Nynnyjen oma ketju eli ”Nynnyillään”

  • 39 419
  • 405

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eilen vietettiin nynnypäivä järvellä mieheni kanssa. Jätettiin auto tutun isännän pihaan jolta oli lupa parkkeerata autoa hänen mailleen kun käy veneellä. Ei ajettu jotain pehmeitä peltoteitä tai peltoja pitkun rantaan (niinkuin monet tekee ja se on ns. luvatonta). Käytettiin soutuveneen kulkuvoimana pientä sähköperämoottoria ja minun lihaksiani (olin soutaja) kun järvellä on polttomoottorin käyttö kielletty. Minä en heittänyt kertaakaan virveliä tai tarttunut uistimen kahvaan kiinni koska minulla ei ollut luvat kunnossa. Sen lisäksi olimme tarkkoja ettemme kalastaneet naapuri osakaskunnan puolella koska sinne ei ollut lupaa. Lisäksi mies ei seisonut veneessä virveliä heittäessään. Taukoa pidimme pienellä kalliolla juoden kahvia ja syöden voileipiä. Emme tehneet tulta koska meillä ei ollut lupaa maanomistajalta. Veimme kaikki roskat pois emmekä taittaneet risuakaan puista. Matkalla ei nautittu yhtään alkoholia, ei meluttu eikä riidelty. Aurinko paistoi koko ajan ja kalaakaan ei tullut. Pelkkää seesteistä nynnyilyä koko matka?
Nonnih siinä se nähtiin taas. Ei ole maailma vieläkään tasa-arvoinen, pisti naisen soutaan että pääs ite heitteleen virveliä! Kannattaa olla varovainen tällä palstalla ettei tule joku vihainen feministi kertomaan miten epätasa-arvoisessa parisuhteessa elät ja miten sinua nyt sorrettiin sen miehesi toimesta!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nonnih siinä se nähtiin taas. Ei ole maailma vieläkään tasa-arvoinen, pisti naisen soutaan että pääs ite heitteleen virveliä!
Niin se vaan on. Muistan että mummi souti aina ukkia pyydyksille, äiti souti isääni ja nyt voin minä palvella miestäni. Onneksi ei tarvinnut soutaa kun rantautuessa ja rannasta lähtiessä (muuten mentiin moottorilla). Tasa-arvo parisuhteessa on minusta kovin vaikeaa saavuttaa kun en tajua miten sitä voisi mitata.... Ei kaikkea tekemistä voi sekunnilleen jakaa puoliksi.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Viimeisessä kuvassa, Suomen lippua pitämässä on selvästi pettter & abianos.
Olettaisin et tuo Karjalan 12-packia kuvassa pitävä naisihminen kuuluu myös samaan seurueeseen
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Tänään on taas nynnyilty oikein urakalla. Emäntä käski pistää pyykit kuivuu, tiskata ja korjata aita ja niinhän minä nynny tein. Pyykit meni suoraan ja lautaset tuli puhtaaksi, mutta en nynnynä hyvin korjannut aitaa. Joudun vielä nynnynä soittamaan ammattimiehen korjaamaan sotkuni. Vaimo oli silti ylpeä ja antoi minun valvoa myöhään, jopa katsoa telkkaria äänettömällä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin paljon ei junnukisat kiinnosta, että lähtisin kuva-analyysiin.

Pitäisin kuitenkin varmana tietona, että pettterimme ei lähiöstä poistu. Edes tänä suurena juhlapäivänä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Hei nynnyt, te varmaan tiedätte jotain haravoinnista? Tuli vaimon kanssa melkein kinaa (tai mielessäni kuvittelin ainakin väittäväni vastaan), siitä osaako ihmiset haravoida kummalla kätisyydellä vaan. Vaimo valitti että kädet ja selkä kipeytyy ja tulee rakkoja, ja sitten selvisi että hän ei osaa haravoida kuin vasen käsi alhaalla (eli L, on oikeakätinen), ei ihmekään että paikat kipeytyy kun liike on koko ajan sama ja toispuoleinen. Itse olen vasenkätinen ja mailapeleissä R, mutta haravoin täysin virheettömästi sekä vasen että oikea käsi alhaalla, eikä mieleeni ole tullutkaan etteikö muut pystyisi tähän.

Miten on, haravoitko samalla kätisyydellä kuin pidät jääkiekkomailaa (no sählymailaa me nynnyt pidellään), toisinpäin, vai oletko molempikätinen haravoija?
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Miten on, haravoitko samalla kätisyydellä kuin pidät jääkiekkomailaa (no sählymailaa me nynnyt pidellään), toisinpäin, vai oletko molempikätinen haravoija?

Kaikki missä ei tarvitse yläkäden hallintaa joko ollenkaan tai suhteellisen vähän(golf/pesäpallo), onnistuu molempikätisesti, mutta sitten vaikka jääkiekossa/salibandyssä tuottaa vaikeuksia rannarit, lämärit, kärkikynä etc, kun yläkäden asento vaikuttaa koko mailan hallintaan. Oikeakätisenä siis leftinatiivi.

Tosiaan sitä haravointiakin pääsee huomenna suorittamaan, pieni pläntti mutta haravoidaan se nyt sitten kokeeksi rightilla pois.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hei nynnyt, te varmaan tiedätte jotain haravoinnista?

Miten on, haravoitko samalla kätisyydellä kuin pidät jääkiekkomailaa (no sählymailaa me nynnyt pidellään), toisinpäin, vai oletko molempikätinen haravoija?
Minä haravoin samoin päin kun pidän jääkiekkomailaa. Enkä saa oikeaa tuntua haravointiin jos yritän toisinpäin. Ja jälkikin on heikompaa. Toisen kätisyyden voisi kyllä oppia jos tarpeeksi haravoi/ hajoittelee. Itse haravoin vaan vartin pätkissä joten ei jumeja ehdi syntyä kun välillä tekee muuta tai pitää ihan taukoa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Me saatiin palsta! Me saatiin palsta! Siis tuolta Ruoskesuolta vai mitähän aluetta se on. Kesällä laitetaan likan kanssa hernettä ja porkkanaa. Pääsisipä sitä sitten haravoimaan. Näkee sitten millä kädellä ja miten päin se minulta onnistuu.
Mites noi siellä menee, oliko jono vai arvallako jaettiin?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten on, haravoitko samalla kätisyydellä kuin pidät jääkiekkomailaa (no sählymailaa me nynnyt pidellään), toisinpäin, vai oletko molempikätinen haravoija?
Miten tämä pitää ymmärtää, jos olen melkein kaikissa lajeissa maalivahti?
En saa käyttää haravaa kummassakaan kädessä, vaan kynsin nurmea paljain sormin?
Kynnet katkeilee ja glitterkynsilakka menee ällön sottaiseksi – itkettää tämmöinen!

Enkä ole nynny... en... epäreilua!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vaimo kävi kaupassa ja osti familypackin - jäätelöä. Huomautti, että me ollaan jo aika pihalla. Sanoin, että nynnyjäkin ollaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tänään tarjoilija tokaisi "hyvää ruokahalua" johon vastasin tietenkin "kiitos samoin".

Onneksi en juonut kahvia.

Lisänynnyilyä: en ole kännissä. Toki tämä on kamala amatööripäivä ja professionaali dokaa sisätiloissa, mutta olen selvinpäin myös sisällä. Enää ei ole edes jano. Kohta ei tee enää mieli vetää edes tumppuun. Nooh... se päivä ei vielä ole.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen vapun mökillä. Tänään olen syönyt kasvishampurilaisia ja juonut alkoholitonta olutta. Tämä ei ole vielä nynnyä. Nynnyä on se, etten edes häpeä tätä.

Mainitaan vielä loppuun, etten ole raitis, enkä kasvissyöjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös