Nynnyjen oma ketju eli ”Nynnyillään”

  • 39 698
  • 405

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos googleen kirjoittaa nynnyily, niin tämä ketju tulee esiin ekalla sivulla. Hienoo, että meitäkin muistataan välillä suuressa maailmassa.
Koitappas samaa anonyymisti. Tai älä koita, elä vain omassa kuplassasi, unohda kirjautua ulos gmailista ja samaan aikaan käyttää googlea ja kuvitella että elät edes muiden kanssa samassa todellisuudessa. Welcome to the outer limits! The truth is out there!

Me nörtit ollaan nynnyjä, foliohattujen väsääminen on vappunakin kivaa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Onneksi en juonut kahvia.

Lisänynnyilyä: en ole kännissä. Toki tämä on kamala amatööripäivä ja professionaali dokaa sisätiloissa, mutta olen selvinpäin myös sisällä. Enää ei ole edes jano. Kohta ei tee enää mieli vetää edes tumppuun. Nooh... se päivä ei vielä ole.

Minä en ole enää ollut vuosiin kännissä, en tänäänkään. Sisätiloissa olen, totta kai. Pakosta kävin kaupungilla tänään asioilla, tulin kiireen vilkkaa kotiin kännisen ihmiskarjan joukosta. Kauppahallista ostin kaurasämpylöitä ja munkkeja leipomopuodista, apteekista verenpainelääkkeitä ja lounaan Kellariravintolasta. Sen jälkeen lähikaupasta kokista, kissanruokaa, jauhelihaa (joka olisi pitänyt tänään paistaa, vaan en jaksa) sekä mehujään.

Päivällä menin tunnin torkuille ja kirosin paskamusiikkia lujalla soittavaa naapuria mutta kiitin verenpainelääkkeiden olemassaoloa. Sen jälkeen katsoin yhden alkuperäisen Star Trekin jakson ja nyt päädyin Jatkoaikaan. Ehdottoman nynnyä, mutta näin se vain on mennyt.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään, oikein vappuaattona, olis ollu latu auki ja pistää ranttaliks. Vaimo nappas yövuoronsa alkuun vielä iltavuoron. Paikka olis ollu riekkua kylillä tappin saakka, mutta nynnyilin ja tulin kotiin baarista jo klo yhdeksän. Koska luulen edustavani palstan vähän kauemmin elänyttä sukupolvea, en suoralta kädeltä sanois tätä nynnyilyks, vaan viisaksi harkinnaksi. Huomenna kuitekin monen vuoden jälkeen vappubrunssi rakkaan siskon perheen kanssa. Nynnyilyä, ehkä..
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nynnysti ollaan oltu ilta kotona ja selvinpäin. Syötiin pottusalaattia, nakkeja ja lihapullia ja juotiin pommacia. Käytiin yhdessä kävelyllä ja katsomassa ovatko sammakot jo kuteneet läheiseen lammikkoon (ei ollut). Katsottiin maanantaillinen Beck-leffa. Melko tylsä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olen Wapun lähipubissa pubituttujen kanssa.

Ikisinkku. Vittu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Meillä on juotu kaljaa. Kaksi tölkkiä on tiskipöydällä. Sen siitä saa, kun käy vieraita. Mutta jos @pettter pistäytyy niin tarjoan kaljat, olen jo ehkä joskus luvannutkin. Lupaan taas. Haen kaupasta. Ei ole Nobelaner-kauppakaan kaukana, saisin hyvän tekoisen syyn käydä kuuluisassa Neljännen linjan Lidlissä! Lidlien bongaus on nynnyä sekin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voi vihne: about – nynnyt

"Olemme valinneet nimen nynnyt, koska nynnyys vaatii uskallusta. Nynnyys on empatiaa, hyvinvointia (myös pahoinvointia), tasa-arvoa, huomioimista ja ystävällisyyttä."
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Voi vihne: about – nynnyt

"Olemme valinneet nimen nynnyt, koska nynnyys vaatii uskallusta. Nynnyys on empatiaa, hyvinvointia (myös pahoinvointia), tasa-arvoa, huomioimista ja ystävällisyyttä."

Voi perseensuti. En ole ikinä perseensutia nähnyt, mutta pettymystä se kuvastaa.
Niin, olivat sitten katalat femakot ehtineet valtaamaan tämän aikuisen valkoisen miehen viimeisen pakopaikan, mahdollisesti turvaisan kolon.
Me on hävitty tää peli. Voi perseensuti.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
... Nynnyys on empatiaa, hyvinvointia (myös pahoinvointia), tasa-arvoa, huomioimista ja ystävällisyyttä."

Yritin nukkua, mutta tämä nynnyyden tulkinta jäi kaihertamaan mieltäni ja olin pakotettu räyhähenkimään.
Tuo naisten kirjoittama tiivistys on mainio kuvaus perusnykysuomalaismiehen roolista, ja myös suomalaisen äidin kasvattamana hänen kyvyistäänkin. Tuon käskykokoelman päivittäinen suorittaminen sujuu suurimmalla osalla suomalaismiehistä vuodesta toiseen moitteetta.

Sen sijaan suomalaiselta naiselta ei samaa vaadita, heille sallitaan viikottaiset tai ainakin kuukausittaiset huonot tuulet. Vittuuntuminen jostain detaljista tavalla, jota miehen logiikalla ei kertakaikkiaan hahmota, ymmärrettäväähän sen täytyy olla, naisnäkökulma, tunne on tärkeintä.
Empatia, huomioiminen ja ystävällisyys, näiden ajoittainen katoaminen naisen nupista on normaalia, hyväksyttävää. La donna e mobile...

Yleensä kaikki tekevät sen itse. Tämä pätee joukkoon sun toiseen.
 
Viimeksi muokattu:

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Johan nyt on asiaa tähän ketjuun! Kun sanon olevani tyttöjen kanssa jossain, niin tarkottaa yhtä kaveriporukkaa. Nyt jäin sit lopulta kahdestaan yhen kanssa, joka välttämättä halus samaa matkaa kotiin, kun sama matka suurelta osin. Tapas tutun miehen ja lähin danssahtelemaan. En jaksanut kauaa ja menin noiden luokse ja pussailivat. Sanoin, et hei kivaa iltaa, mä lähen goisaa. Tää tyttö vaatimalla vaati, että lähtee mun kanssa samaa matkaa ja niin minä siinä istuin kiltisti sohvan nurkassa kolmantena pyöränä, kunnes lähdettiin. Maksoin tytön narikankin, kun maksetaan siinä vasta lähtiessä. Nyt junassa ja kotona käärin kissani syliini ja huuli väpättäen vaivun ikiuneen.

Sulla on kuitenkin melko kiva vappu, eiks je?
Toisaalta minä olen yhä hereillä, elossa, ei huono. Keitin teetä ja länttäsin Leijonaa sekaan, perhana joinkin vielä. Kiva, että Vapun päivänä ei joudu töitä tekemään, kapitalistin pilliorkesterin riverdancea koristamaaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
1600 vitun viestiä ketjuun Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa. Tämä lienee nynnyilyä. Lars von Trier en viitti ottaa lihavointia pois ja pienentää tekstiä L. v. Trier teki jo 90-luvulla elokuvan Idiootit, missä etsittiin sisäistä idioottia. Nyt olisi Nynnyt-elokuvalle tilausta. Aku Louhimies ohjaamaan. Sillä marsukatseellaan vois ohjata. Pamela Tola päärooliin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olin kaksi iltaa QStockissa, ja tänään jahka on viileämpää (+29 nyt varjossa) lähden arviolta tunnin kestävälle rullaluistelulenkille. Tähän on tultu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kaveri pyyteli terassille, mutta minäpä laitoin homohousut jalkaan ja painoin uimarannalle.
Tuliko ehdotuksia?

Enää tarvitsemme jonkun rohkean ehdokkaan tähän liki tieteelliseen tutkimukseen, jolla on punaiset Speedot ja uskaltaa lähteä rannalle, sitten tiedämme homohousujen todelliset vaikutukset niissä piireissä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei valitettavasti. Itse asiassa olen painanut homohousuissa jo toukokuusta lähtien muutenkin, eikä kukaan ole tullut ehdottelemaan. Toki vika varmaan on meikäläisessä eikä teoriassa.
Täytyy olla, pahoittelut tästä. Nyt vaan rohkeasti Speedot jalkaan, niin pääsemme testaamaan väitteen paikkaansapitävyyden.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En katso muita ruokaohjelmia kuin MasterChef Australiaa, mutta vanhemmiten kaikista tulee nynnyjä. Gordon Ramsaykin on lauhkea kuin lammas, vaikka maineensa on aivan muuta. Jotain pätkiä olen toki nähnyt siitä raivoamisesta.
 

scholl

Jäsen
En katso muita ruokaohjelmia kuin MasterChef Australiaa, mutta vanhemmiten kaikista tulee nynnyjä. Gordon Ramsaykin on lauhkea kuin lammas, vaikka maineensa on aivan muuta. Jotain pätkiä olen toki nähnyt siitä raivoamisesta.

Luulen, ettet tiedä, mitä nynnyily on. Nynnyily on sitä, että lähtee vaimon kanssa Ikeaan tai sukulaisvierailulle. Eli ei tarvitsee riehua missään ja silti voi olla olematta nynny,
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Luulen, ettet tiedä, mitä nynnyily on. Nynnyily on sitä, että lähtee vaimon kanssa Ikeaan tai sukulaisvierailulle. Eli ei tarvitsee riehua missään ja silti voi olla olematta nynny,

Gordonilla on neljä lasta, kyllä siinä taitaa melkoiset nynnyilyn ainekset olla kaikenlaisten sukujuttujen kanssa. Varmaan Ikeakin on tullut tutuksi, kun lapset muuttavat omilleen ja tarvitsevat kaikkea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös