymyilytti nähdä lätkää Nordiksella, hymyilytti nähdä puolituttuja ja hymyilytti, että meitä oli siellä jopa 3900! Ilves oli tänään parempi, erinomainen vieraspeli heiltä. En silti heitä kirvestä kaivoon. Ja sekin hymyilyttää, että kohta pelataan taas!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Viimeisimmän hiihtäjätrollin Lisbethin poisto palstan muonavahvuudesta ja vielä enemmän hymyilyttää hetken päästä tänne ilmestyvä kuutosnicki ”J. Isometsä”, joka taas hämmentää ja haastaa yksityisviestein vapaaotteluun.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Viimeisimmän hiihtäjätrollin Lisbethin poisto palstan muonavahvuudesta ja vielä enemmän hymyilyttää hetken päästä tänne ilmestyvä kuutosnicki ”J. Isometsä”, joka taas hämmentää ja haastaa yksityisviestein vapaaotteluun.
Iso Jarimetsä saattaisi hämätä.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Viimeisimmän hiihtäjätrollin Lisbethin poisto palstan muonavahvuudesta ja vielä enemmän hymyilyttää hetken päästä tänne ilmestyvä kuutosnicki ”J. Isometsä”, joka taas hämmentää ja haastaa yksityisviestein vapaaotteluun.

Lieko Lisbetillä olisi ollut tietoa viimeisimmistä medikaaleista ja suljetujen kirjekuorien tarjouksista, puhumattakaan Nordiksen artesaanimakkaroiden nykytilasta.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kun Winberg on Wimperi ja Lambert oli Lamperti niin mitenköhän taipuu Pikellä karjalaisittain Borgström?
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mimmit olis kyllä saaneet olla joraamassa.

Monet nykyiset sekä ex-pelaajat ovat sanoneet, että tuo IFK:n entrance jäälle yksitellen kuulutettuna ja nimenomaan zirbojen välistä on ollut ihan parasta koko Euroopan ja maailman mittakaavassa. Vituttaa, että tuota alkusettiä ei enää näe kaikessa hienoudessaan. Oli yksi isoimmista syistä olla katsomossa ajoissa. 04/05 -lakkokaudella pleijareissa jengi taisi tulla ilman kuulutuksia kentälle jollain Motörheadin biisillä, mikä oli ihan täyttä paskaa ja taisi jäädä yhden illan kokeiluksi.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monet nykyiset sekä ex-pelaajat ovat sanoneet, että tuo IFK:n entrance jäälle yksitellen kuulutettuna ja nimenomaan zirbojen välistä on ollut ihan parasta koko Euroopan ja maailman mittakaavassa. Vituttaa, että tuota alkusettiä ei enää näe kaikessa hienoudessaan. Oli yksi isoimmista syistä olla katsomossa ajoissa. 04/05 -lakkokaudella pleijareissa jengi taisi tulla ilman kuulutuksia kentälle jollain Motörheadin biisillä, mikä oli ihan täyttä paskaa ja taisi jäädä yhden illan kokeiluksi.

