Täällä on kyllä kaikki oleellinen aika tyhjentävästi kerrottu. Työelämässä vain on tiettyjä lainsäädäntöjä, Nybondas todennäköisesti johtajasopimuksella eli voidaan heittää laivasta tietyin ehdoin. Mä en tiedä, mutta henk.koht. tämä Nybondaksen heikkous ja hänen esimiesten sokeus (ystävään?) on vienyt siihen pisteeseen minun kotimatseissa käynnin, että ei ole enää kauteen tarvinnut paljon vierailla siellä kuin satunnaisesti. Vierasmatseissa tuli enemmän käytyä viime kaudella. Ruudusta saa paremmin infoa pelaajien esityksistä. Työpaikan vaihduttua yhteen maailman tunnetuimmista brändeistä, Business Controlleriksi Suomen yksikköön(sparraamaan johtoryhmää).... ei ollutkaan enää pakkoa viedä asiakkaita "kärsimään" IFK-matseihin(selittämään ikäviä asioita, miksi hävittään 0-5 tms. ti iltana Bluesille yms.) ja aitioihin todella kovaan hintaan (mutta laatu oli kunnossa erittäin asiansa osaavien ihmisten ansiosta, vaikka fasiliteetit surkeat). Oikeasti aitioissa käyminen on antanut myös paljon, käsitystä IFK:n toimistolta työskentelevistä ihmisistä ja siellä on erinomaisen pätevää ja sitoutunutta porukkaa, jotka hengittävät IFK:ta. Kun tätä pohtii tarkemmin, en ymmärrä miten tämän ketjun henkilö voi edelleen olla toimenkuvassaan? Mitä sellaista hän kykenee tekemään, josta emme ulkopiirissä tiedä, että hän saa edelleenkin istua johtajan pallillaan?!?
Minun mielestä tämä on oikeasti johtamisen irvikuva, huono suorittaminen katsotaan vuodesta toiseen läpi sormien ja pelkkä hyvä taloussuorittaminen organisaatiolle riittää. Miksi? Miksi? Miksi tyydytään vähään, kun IFK:n kaltaisella brändillä olisi mahdollisuus olla myös urheilullisesti uskottava positiivisen talousosaamisen lisäksi?!
Olen käytettävissä Tom Nybondaksen paikalle(toivottavasti oma työnantajani ei tunnista minua ja lue tätä :) ). Kyseistä positiota en ole koskaan suorittanut, mutta vahva urheilutausta (pelaaminen, valmennus, tuomarointi useista lajeista), analyyttisyys, nähdä myös omien poikien heikkoudet ilman punalaseja(minut tuntevat varmasti tietävät tämän, että seuraan tunteen lisäksi myös järjellä), halu&tahto&kiinnostus IFK:ta ja lajin seuraamista kohtaan... ja mikä parasta, kykenen palauttamaan JÄÄHALLIIN TUNNELMAN. Tiedän tasan tarkkaan, miten urheilutoimenjohtajana siihenkin asiaan vaikuttaisin, vaikka se ei kuuluisi toiminta-alueelleni. Nähdään Kouvolassa fanina! Saa tulla jutteleman asiasta Minä jatkan potkupallocupin seurantaa ja vaihdan Ruudun Lappeenrantaan. Over and out, mukavaa vkonloppua kaikille, toivottavasti saan porukan täällä(ja vähän muuallakin) ajattelemaan asioita!