Nothing is over!

  • 183 829
  • 986

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lomalta selvitty kotioloihin ja hieman joutui aikatauluttamaan, että pääsi radion ääreen. Onneksi parin tunnin aikaero oli puolellani, niin se oli jo ihan hyvä mennä illalla kämpille pelin takia.

Olen miettinyt tätä kärppävälierää ja en vain osaa pitää tätä minään ihmeellisenä huolena kuinka se nyt jo tulee. On täysin selvää, että tämän sarjan voittaja vie kannun. Se voi olla jonkunlainen klisekin kuinka kaikkihan ne pitää hoitaa, mutta ei tämä ole mikään viestihiihto missä taktikoidaan ja vauhdinjaolla on merkitystä ja mitä ikinä.

Nothing is over. Se on eri asia voiko Kärppiä voittaa, mutta ihan sama kohdata ne nyt.

Se on modeilta tarkistettu, että omaa nikkiään saa arvuutella. En ole Jere Karalahti, mutta mitkään voitetut hopeat pronssista nyt puhumattakaan ei kiinnosta. On aivan eri asia jossain yksilölajissa menestyä ja taistella mitaleille, mutta ei sillä joukkueena mitään tee. Joku pääministerikin taisi joskus sanoa tulos tai ulos.
 
Viimeksi muokattu:

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Jos homma venee GAME6 niin tuleeko liput jo tänään myyntiin?
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Ei mennyt eilen kuin Strömsössa, mutta koska olen tämän ketjun joskus käynnistänyt, on kai pakko tässä vaiheessa todeta: It's not over yet - NOTHING IS OVER!
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
NIO!!! Perkelettos sentään, että tuntuu hyvältä. Radio Cityn ja ripulisirkus kiittää täältä.

Faija hoiperteli aika tavalla mutta onneksi se jäi himaan eikä lähtenyt paikalliseen. Repe& Skede jäi eilen Lahteen.

Seuraavaksi ne Oulun vierailut.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
HIFK:n joukkueelle:
Lätkä on loppujen lopuksi yksinkertainen peli. Voittamiseen tarvitaan yksi maali enemmän kuin vastustajalla. Riittää siis jos ottelut päättyvät 1-0, 2-1, 3-2, 4-3... Jos voittaa maalilla, se riittää, mutta kyllä me kannattajat sallimme suurempiakin voittoja. Playoffs-otteluissa riittää, että voitetaan kaksi viimeistä peliä - se riittää mestaruuteen. Ja tähän tarvitaan jonkun verran taitoa, mutta roppakaupalla tahtoa.
Nothing is over!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
JP Jalo totesi videosta jotain "tässä alkaa silmämunat pyöriä."

Nothing is over.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näätälauma on edelleen täysin voitettavissa. Maanantaina sarja kliinisesti tasan ja sitten onkin ryöstön paikka. Siellä on sentään fiksu vastustajaa ja peliä kunnioittava valmentaja (toista ääripäätä Tapolan kanssa), mutta muuten on kyllä aika vastenmielinen joukkio.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Parsitaan loukkaantuneet takaisin pelikuntoon ja maanantaina tasoitetaan sarja.
Ainakin nyt pääsee yrittämään katkaisua himapelissä sillä luulen että ensi perjantaina tapahtuu se pitkään ilmassa roikkunut ryöstö Oulusta.
C'mon!

Edit: pelipäivä korjattu. Pitempi tauko tuohon väliin niin loukkaantuneet ovat iskussa
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parsitaan loukkaantuneet takaisin pelikuntoon ja maanantaina tasoitetaan sarja.
Ainakin nyt pääsee yrittämään katkaisua himapelissä sillä luulen että ensi keskiviikkona tapahtuu se pitkään ilmassa roikkunut ryöstö Oulusta.
C'mon!

Sitä en tiedä mikä ryöstö tapahtuu Oulussa keskiviikkona, mutta perjantaina tapahtuu iso ryöstö. Tieto.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laitoin Ylen aamuteeveen taustalle ja tässä on kelikameroita, ensimmäisenä oli Näätämö.

En ole koskaan käynyt, mutta selvästikin sellainenkin paikka on olemassa. Nyt on joku kettu- ja naalioperaatio.

Nothing is over.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Kolmen ekan pelin jälkeen on yllättävän luottavainen olo. Jos IFK tänään voittaa, ja loukkaantumistilanne pysyy siedettävänä, niin kyllä tästä finaaliin mennään. Kärpät on kova, mutta jotenkin tuo heidän hyökkäysosasto ei aiheuta samanlaisia pelkotiloja kuin viime vuonna; aina sai olla varpaillaan, kun Junttilalla oli kiekko.

Mutta kyllä se voittoa tänään vaatii. 9.
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Ika Lehkonen peräänkuuluttaa päivän iltsikassa rohkeutta Hifk:n hyökkäyspelaamiseen. Eiköhän tänään ole riittävä määrä rohkeutta messissä! 9.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Sitten seuraavaksi Ouluun ja ennakkoon ilmoittautukoot Kasper, Jesper ja Joonatan eli kaikki (muutkin) ryövärit nostakoot päätänsä. Tuskin tarvitsee sanoa mitä pitää tehdä sen jälkeen Helsingissä.
Nothing is over!
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Onhan tämä tullut jo sivulauseissa mainittua, mutta sanotaan nyt vielä kerran: Olin väärässä. IFK pystyy ja IFK ansaitsee voittaa ja mennä finaaliin. Tapahtuuko tämä oikeasti on nyt aika hiuskarvan varassa, mutta jo nyt tuo joukkue on osoittanut minulle, että olin ihan pelle kun pidin Kärppiä täysin ylivoimaisina enkä uskonut omiin.

Harvoin on niin paljon ollut yhdestä (seuraavasta) maalista kiinni. Se voi olla ero dynastian alun ja taas uuden korpivaellusprojektin välillä. Joo, vasta Game5 eikä 7, mutta onhan tämä nyt hiton tärkeä peli ja jatkoaikamaali.

Nothing is over.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös