Miksi tässä Yonkmanin ketjussa puhutaan Hongasta ja Hongan pelaamisesta? Tuon "keskustelun" voisi siirtää vaikka Hongan omaan ketjuun?
Kuten posiketjussa jo asiaa käsiteltiin, hyvin toimi Yogi maskimiehenä. Eihän tuota kukaan edes yrittänyt siirtää pois! Eikä Olkijussi nähnyt järkäleen takaa yhtään mitään.
Maskimiehen yksi ominaisuun on nopeus reagoida irtokiekkoon, en tiedä onko Yogilla näitä avuja. Mutta itse laittaisin tämän asetelman jatkoon.
Muutenkin Yonkman on ollut hyvä.
Kuten posiketjussa jo asiaa käsiteltiin, hyvin toimi Yogi maskimiehenä. Eihän tuota kukaan edes yrittänyt siirtää pois! Eikä Olkijussi nähnyt järkäleen takaa yhtään mitään.
Yonkman pelaa tällä hetkellä sen verran hyvin, että uusi UTJ tulee olemaan vaikean paikan edessä. Jatkoa vaiko ei Yonkmanille? Olin itse jatkosopimuksen kannalla aiemmin (kun oli puhe try outista), mutta vain sillä ehdolla ettei se ole soppari kata kuin kuluvan kauden. Nyt taas en osaa sanoa mitä Yogin kanssa tekisi. Peliesitykset ovat olleet hyvät, oikeastaan mahtavat, mutta pitäisikö nyt koittaa nuorentaa tuota joukkuetta ensi kaudeksi? Yonkmanissa on kyllä plussana että miehestä tykkää niin fanit kuin sponsoritkin.
Olisihan tuossakin tapauksessa vain Mäenpää ja Yonkman yli 30v pelaajia puolustuksessa.
Kalteva on kyllä ainakin joidenkin tietojen mukaan 34-vuotias, tiedä sitten mitä taulukkoa itse katselet.
Yonkmanin kohdalla esitän samaa asiaa kuin hyökkäyksessä Lahden ja Jokisen kohdalla: Mihin ne jatkuvuus sekä paikat, millä koulitaan uusia liigapelaajia luodaan. Ensi kaudeksi on sopimukset kuitenkin voimassa jo nyt Vainion, Mäenpään, Kaltevan, Ikosen, Allénin, Hongan sekä Jokisen kanssa.
Ja jos JYP tuohon pakistoon jotain tarvitsee, se tarvitsee kiekollista kärkiosaamista. Mitään Yonkmanilta pois ottamatta.
Ai saakeli, Petri Virolainen oli ihan päällikkö maalinedustalla! Jari Korhonen hoiti viivahommat ja Virolainen hääri maalilla. Ja tulosta syntyi!Ja nyt kun viimeinkin on ymmärretty, että siinä on kohtalaisen laadukas maskipelaaja ylivoimaan.. Tuskin pelkää kiekkoa, saati ketään liigan pelaajaa. Eli menee sinne maalin eteen. Uskon ja toivon käsiä olevan lähes saman verran kuin Petri Virolaisella, joka aikanaan lapioi jonkun maalin, juurikin siitä maalin edestä. Sitten voipi alkaa hampaita naurattaa kun Yonkster alkaa näkyä tulostaulullakin.