Mites tuo oli nyt toteutettu? Jäi tuo eka himamatsi väliin.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Monet nykyiset sekä ex-pelaajat ovat sanoneet, että tuo IFK:n entrance jäälle yksitellen kuulutettuna ja nimenomaan zirbojen välistä on ollut ihan parasta koko Euroopan ja maailman mittakaavassa. Vituttaa, että tuota alkusettiä ei enää näe kaikessa hienoudessaan. Oli yksi isoimmista syistä olla katsomossa ajoissa. 04/05 -lakkokaudella pleijareissa jengi taisi tulla ilman kuulutuksia kentälle jollain Motörheadin biisillä, mikä oli ihan täyttä paskaa ja taisi jäädä yhden illan kokeiluksi.
En yhtään ihmettele. Kyllä sen tunnelman aistii katsomoon. Ollaan isojen mullistuksien äärellä, katsomo tyhjänä koronasta, tsirbat bannattu koska joku päättänyt ajatella joidenkin toisten puolesta kysymättä mielipidettä.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
En yhtään ihmettele. Kyllä sen tunnelman aistii katsomoon. Ollaan isojen mullistuksien äärellä, katsomo tyhjänä koronasta, tsirbat bannattu koska joku päättänyt ajatella joidenkin toisten puolesta kysymättä mielipidettä.
Ehkä vanha kunnon kipinä ja/tai addressikeräys sähköisesti tsirkkujen palauttamiseksi olisi paikallaan.
Ymmärrän toki, että huiskuttaminen korona-aikaan pitäisi rajoittaa etäälle katsojista.
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onhan tanssitytöt perinteisiin kuuluvia, mutta itse näen tämän myös järkevänä kustannuksien säästönä. Jos nyt jostain aletaan ensimmäisenä tinkimään niin tsirbat ihan oikeutetusti tässä listalla ensimmäisenä (vähän julmasti todeten). Ei kai kukaan heidän takia peliä tule katsomaan? Jotainhan heillekin tanssimisesta varmasti on maksettu.

Itse ketjun aiheeseen, kyllä taas hymyilyttää kun on pelipäivä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ehkä vanha kunnon kipinä ja/tai addressikeräys sähköisesti tsirkkujen palauttamiseksi olisi paikallaan.
Ymmärrän toki, että huiskuttaminen korona-aikaan pitäisi rajoittaa etäälle katsojista.
Totta.
Ja juu ei tarvitse koko keskustelua käydä uudelleen läpi mikä on tärkeää ja mikä ei. Itse olen näiden kannalla, olen perinteiden kannalla. En jaksa pilkun viilaajille perustella. Jos ei ymmärrä että täysi-ikäiset naiset on ollut luomassa tunnelmaa tapahtumissa satoja vuosia niin ei tarvitse ymmärtää voi olla eri mieltä. Aina tälläisesskäin asiassa ääripäät keskustelee, toisen mielestä se on tunnelman nostatusta, mistä tämän päivän keskustelu lähti ja toisen mielestä jotenkin outoa jos täysi-ikäinen nainen luo tunnelmaa tanssimalla hallilla.
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Totta.
Ja juu ei tarvitse koko keskustelua käydä uudelleen läpi mikä on tärkeää ja mikä ei. Itse olen näiden kannalla, olen perinteiden kannalla. En jaksa pilkun viilaajille perustella. Jos ei ymmärrä että täysi-ikäiset naiset on ollut luomassa tunnelmaa tapahtumissa satoja vuosia niin ei tarvitse ymmärtää voi olla eri mieltä. Aina tälläisesskäin asiassa ääripäät keskustelee, toisen mielestä se on tunnelman nostatusta, mistä tämän päivän keskustelu lähti ja toisen mielestä jotenkin outoa jos täysi-ikäinen nainen luo tunnelmaa tanssimalla hallilla.

Jos tässä minuun viitataan niin otin vain kantaa tuohon kustannussäästöön. Itse pidin tuosta perinteestä ja varsinkin tuo sisääntulo peleihin oli hieno. Toivottavasti tsirbulat tekee paluun matseihin vielä kun korona on selätetty ja talous on taas paremmalla tolalla.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jos tässä minuun viitataan niin otin vain kantaa tuohon kustannussäästöön. Itse pidin tuosta perinteestä ja varsinkin tuo sisääntulo peleihin oli hieno. Toivottavasti tsirbulat tekee paluun matseihin vielä kun korona on selätetty ja talous on taas paremmalla tolalla.
Enemmänkin otin etukenoon kantaa siihen keskusteluun mikä täällä jo käytiin aiheeseen liittyen. Joidenkin mielestä vanhat herrat katsomossa tirkistelee nuoria naisia jne. Hohhoijaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös