Ihan varmasti tuo lisäkatsojia halliin ja väittäisin, että kokonaisuutena on ehdottomasti hintansa arvoinen.Yonkman on näkemieni pelien perusteella ottanut alakerran isännän roolin niin kuin pitikin. Mikä tässä vaiheessa tulee mieleen on miehen hintalappu. Onko JYPillä varaa maksaa tämän roolin pelaajalle kuinka paljon jos sieltä nyt mahdollisesti olisi Hytöstä/Ossia ensi kaudeksi saatavilla. Tuoko mies panoksellaan esim.lisäkatsojia halliin? En osaa sanoa.
Ihan varmasti tuo lisäkatsojia halliin ja väittäisin, että kokonaisuutena on ehdottomasti hintansa arvoinen.
Toinen juttu on sitten se, että onko mieheen kuitenkaan varaa. Monikin pelaaja olisi kyllä hintansa arvoinen, mutta kaikkeen ei vain ole varaa..
Eikä Yonkman mitään järjetöntä tiliä todennäköisesti kuitenkaan saa. Itse veikkaisin, että palkka pyörii siellä 150-180ke -tienoilla.
Eikä Yonkman mitään järjetöntä tiliä todennäköisesti kuitenkaan saa. Itse veikkaisin, että palkka pyörii siellä 150-180ke -tienoilla.
Puhut nyt siihen malliin, että Yonkman ei tuo joukkueelle mitään muuta kuin sirkushuveja, eli hänen hyötynsä joukkueelle olisi olematonta. Tämä on kuitenkin kaukana totuudesta.Tästähän tässä on kysymys. Kun tuplaa Yonkmanin palkan meillä olisi yhä Perrin nakuttamassa piste/peli. Toki tuo 150-180ke on valtavasti rahaa ja sen kerääminen lipputuloina/oheistuottoina on iso savotta.
Ehkä jatkokysymyksenä esittäisin että jos meillä ei ole/ollut varaa maksaa liigan ykkössentterille 300ke, miten meillä on kumminkin varaa maksaa 150-180ke oman pään isännälle joka ei tuo hyökkäyspeliin juurikaan mitään? Tasapainotteluahan jengin kasaaminen aina on mutta jokin tuossa ei oikein nyt kumminkaan täsmää.
Tätä olen itsekin yrittänyt täällä kertoilla, mutta ei tunnu uppoavan kaaliin. Edelleen kaikki ovat sitä mieltä, että JYPillä ei ole varaa mihinkään ja luokkakokous jää rahan takia näkemättä.Nolan kiinnostaa varmasti kaikkia tai lähes kaikkia muitakin liigaseuroja, mutta jos mies jyväskylässä viihtyy niin miksipä ei jatkaisi. Hytösen ja Opan paluu mikäli tapahtuu kuten on aiemmin puhuttu, niin heidänkin sopimuksiin tai lähinnä Hytösen saadaan rahaa suoraan sponsoreilta, eli ns ohi pelaajabudjetin.
En ainakaan itse näe mahdottomana, että ensi kaudellakin Yonkman JYPin paidassa pelaisi ja lisäksi paluun tekisivät JP ja Opa. Rahaa seuralla edelleenkin on.
Ekin tapauksessa ei edelleenkään ollut kyse rahasta ja ei JYPillä ollut paljoa sanomista tuohon. Rahat oli riittäneet sponsorien kautta tai muutenkin. Eki olisi halunnut jäädä, mutta tässä oli yksi iso este. Perhe Perrin tai lähinnä vaimo sanoi KingEricille että toinen kaupunki tai hän jättää Ericin.. Mitään sen enempää Perrineiden perhepolitiikkaan "koskematta" en ihmettele tuota Ekin ratkaisua.
Taisi olla vaimolla kilpailijoita Jyväskylässä..Mikäs Jyväskylässä niin hiersi Perrinin vaimoa? Lapsillakin taisi olla elämä aika hyvin järjestyksessä Jyväskylässä. Ei se vaihtamalla parane vai miten tää nyt meni...
Turussa niitä taitaa olla hieman enemmän. Mutta tämä tästä. Itse olen siinä käsityksessä kuulemani perusteella ettei Veltsu ja Perrin oikein mahtunut samaan joukkueeseen.Taisi olla vaimolla kilpailijoita Jyväskylässä..
Tiedä sitten miten luotettavasta lähteestä nämä tiedot ovat peräisin.
Olet kyllä aivan oikeassa. Jokeritkin käy tässä tapauksessa kyseeseen vaikka verot olisivatkin kovemmat. Se pelko voimistuu tässä mitä paremmin Yonkman pelaa ja se taso on tällä hetkellä liigan parhaimmistoa stay at homen pakkien osastolla.Takas Yonkmaniin... Mielellään näkisin myös ensi vuonna mutta suuri uhka tulee KHL:sta. Kaveri kuitenkin jo sen verran iäkäs että halunnee vielä tienata kun uraa vielä on. Oma pelko on että joku venäjän seura lyö sen verran ison summan pöytään että Nolan käy hakemassa vähän extraa tilipussiin ennen eläkettä... JYPissä palkka ei kuitenkaan tule juurikaan nousemaan ensi kaudelle...
Ei täysin. Oli hoitamassa tonttiaan ja melkein, mutta vain melkein, sai estettyä senkin maalin. Harmittavasti ei saanut kiekkoa haltuun. Tukea olisi Yonkman enemmän tarvinnut tuossa tilanteessa.Pelsujen eka maali täysin Yonkmanin hitauden piikkiin.
Pelsujen eka maali täysin Yonkmanin hitauden piikkiin.
Todennäköisesti siitä että tuli kolmantena siihen tilanteeseen puolustamaan omiaan.Mistähän se kymppi arvottiin? Omituinen tuomio!!