Vähän tuli yllärinä, kuinka styrkkaa kamaa nää nikotiinipussit oikein ovatkaan. Muutaman kerran aiemmin olin niitä kokeillut, kun joiltain kavereilta olen saanut kokeiltavaks. Nyt kun hain niitä kioskilta useamman purkin ja käytin niitä aivan kuin normaalia nuuskaakin, niin seuraavana päivänä ikenet olivat aivan tulessa ja tuntuu, että eivät ne ole vieläkään tosta oikein toipuneet. Ja nuuskaa olen jo käyttänyt useampia vuosia, joten ihan mikään noviisi en alalla ole. Muilla samankaltaisia kokemuksia?
Nyt neljä purkkia nököttää tossa hyllyn reunalla ja silloin tällöin nappaan sieltä yhden, kun muuten kuitenkin tykkäsin tuotteesta. Jos samaan tahtiin pystyis käyttämään tavallista nuuskaakin, niin olishan se hieno homma, mutta tällä hetkellä se ei ole realismia.
Nyt neljä purkkia nököttää tossa hyllyn reunalla ja silloin tällöin nappaan sieltä yhden, kun muuten kuitenkin tykkäsin tuotteesta. Jos samaan tahtiin pystyis käyttämään tavallista nuuskaakin, niin olishan se hieno homma, mutta tällä hetkellä se ei ole realismia.