Eilen kun Tarkin jalkoihin sukellettiin, Yonkman tuli heti paikalle kuittaamaan tilannetta. Tämä toiminta on juuri sellaista mitä haluan nähdä jatkossakin. Omien puolta täytyykin pitää. Uskon myös vakaasti siihen että kun JYP ei anna muiden isotella, se tuo myös lisää katsojia halliin.
..tun Ritari.Itseltä meni myrskyn takia koko eilinen peli ohitse. Onneksi on Youtube: Nolan Yonkman vs Tuomas Huhtanen, 02.10.2015 - YouTube
Hieno mies ja oikea ratkaisu. Isäntä isolla iillä. Jatkoa vaan minun puolestani Yonkille kouraan.
Ja vitut! C rintaan suoraan. Laitetaan A-kerhoon muita jannuja.Jatkosopparia kehiin tälle ukolle ja ensi kaudeksi A rintaan.
Yonkmanin jatkon pitäisi olla päivänselvä juttu, jos mies vain itse haluaa jatkaa.
Yonkman on esittänyt juuri sellaisia otteita, mitä toivoinkin. Liike on yllättävänkin hyvää, ei tee paljoa virheitä ja kiekon kanssakin homma sujuu varsin hyvin. Pelaa kovaa, mutta rehdisti ja oikealla tavalla.
Kiinnostaisi kyllä tietää, että miten Abid liittyy tähän tapaukseen? Se, miten Abidin ura JYP-paidassa päättyi ei kyllä liity mielestäni mitenkään Yonkmaniin tai hänen mahdolliseen jatkosopimukseensa.Yonkman miellyttää kyllä.
Luulen kuitenkin, että toimisto on ottanut tapaus-Abidista opikseen eikä ainakaan ennen vuodenvaihdetta tarjoa jatkoa.
Samankaltainen tilanne. Abid aloitti syksyn vahvasti, mikä johti varhaiseen jatkosopimukseen. Keväällä A:n peli ei enää sujunut eikä myöhemminkään. Jos itse päättäisin rahojen käytöstä, katselisin vähän pidemmälle, miten Zonk pelaa jatkossa.Kiinnostaisi kyllä tietää, että miten Abid liittyy tähän tapaukseen? Se, miten Abidin ura JYP-paidassa päättyi ei kyllä liity mielestäni mitenkään Yonkmaniin tai hänen mahdolliseen jatkosopimukseensa.
Jaa olet siis edelleen sitä mieltä, että Abidin lähtö liittyi hänen otteisiinsa jollain tapaa..Samankaltainen tilanne. Abid aloitti syksyn vahvasti, mikä johti varhaiseen jatkosopimukseen. Keväällä A:n peli ei enää sujunut eikä myöhemminkään. Jos itse päättäisin rahojen käytöstä, katselisin vähän pidemmälle, miten Zonk pelaa jatkossa.
Jaa olet siis edelleen sitä mieltä, että Abidin lähtö liittyi hänen otteisiinsa jollain tapaa..
Abidin "synkän syksyn" aikanakin hän oli usein joukkueen parhaimmistoa, kun pääsi pelaamaan. Kyllä siellä oli taustalla jotain ihan muuta.
Itseltäni on kyllä jäänyt Yonkmanin hyvyys huomaamatta. Osaa antaa sen eka syötön omille ja patsastella maalin edessä. Aika usein nämä helpot ekat syötöt päätyvät kuitenkin vastustajan lapaan.
Ei riitä kunto eikä vauhti luistimilla. Etenkin kun pelataan Turun jääpalloareenalla eikä pienemmissä kaukaloissa
Menee ihan sanattomaksi Yonkmanin huikeuden kanssa. Kaukalon isäntä.
On muuten aivan huikeassa kunnossa fyysisesti, ei muuten pystyisi tuollaisella intensiteetillä noin iso kaveri liikkumaan. Ammattimies!
Sama täällä. Oikea kiekkoammattilanen, kaukalon isäntä ja johtajatyyppi! Kaiken lisäksi heppu on todella symppiksen oloinen miekkonen haastattelujen perusteella.Jatkopahvia ehdottomasti, aivan päällikkö puolustuksessa. Se on vaan niin helpon näköistä tekemistä, kun sen osaa. Tuo juuri sitä kovuutta,mitä viime vuonna sieltä puuttui.Mun ehdoton suosikki tämän vuoden joukkueessa.