No mitäs pukki toi?

  • 228 688
  • 1 620

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Kilttinähän sitä on taas oltu, ainakin lahjoista päätellen. Kiitoksia pukille.

- HTC Wildfire + Invisible shield
- Halo Reach
- 70e lahjakortti Intersporttiin ja 30e käteistä
- Boxereita, sukkia, huppari yms.
- Suklaata
- Kiekkotähti kirjasarjasta painoksen Mestarin paineet

Taisin jotain muutakin saada, mutta eipä nyt muistu mieleen.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Pojille pukki toi kasapäin lahjoja mikä tärkeintä. Nuorempi ei toki vielä mitään niistä ymmärrä, mutta vanhemman kaverin iloa oli kyllä hienoa seurata.

Pukki toi suoraan allekirjoittaneen nimillä elämäni ensimmäisen aidon Zippo-sytkärin. Kuoreen oli kaiverrettu Lukon logo. Siis ihan oikea lehväslukko eikä mitään kettua. Ja lahja tuli vieläpä HPK-henkiseltä pukilta. =)
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
- vitsikirja
- pitkät kalsarit
- wii party
- palapeli
- intialainen päähieronta
- 400 rahhoo

Pirun kivasti, mut toista se oli meijän 6kk ikäsellä tyttelillä. mihin nää lelut saadaan mahtuu??
 

Terminaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Pomputtelijat
Hei kertokaahan jatkoaikalaiset, että olenko jotenkin outolintu, kun tuo käteisen antaminen/saaminen ei kuulu jouluuni, eikä se mielestäni edes kuulu siihen? Tokihan se on siinä mielessä hyvä, että voi ostaa sillä sitten mitä haluaa, mutta....

Itsehän sain

- Asics-sisäpelikengät (ainoa, mitä toivoin)
- Pikkusiskolta Aku Ankkoja
- Villa -ja urheilusukkia + tavallisia sukkia
- Juha Itkosen uusin kirja
- Isoveljeltä komian flanellipaidan
- Pipon
- Hikipantoja päähän ja ranteisiin
- Boxereita ja kalsarit

Siinä oli minun lahjat, ja vaikka en sisäpelikenkien lisäksi mitään toivonutkaan, niin kaikki tavarat tulevat kyllä ehdottomasti tarpeeseen! Loppujen lopuksi kaikista paras lahja oli se, että äiti parantui jouluksi kotiin ja siskot ja veljet tulivat jouluksi kotiin. Isä oli vain jouluna töissä, mutta pääsi käymään silti illalla joksikin aikaa kotiin. Mikä sen ihanampaa, kuin jutella perheen kanssa kaikista vanhoista muistoista ja pelata loistavia pelejä hyvässä seurassa. Kyllä suuri perhe on rikkaus. AH, vanhemmat sisarukset ovat vielä melkein 2 viikkoa kotona! Saattaa kuulostaa jopa hullulta, mutta ne, jotka ovat samassa tilanteessa tietävät miltä tämä tuntuu :)
 

Rocco

Jäsen
- Leffalippukirja
- The Pacific DVD-boksi
- Seppo Evwarayen kirja (tai vasta "lahjakortti" sillä kirjoja ei ollut kaupassa)
- Uusi pelikassi
- Suklaata
- Farkut
- Pari paitaa

Eiköhän siinä ollut isoimmat.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kauheita määriä lahjoja ovat monet palstakollegat saaneet (tosin ei kai kovin moni niitä pieniä määriä tänne postailisikaan). Joku kehtaa valittaa, että oli paskat lahjat, kun sai mm. 500€ käteistä?

Olin tänään Joulupukkina lähemmäs kahdessakymmenessä taloudessa ja tuollaisia määriä lahjoja saivat vain ne perheen pienimmät.
Mukavaa, kun olette olleet kilttejä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pari yllätyspakettia oli pukki vielä pudottanut ulko-ovelle, joten tässä kaikki.

-Leffaliput
-Suklaata
-Torkkupeitto
-Rauman Lukko t-paita
-MMM 2011 vuosikirja
-Seinäkalenteri
-Juustoja: sinihome, koskenlaskija ym.
-0€ rahaa :)
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kauheita määriä lahjoja ovat monet palstakollegat saaneet (tosin ei kai kovin moni niitä pieniä määriä tänne postailisikaan). Joku kehtaa valittaa, että oli paskat lahjat, kun sai mm. 500€ käteistä?

