Nyt en ymmärrä, minun kauppalehteni mukaan Nokia kurssi on 21.95€ eli aika helvetin kaukana tuosta?
Niin, minulla näyttää 21,05 ja -5% tänään.
Tällä kulmakertoimella saavutetaan Pärren target kesälomiin mennessä ja helposti.
Nyt en ymmärrä, minun kauppalehteni mukaan Nokia kurssi on 21.95€ eli aika helvetin kaukana tuosta?
(snips) Oma ammattiylpeyteni ei lopulta enää kestänyt tuota tilannetta, jossa edellytetään hirvittävällä työtahdilla kovaa tulosta ja hyväksytään sen edessä se, että laatu voi välillä olla mitä sattuu. Itse hyppäsin tuosta oravanpyörästä ja laitoin oman yrityksen pystyyn.
Palkat nousevat joka vuosi ja jotta palkankorotuksia voidaan jatkossakin maksaa niin tuottavuuden tulee kasvaa vähintään samaa tahtia, mielummin nopeammin.
Jos haluaa tehdä samantyösuoritteen vuodesta toiseen niin miten voi perustella palkankorotuksia? Ei mitenkään.
Ei kait se nyt ihan noin mustavalkoisesti mene? Eiköhän tuotettujen tuotteidenkin hinnat samassa suhteessa palkkojen kanssa vuodesta toiseen kohoa? Ei se maitopurkkikaan 5 vuotta sitten 79cent maksanut?
Bochum on Nokialle hiroshiman ydinpommi.
Nyt taisi mennä vain kaikki pieleen ja tuosta tulee heille iso kiviriippa pitkäksi aikaa. 56% saksalaisista boikotoi Nokiaa, politikot käy kuumina ja kun on kyseessä Euroopan olennaisin kansantalous niin ei ole kuin ajankysymys, jolloin se vittuuntuneisuus leviää muihin Länsi-Euroopan maihin. Vastaavaa imagotappiota on vaikeata minkään yrityksen saavuttaa. Varsinkaan hyvää tulosta tekevän.
56% saksalaisista boikotoi Nokiaa
Romaniaan, jossa nokialainen tulee tienaamaan 158 euroa kuussa (joka on muuten vähemmän kuin alueen muissa yrityksissä) ja pikavauhdilla lakkautetaan Bochum, aiheuttaa se nämä suuret tunteet.
Bochum on Nokialle hiroshiman ydinpommi.
Nyt taisi mennä vain kaikki pieleen ja tuosta tulee heille iso kiviriippa pitkäksi aikaa. 56% saksalaisista boikotoi Nokiaa, politikot käy kuumina ja kun on kyseessä Euroopan olennaisin kansantalous niin ei ole kuin ajankysymys, jolloin se vittuuntuneisuus leviää muihin Länsi-Euroopan maihin. Vastaavaa imagotappiota on vaikeata minkään yrityksen saavuttaa. Varsinkaan hyvää tulosta tekevän.
Sanoisin, että tämä koko tapaus on lähinnä paljon melua tyhjästä...Muutenkaan en näkisi tätä tilannetta kovinkaan katastrofaalisena, paitsi Saksan mahdollisuuksille saada jatkossa uusia teollisuusinvestointeja ja -työpaikkoja. Kalliin irtisanomissuojan päälle kun lyödään tällainen ajojahti julkisuudessa, ei kovin moni yritys ole valmis ottamaan riskiä ja sijoittamaan tuotantoa Saksaan.
Nokian myynti notkahtanee Saksassa hetkellisesti, mutta tämä unohtuu niin kuin unohtuivat Siemensin vastaavat typeryydet jonkun aikaa sitten. Poliitikoille tästä "innostumisesta" voi olla enemmänkin haittaa, kun yrittävät hankkia uusia teollisuustoimijoita.
Tämän päivän Kauppalehdessä referoidaan Kallasvuon saksalaiselle talouslehdelle antamaa selittelyhaastattelua. Siis nimenomaan Kallasvuon, sitä seipään niellyttä viestintäjohtajaa, jota ei ole paljon näkynyt tähänkään asti, ei näy mailla halmeilla. Kyllä tuo on yksi tapa tunnustaa, että nyt mentiin metsään.
Kyllä on saksalaisilla rankkaa ollut töissä. :D
Kyllä hyvin ymmärtää miksi nokia siirtää tuotantoa muualle.
Niin, minulla näyttää 21,05 ja -5% tänään.
Tällä kulmakertoimella saavutetaan Pärren target kesälomiin mennessä ja helposti.
Kyllä hyvin ymmärtää miksi nokia siirtää tuotantoa muualle.
Minä en sitä ole nettiin laittanut, mutta pitää silti sanoa, että Faceoffin linkin tavalla ymmärrettynä se on kuitenkin paljon hauskempi. Kai jokainen tajuaa sen, ettei alunperin ole tarkoitettu työajan pidentämistä.Fiksumpi ja yleissivistyneempi kaveri kuin tämä nettiin jutun alunperin työntänyt saattaisi hahmottaa, että seitsemän tunnin päivä on lyhennetty päivä -> pienempi tulotaso. Ihmettelin jo eilen, kuka on niin tyhmä, että työntää tuollaisen juttuklipin nettiin osoittaen samalla tasonsa.