Hallin B1 ja B2 katsomoiden välissä tai niillä huudeilla on se Löööööhvsperkin kahvikioski. Koskahan siihen saataisiiin "kunnollinen" opaste, että siinä on 2 kassaa. Nyt Jengi jonottaa pääsääntöisesti vaan toiselle kassalle, yleensä B3 suunnasta... Karsee jono ja toinen kassa on vapaana?
Ei olisi iso homma ohjata jonoja eri suunnista niille kassoile, vähän samaan tyyliin kun toisen pään lonkerobaarissa?
Opestekyltin voisi laittaa katosta roikkumaan. Meniskö siinä nyt about 5-10 min aikaa?
Helpottaisi kassojenkin toimintaa kun ei tarvii huudella, että täällä olisi vapaa kassa...
Myyntikin tehostuisi
I Assume
Edit. Aimo Park josta esim.
@Peltinen tossa mainitsi on varmasti hyvä vaihtoehto. Itse en sitä ole käyttänyt, joten en osaa täysin sanoa miten ns. poistuminen toimii?
Sorinkatuahan pitäisi periaatteessa ajaa sitten kohti rautatieasemaa, koska "alapäästä" mentäessä pitää mennä Nesteen parkkipaikan kautta?
Nyt kun pelissä on varmaan paljon väkeä, saatetaan hallin edustalta sulkea katuja, jolloin poistuminen saattaa kestää?
Tullin alueella on aika paljon parkkitilaa myös?
Itse suosin Hämppiä, Ratapihankadulta sisään.
Siellä toimii Moovy sovellus tai sitten maksaa kanssa itse. Pelin ajalta parkki on n. 10 e
Ne tosin ovat Aimoa kauempana?