Hei kertokaahan jatkoaikalaiset, että olenko jotenkin outolintu, kun tuo käteisen antaminen/saaminen ei kuulu jouluuni, eikä se mielestäni edes kuulu siihen? Tokihan se on siinä mielessä hyvä, että voi ostaa sillä sitten mitä haluaa, mutta....
Ei munkaan mielestä kuulu. Mä sain jotain lahjakortteja, mutta vitun järkeä niissä on. Voin ostaa itse lahjakortteja tai hakea cash bankomatista, jos haluan. Vaatii paljon enemmän perehtyneisyyttä ostaa itse joku järkevä lahja.
No sain muutamia mieluisia juttuja. Ehdottomasti tärkeimpinä monosuojat, kun pakkasta on simona. Sen lisäksi sain mm. Doyle Brunson - Pokerin Kummisetä -kirjan. En hirveästi seuraa pokeria, mutta jonkun verran katsonut lähetyksiä ja vaikuttaa mielenkiintoiselta äijältä. Sain myös muuta kirjallisuutta, makeisia kuten varmaan jokainen (vihreitä kuulia, konvehteja...), Alkon juomia, partageelejä (mikä on ihan hyvä myös, koska ne kuluvat aina). Mitään teknisiä vempaimia jne. en tahtonut tänä vuonna, koska en oikein osaa varmuudella sanoa muutanko täältä pois jonnekin ulkomaille vai en, joten pyrin tällä hetkellä minimoimaan ylimääräisen krääsän kerääntymisen.
Mitä enemmän ikää tulee niin sitä enemmän sitä tosiaan arvostaa sitä, jos joku on nähnyt vaivaa ja ostanut jotain mikä sopii saajalle hyvin. Joku lahjakortti on aika "halpa" ratkaisu. Ostaja pesee kätensä lahjamarkkinoilla.