Nybondakselle potkut!

  • 185 434
  • 755

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse odotan jopa hieman innolla tulevaa kautta (niin taidan tehdä joka vuosi) suoraviivainen ja taisteleva joukkue kuulostaa minun korviini oikein hyvälle.

Kyllä vain, mutta jonkun ne maalit pitää tehdä ja paikat luoda. Ei niitä pelkästään maalille ajamalla tule tarpeeksi. En todellakaan kaipaa mitään aaltosia tai sen tyyliisä staroja, mutta työteliäisyys ei poista sitä että "käsiä" ja pelisilmää tarvitaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hienoa työtä taas Karavaanari. Liigan suurin budjetti, eikä jengissä ole yhtä ainutta huippuhyökkääjää.

Painuisit jo vittuun.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Varmaan aika antaa Selinille potkut. Selvästi luonut huonon ilmapiirin ja sekavan pelitavan joukkueeseen, vaikka Joonas Tanska kuinka yritti estää.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Valitettavasti HIFK ei tule pääsemään Nybondaksesta eroon. Pelaaja-omistaja tai valmentaja-omistaja kombot ei toimi ikinä missään. Vielä huonommin toimii UTJ-omistaja. Kymmenen vuotta ollaan saatu todistaa epäpätevän UTJ-omistajan ilosanomaa ja samaa on luvassa jatkossa lisää. Valmentajia, pelaajia ja huoltajia kyllä potkitaan pois mutta menestymättömyyden syy ja aiheuttaja on ja pysyy virassaan. Kuka nyt itselleen potkut antaisi. HIFKn urheilullinen menestys on Nybondaksen panttivankina eikä asiaan ole näkyvissä muutosta. Hukatut mahdollisuudet ja lahjakkuudet tässä eniten vituttaa. Jos olisin Heiskanen keräisin kamat ja siirtyisi jonnekin, missä on ympärillä kokonainen joukkue ja mahdollisuus menestyä ja kehittyä ammattimaisesti johdetussa ympäristössä. Bluesin konkurssin ja Harlekiinojen venäjä tutuksi -projektin ansiosta meillä olisi ennennäkemätön mahdollisuus nousta uudelle tasolle mutta yhden miehen takia sitä ei tule tapahtumaan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Valitettavasti HIFK ei tule pääsemään Nybondaksesta eroon. Pelaaja-omistaja tai valmentaja-omistaja kombot ei toimi ikinä missään. Vielä huonommin toimii UTJ-omistaja. Kymmenen vuotta ollaan saatu todistaa epäpätevän UTJ-omistajan ilosanomaa ja samaa on luvassa jatkossa lisää. Valmentajia, pelaajia ja huoltajia kyllä potkitaan pois mutta menestymättömyyden syy ja aiheuttaja on ja pysyy virassaan. Kuka nyt itselleen potkut antaisi. HIFKn urheilullinen menestys on Nybondaksen panttivankina eikä asiaan ole näkyvissä muutosta. Hukatut mahdollisuudet ja lahjakkuudet tässä eniten vituttaa. Jos olisin Heiskanen keräisin kamat ja siirtyisi jonnekin, missä on ympärillä kokonainen joukkue ja mahdollisuus menestyä ja kehittyä ammattimaisesti johdetussa ympäristössä. Bluesin konkurssin ja Harlekiinojen venäjä tutuksi -projektin ansiosta meillä olisi ennennäkemätön mahdollisuus nousta uudelle tasolle mutta yhden miehen takia sitä ei tule tapahtumaan.
Tästä samaa mieltä, että tuo omistajuus on todella huono juttu, koska Nybondas on tulosvastuullisessa työssä. Edelleen sitä mieltä, että Nybondas saanut välillä liikaakin kuraa, mutta kritiikki kuitenkin aiheellista, ei todellakaan vailla pohjaa. Pahinta juuri tuo, että pääsee eroon vain, jos päättää itse lähteä.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kenkäähän Nybiksen pitäisi saada. Jengi on pahasti vajaa vaikka rahaa on palanut taas aivan perkeleesti. Tulee vahvasti mieleen vuoden takainen jengin katsaus, silloinkin puutteet näkivät kaikki mutta munille meni. Ja muistetaan nyt että viime kauden lopulla tuo pelle antoi seuraavan kommentin:

”TÄLLÄ rosterilla (kokoonpano) ja panostuksella tuloksen pitäisi olla parempi”, Nybondas sanoi mutta nosti sentään esille kevään nousujohteisuuden. ”Lopputulema ei siltikään tyydytä.”

Kommentti löytyy tuolta. HIFK:n Antti Törmänen on epävarma työpaikastaan, vaikka sopimus jatkuu – seurajohtajalla synkkä näkemys kaudesta - Urheilu - Helsingin Sanomat

Eli ei se vaan osaa.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Taitaa olla aika löysät piipussa tai sitten ei mitään, kun ei saa koottua tuon nopeampaa, taitavampaa ja parempaa joukkuetta.
ULOS, ts. kannatetaan otsikon mukaista: POTKUT!
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Uudelle UTJ:lle olisi nyt sopiva aika aloittaa ensi kauden joukkueen rakentaminen, eikä keväällä kuten nykyinen tekee.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Uudelle UTJ:lle olisi nyt sopiva aika aloittaa ensi kauden joukkueen rakentaminen, eikä keväällä kuten nykyinen tekee.

