Nokia Arena

  • 226 520
  • 1 530

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Muistako väärin vai oliko Kaija Koo isoin artisti Nokialla viime vuonna?
En nyt varmaksi muista, mutta taisi siellä olla vuonna 2023 mm. Iron Maiden, Robbie Williams, Antti Tuisku ja Andrea Bocelli. Varmasti paljon muitakin, mutta nuo tuli heti mieleen. Se on sitten eri asia, että onko joku noista isompi kuin Kaija Koo ;)

Enkä kyllä ole varma, että onko Kaija Koo koskaan edes esiintynyt yksinään kyseisellä areenalla?
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
En nyt varmaksi muista, mutta taisi siellä olla vuonna 2023 mm. Iron Maiden, Robbie Williams, Antti Tuisku ja Andrea Bocelli. Varmasti paljon muitakin, mutta nuo tuli heti mieleen. Se on sitten eri asia, että onko joku noista isompi kuin Kaija Koo ;)

Enkä kyllä ole varma, että onko Kaija Koo koskaan edes esiintynyt yksinään kyseisellä areenalla?
Oliko viime syksynä syksynä katsoin, että ainut keikka, joka oli päälekäin kiekkokauden kanssa oli Kaija Koo.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Oliko viime syksynä syksynä katsoin, että ainut keikka, joka oli päälekäin kiekkokauden kanssa oli Kaija Koo.
Viime kaudella kiekkokauden aikana Nokia Areenalla oli ainakin Jarkko Ahola & Waltteri Torikka, Raskasta Joulua, UMK, Iskelmägaala ja Blind Channel.

Kaudella 2022-23 Sting, Volbeat, Mestarit (ml. se Kaija Koo), Haloo Helsinki!, Suvi Teräsniska, Raskasta Joulua, Dream Theater, Iskelmägaala, Robbie Williams, Yö, Antti Tuisku (x2) ja Andrea Bocelli.

Tämän kauden aikana siellä on ainakin Apulanta, PMMP, Kuumaa, Vesterinen, Maija Vilkkumaa, Raskasta Joulua, UMK, Iskelmägaala, Toto ja Rod Stewart.

Ja tuossa on tosiaan vain musiikkitapahtumat. Siihen päälle ainakin NHL Global Series, erilaiset expot ja firmojen tapahtumat.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ja tuossa on tosiaan vain musiikkitapahtumat. Siihen päälle ainakin NHL Global Series, erilaiset expot ja firmojen tapahtumat.

Voisi olettaa, että NHL Global Series tuo varsin kivasti rahaa Tapparalle ja Ilveksellä?
Viimeksi ko. tapahtumaan Tappara myi aitiota, 7000 €. Liput ei sisältynyt.

Pomo ei jostain syystä suostunut ottaan aitiota. Sanoin kyllä et "mulla" on 4 lippua peliin,mä voin mennä
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Voisi olettaa, että NHL Global Series tuo varsin kivasti rahaa Tapparalle ja Ilveksellä?
Viimeksi ko. tapahtumaan Tappara myi aitiota, 7000 €. Liput ei sisältynyt.

Pomo ei jostain syystä suostunut ottaan aitiota. Sanoin kyllä et "mulla" on 4 lippua peliin,mä voin mennä

Nyt aitioiden keskihinta taitaa olla joku 12.000€/peli millä niitä mennyt. Ja kaikki on vissiin mennyt. Siihen 199,90€/kpl liput päälle ihmisille. Kyllä fyrkkaa tulee molemmille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös