Tuohon toiseen ketjuun jo jotain rustailinkin, mutta laitetaan tähän alkuun lyhyesti joitain pelaajia jotka varmasti tulevat kyseeseen joukkuetta valittaessa. Toivottavasti uuden koutsin nimi julkistetaan mahdollisimman pian ja hänen nimensä ei missään nimessä saa olla Tolvanen.
Mv: Helenius (Ilves SM/ASM), Hovinen (Jokerit SM/ASM), Säteri (Tappara ASM)
Puo: Heikkinen (Ässät SM), Lehtivuori (Ilves SM), Jalvanti (Pelicans (ASM), Ilvonen (Tappara ASM), Lajunen (Blues ASM), Jyrkkiö (Ässät ASM), Liljeblad (Kärpät ASM), Kluuskeri (TPS ASM)
Hyö: Nyholm (Kingston, OHL), Puustinen (Kamloops, WHL), Juutilainen (Waterloo, USHL), Kemppainen (Ässät), Antonen (Ilves ASM), Aaltonen (Lukko ASM), Snellman (Regina, WHL), Lucenius (Tappara ASM), Kokkala (TPS ASM)
Lisäksi puolustaja Joonas Salmi (St.John´s, QMJHL) ja hyökkääjät Aki Kangasmäki (Chilliwack, WHL) ja Roopert Martikainen (Acadie-Bathurst, QMJHL) ovat mielenkiintoisia nimiä edustamiensa liigojen vuoksi.
Itse kisathan pelataan Tshekeissä. Lohkot muodostuvat näiden kisojen perusteella. Muistaakseni systeemi menee siten että toisessa lohkossa pelaavat näiden kisojen 1, 4, 5, 8 ja yksi nousija ja toisessa lohkossa 2, 3, 6, 7 ja yksi nousija. Jos systeemi menee näin kuten muistelisin niin varmasti Suomen lohkossa pelaa 7.sijoittunut Sveitsi.
EDIT. Mulle on aivan sama missä ketjussa näitä puidaan, mutta olisihan nämä spekulaatiot voinut laittaa myös tuonne Pikkuleijonat-ketjuunkin kun sellainen jo valmiiksi oli. Tämä ketju voi näyttää vähän orvolta kun tänne tuskin hirveästi postauksia vielä tässä vaiheessa tulee. Mutta kuten sanoin, sama se mulle on missä puidaan kunhan puidaan.