Joo nythän se pitäisi aloittaa jo. Jos Nybondaksen saisi vaihdettua johonkin todella kovaan tekijään, niin jälki voisi olla hyvää aika nopeastikin (eli jo 2018-19 kaudella).
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo nythän se pitäisi aloittaa jo. Jos Nybondaksen saisi vaihdettua johonkin todella kovaan tekijään, niin jälki voisi olla hyvää aika nopeastikin (eli jo 2018-19 kaudella).

Voi toki olla, mutten siltikään odottaisi mitään pikavoittoja. Seuramme paskakulttuurin muuttaminen ei ole mikään yhden kauden homma.
 

tomechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenhän fanikatsomo ei ole reagoinut tän jätkän paskuuteen millään tavalla? En ole itse istunut fanikatsomossa sen siirron jälkeen, ennen sentään savustettiin Pena ulos, alkais olla korkea aika saada tää yks vitun tunari helvettiin tästä seurasta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitenhän fanikatsomo ei ole reagoinut tän jätkän paskuuteen millään tavalla? En ole itse istunut fanikatsomossa sen siirron jälkeen, ennen sentään savustettiin Pena ulos, alkais olla korkea aika saada tää yks vitun tunari helvettiin tästä seurasta.
Kuka sen kenkii jos mies on itse hallituksessa ja omistaakin jonkun siivun? Mies on itse palkannut itsensä eikä varmaan lähde pois kenenkään muun toimesta kuin itsensä.
 

tomechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka sen kenkii jos mies on itse hallituksessa ja omistaakin jonkun siivun? Mies on itse palkannut itsensä eikä varmaan lähde pois kenenkään muun toimesta kuin itsensä.
Totta, mutta kova paine faneilta/lehdistöltä varmaan aiheuttaisi muille hallituksessa paineita ja mahdollisesti saatais tää jätkä ulos.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mitenhän fanikatsomo ei ole reagoinut tän jätkän paskuuteen millään tavalla? En ole itse istunut fanikatsomossa sen siirron jälkeen, ennen sentään savustettiin Pena ulos, alkais olla korkea aika saada tää yks vitun tunari helvettiin tästä seurasta.
Samaa olen ihmetellyt itsekin. Samanlaista perseennuolentaa ja silkki hansikkain käsittelyä on tullut myös median suunnalta jostain syystä? Nyt viimeisessä UL:ssäkin Nyholm kirjoitti Karavaanarin onnistuneen ihan OK ja samaahan täältäkin on osalta palstalaisilta saanut kuulla! Pitäisi vaan saada iskostettua IFKn johdon päähän, että Karavaanarin suoritus ei ole OK vaan ala-arvoinen IFKn resursseilla.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt viimeisessä UL:ssäkin Nyholm kirjoitti Karavaanarin onnistuneen ihan OK ja samaahan täältäkin on osalta palstalaisilta saanut kuulla! Pitäisi vaan saada iskostettua IFKn johdon päähän, että Karavaanarin suoritus ei ole OK vaan ala-arvoinen IFKn resursseilla.

Joo, se on täysin käsittämätöntä että lasketaan jotain keskiarvoja ja tehdään johtopäätös, että ihan OK on mennyt.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko se niin, että Tompalla on kummisetä 'korkeassa asemassa'? Hämärä mielikuva siitä, että Ånäsin kirjassa mainittiin Dino Heinon olevan The Godfather.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Oliko se niin, että Tompalla on kummisetä 'korkeassa asemassa'? Hämärä mielikuva siitä, että Ånäsin kirjassa mainittiin Dino Heinon olevan The Godfather.
Saman olen antanut itseni ymmärtää, ja kun katsoo tuota IFKn hallituksen kokoonpanoa niin pois lukien Everi niin aikamoista Country Club porukkaahan tuo on täynnä. Voin hyvin uskoa, että konsensus noiden reliikkien keskuudessa on, että Karavaanari on tehnyt hyvää työtä, ja vaan osaamattomat valmentajat ovat olleet menestyksen esteenä.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onneksi tällekin kaudelle selitykset on jo valmiina. Joukkue oli koottu Stögölle ja uus projekti vaatii aina aikaa. Seuraavalla kaudella kengitään Atu ja taas valmennuksen piikkiin.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Samaa olen ihmetellyt itsekin. Samanlaista perseennuolentaa ja silkki hansikkain käsittelyä on tullut myös median suunnalta jostain syystä? Nyt viimeisessä UL:ssäkin Nyholm kirjoitti Karavaanarin onnistuneen ihan OK ja samaahan täältäkin on osalta palstalaisilta saanut kuulla! Pitäisi vaan saada iskostettua IFKn johdon päähän, että Karavaanarin suoritus ei ole OK vaan ala-arvoinen IFKn resursseilla.
Joo samaa olen minäkin ihmetellyt jo vuosia. Nybarilla taitaa olla faniryhmien johto hyvin voideltu.
Silti ongelmahan ei ole fanit, vaan joukkueen johto. Ja omalla tavallaan on hienoa jos jaksaa kannustaa joukkuetta myös huonoina aikoina, mutta muutos kyllä tarvitaan.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tässä rupeaa oikeasti olemaan iso tarve masinoida kunnon mielenilmaus Nybondaksen potkuille..

Hallille en tule mutta tällaisen takia voisi vaikka tullakkin. Aikanaanhan Penakin saatiin savustettua ulos vaikka se kauan kestikin. Nyt sama treatment vaan Nybarille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös