Minä olen juuri nyt tyytyväinen Nokiaan, jo ennen klo 13 osaria, jota odotan todella mielenkiinnolla. Apple myi 1-3, 2010 8,75 miljoonaa iPhonea ja RIM helmikuun loppupuolella päättyneellä neljänneksellä 10,5 miljoonaa Blackberryä. Applen puhelinpuolen liikevaihto oli n. 5,5 mijardia dollaria ja RIMin n. 4,1 mijardia dollaria. Apple nosti vuoden takaisesta yli 100% puhelinmyyntiään ja RIM n. 50%. Kuinka Nokia on kyennyt vastaamaan älypuhelinmyynnissä kilpailijoihin on se iso juttu, vaikka yhtiö tekeekin varmaan kelpo tuloksen ja kännyköiden myynnin kokonaismäärä lienee yli 110 miljonaa kappaletta, veikkaan 117 miljoonaa Q1 eli selkeästi yli odotusten, mutta älypuhelimilla tehdään ne isot voitot, joten se osuus kiinnostaa paljon enemmän kuin kokonaismyynti.
Olen itse tyytyväinen Nokiaan, koska E71-puhelimeeni tuli ohjelmistopäivitykset ja niiden mukana ilmainen navigointi. Hyvä juttu, että meistä "vanhojen" puhelimien omistajista pidetään huolta, eikä pakoteta ostamaan uutta puhelinta, että saa uudet jutut puhelimeen.