Koitappas samaa anonyymisti. Tai älä koita, elä vain omassa kuplassasi, unohda kirjautua ulos gmailista ja samaan aikaan käyttää googlea ja kuvitella että elät edes muiden kanssa samassa todellisuudessa. Welcome to the outer limits! The truth is out there!Jos googleen kirjoittaa nynnyily, niin tämä ketju tulee esiin ekalla sivulla. Hienoo, että meitäkin muistataan välillä suuressa maailmassa.
Onneksi en juonut kahvia.
Lisänynnyilyä: en ole kännissä. Toki tämä on kamala amatööripäivä ja professionaali dokaa sisätiloissa, mutta olen selvinpäin myös sisällä. Enää ei ole edes jano. Kohta ei tee enää mieli vetää edes tumppuun. Nooh... se päivä ei vielä ole.
Voi vihne: about – nynnyt
"Olemme valinneet nimen nynnyt, koska nynnyys vaatii uskallusta. Nynnyys on empatiaa, hyvinvointia (myös pahoinvointia), tasa-arvoa, huomioimista ja ystävällisyyttä."
... Nynnyys on empatiaa, hyvinvointia (myös pahoinvointia), tasa-arvoa, huomioimista ja ystävällisyyttä."
Johan nyt on asiaa tähän ketjuun! Kun sanon olevani tyttöjen kanssa jossain, niin tarkottaa yhtä kaveriporukkaa. Nyt jäin sit lopulta kahdestaan yhen kanssa, joka välttämättä halus samaa matkaa kotiin, kun sama matka suurelta osin. Tapas tutun miehen ja lähin danssahtelemaan. En jaksanut kauaa ja menin noiden luokse ja pussailivat. Sanoin, et hei kivaa iltaa, mä lähen goisaa. Tää tyttö vaatimalla vaati, että lähtee mun kanssa samaa matkaa ja niin minä siinä istuin kiltisti sohvan nurkassa kolmantena pyöränä, kunnes lähdettiin. Maksoin tytön narikankin, kun maksetaan siinä vasta lähtiessä. Nyt junassa ja kotona käärin kissani syliini ja huuli väpättäen vaivun ikiuneen.
Tuliko ehdotuksia?Kaveri pyyteli terassille, mutta minäpä laitoin homohousut jalkaan ja painoin uimarannalle.
Tuliko ehdotuksia?
Täytyy olla, pahoittelut tästä. Nyt vaan rohkeasti Speedot jalkaan, niin pääsemme testaamaan väitteen paikkaansapitävyyden.Ei valitettavasti. Itse asiassa olen painanut homohousuissa jo toukokuusta lähtien muutenkin, eikä kukaan ole tullut ehdottelemaan. Toki vika varmaan on meikäläisessä eikä teoriassa.
En katso muita ruokaohjelmia kuin MasterChef Australiaa, mutta vanhemmiten kaikista tulee nynnyjä. Gordon Ramsaykin on lauhkea kuin lammas, vaikka maineensa on aivan muuta. Jotain pätkiä olen toki nähnyt siitä raivoamisesta.
Luulen, ettet tiedä, mitä nynnyily on. Nynnyily on sitä, että lähtee vaimon kanssa Ikeaan tai sukulaisvierailulle. Eli ei tarvitsee riehua missään ja silti voi olla olematta nynny,
Tää ois jo niin limaista nynnyilyä et sama ois lahjoittaa kivekset kirkon ulkomaanapuun.Nynnyily on sitä, että lähtee vaimon kanssa Ikeaan tai sukulaisvierailulle.
Tää ois jo niin limaista nynnyilyä et sama ois lahjoittaa kivekset kirkon ulkomaanapuun.
On. Tosimiehet runkkaa ja viettää elämää keskenään.Onkohan se nynnyä että on vaimo?
On. Tosimiehet runkkaa ja viettää elämää keskenään.
On. Tosimiehet runkkaa ja viettää elämää keskenään.