Olin tänään Joulupukkina lähemmäs kahdessakymmenessä taloudessa ja tuollaisia määriä lahjoja saivat vain ne perheen pienimmät.
Mukavaa, kun olette olleet kilttejä.
Samaa ihmettelin. Itselle sain pari pakettia (ei mitenkään kalliita edes), lahjakortin ja vähän rahaa ja olen erittäin tyytyväinen.

Mutta eihän se multa ole pois jos joku jotain saa - nauttikaa ihmeessä :)

EDIT: Niin, ja mulle tuo 50€ rahaa ja 40€ lahjakortti olivat jo hirveä summa, ja sitten joku sanoo että 500€ + lahjoja on pettymys? Mihin te ihmiset olette tottuneet - ei pahalla, mietityttää vain.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oli pukin kanssa sovittu, etten ole ollut kiltti. Ei tuo perkele uskonut vaan toi silti bokserit ja patalapun ja -kintaan. Ja nämä ex-muijalta ja ex-anopilta. Oma äiti vielä tapaamatta, sama diili sen kanssa, mutta en oikein luota tähän sopimukseen. Olkoot minun lahjani sitten, että olen sanani mittainen mies.

EDIT: Ja joululahjoiksi voidaan kai laskea myös ne kaikki ruuat, joita ex-anoppi ensin tarjottuaan jouluaterian, lykkäsi mukaan. Minä syön niitä 2-3 päivää vähintään. Kiitos.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Jatkan ihmettelyä muiden tapaan siitä, mikä sitten on "riittävä" määrä lahjoja? Jos tosiaan 500e kylmää käteistä ei jo yksissään ole riittävä, niin mielestäni jossain on jotain vikaa. Itse sain tänä jouluna lahjaksi villasukat jotka tulivat tarpeeseen. Perhettä kun ei ole enää jäljellä, niin ei lahjojakaan tule ostettua / saatua, mutta äärimmäisen tyytyväinen olen noihin sukkiinkin. Jos joku minulle tuuppaisi lahjaksi 500e käteen luulisin todennäköisesti näkeväni unta.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
joku sanoo että 500€ + lahjoja on pettymys? Mihin te ihmiset olette tottuneet - ei pahalla, mietityttää vain.
Yhteiskunnan eriarvoistuminen ja tuloerojen kasvaminen. Tässä kai yksi syy. Joillekin tuo 500€ on kuukauden perustoimeentulo ja tätä porukkaa ruokkii esim Heikki Hursti Helsingissä.

Sitten on näitä kermaperseitä, jotka näpyttävät Jatkoaikaan että olipa meillä köyhä pukki tällä kertaa kun antoi vain viis hunttia. Tai jos niillä on vaan hiton hyvä sarkasmin taju ja kusettaa muuten vaan palstalaisia näillä jutuillaan?
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
- Boksereita
- Sukkia
- Pari t-paitaa
- "VAIN" 50e käteistä
- Vuoden Aku Ankka -tilaus siskolta
- Suklaata
- Karvanopat

Tyytyväinen olen, kun en mitään toivonutkaan. Kaikki tulee käyttöön, lukuunottamatta karvanoppia. Niittenkin suhteen faijalta loistavaa pelisilmää, joskus kun totesin, että moisia en ikinä autooni tule hankkimaan..

Pitäköön noppansa perkele.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Yhteiskunnan eriarvoistuminen ja tuloerojen kasvaminen. Tässä kai yksi syy. Joillekin tuo 500€ on kuukauden perustoimeentulo ja tätä porukkaa ruokkii esim Heikki Hursti Helsingissä.

Sitten on näitä kermaperseitä, jotka näpyttävät Jatkoaikaan että olipa meillä köyhä pukki tällä kertaa kun antoi vain viis hunttia. Tai jos niillä on vaan hiton hyvä sarkasmin taju ja kusettaa muuten vaan palstalaisia näillä jutuillaan?
Totta. Muistan kirjoitusten aikaan kun kaveri valitti että sain vain 800€ isovanhemmilta ylppärilahjaksi, vaikka tietokone piti kuulemma saada. Itse taas olin saanut mummolta 300€ ja piti ihan erikseen mennä isältä kysymään että voibnko mä niin suurta summaa edes ottaa vastaan, kun mummo tarjoaa. En vaan mitenkään voinut tajuta että joku sellaisen summan ihan "Ilmaiseksi" antaisi tuosta vaan...
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Rahhoo, sukkii, karkkii, hygieniatarvikkeita. Siinäpä ne. I is very pleased. Ainakin massiosasto tuli tarpeeseen ja menee harrasteeseen. Lahjojahan meidän aikuisten ei pitänyt nytkään keskenämme vaihtaa, mutta kyllä siellä näytti olevan kuusenalus täynnä pakettia jos toista. Tietenkin asiaan vaikutti paikalla ollut veljenpoikani, 8vuotias herrasmies, jolle enemmistö lahjoista meni. Oli nuorimies iloinen.

Syöty on kyl hitosti, mutta eiks jouluna vähän ole tapanakin. Ihan jees fiilis. :)
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
* JYP-bokserit (2kpl)
* Iron Maiden / Final Frontier -seinäkalenteri 2011
* Jenni Vartiaisen "ovijuliste"
* Lätkäliigakarkkeja
* Arpoja (15 euroa saamisia)
* 100 euroa rahaa

Bonuksena mainittakoon joulukuun alussa itse ostettu Veikkauksen joulukalenteri, josta nokitettiin itselle 200 euroa. Maistuu.
 

Jomppa75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tuli tämmöistä:

Kunnon nahkarukkaset, tarpeeseen.
Suklaakonvehtiloota, ei jää sekään käyttämättä.
Hupaisa pyjama, oikein hyvä sekin.
Maailmanhistorian suurimmat mokat -kirja. Erinomainen.

Kun laulettiin lasten kanssa Joulupukille Petteri Punakuono, niin ne tyttöjen ilmeet ja laulun loputtua molemmat vielä halasivat Joulupukkia kiitokseksi lahjoistaan. Isä joutu vähän nieleskelemään. Se jännitys ja riemu mikä oli naamalla kun sohvalla pukin vieressä istuen hennolla lapsen äänellä molemmat antoivat tulla ja samalla odottivat, että voivat aloittaa sen varsinaisen aukomisen.

Minun jouluni on ollut muutenkin täydellinen. Perheeni ja rakas vaimoni, hyvää ruokaa, sauna ja rauhaa. Siinäpä sitä lahjaa onkin kerrakseen. Kiitollinen pitää olla. Kun vielä oli oikeanlainen talvinen sää, niin mitään ei puuttunut.

Kiitos Joulupukki.
 

J.Petke

Jäsen
-Torkkupeitto

Olikohan joku saanut ostettua Pertti Salovaaran torkkupeiton edullisesti? Paketissa tuo lieni kuitenkin vielä

Oli pukin kanssa sovittu, etten ole ollut kiltti. Ei tuo perkele uskonut vaan toi silti bokserit ja patalapun ja -kintaan. Ja nämä ex-muijalta ja ex-anopilta. Oma äiti vielä tapaamatta, sama diili sen kanssa, mutta en oikein luota tähän sopimukseen. Olkoot minun lahjani sitten, että olen sanani mittainen mies.

Tuo on muuten helkkarin vaivaannuttavaa kun itse on todella sopinut ettei mitään osteta ja silti toisilla on lahjoja ja itse olet olettanut, että sopimuksesta pidetään kiinni.

Hienointa jouluissa on se, että oma perhe kokoontuu syömään aivan helvetin hyviä ruokia ja pitämään kerrankin sellainen rauhallinen ilta hyvässä seurassa.

Oli sovittu porukoiden kanssa, että tulee yksi isompi lahja ja sitten ei paljon pieniä osteta enää. Noh, kyllähän sen arvasi että ei niiden pakettien lukumäärä ole pienentynyt yhtään.

- Aladdin suklaaboksi
- Hyvää Makumaasta Giants
- Whisky Fudge (erityismaininta keksiliäisyydestä)
- 150ml Savunaga-soosia poppamieheltä (tähän sama kuin ylempään, en siis ole mikään chilipää noin muuten)
- 2 purkkia kahveille
- kudotut villasukat As Rooman väreissä
- Sukkia ja kalsareita (aina yhtä hyvä lahja)
- Riedelin viinilasit (rikon ne saatana kuitenkin, mutta kyllä nyt kelpaa juoda viiniä)
- Rowentan espressokeittimen (tämä oli se toivotuin ja ns. sovittu)

Itse olen tyytyväinen ettei meidän perheessä ole ikinä vakiintunut tuo rahakäytäntö sillä itse ainakin mieluummin ostan lahjat ja saan myös oikeita paketteja.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täydellinen jouluruokailu oli haaveissa ja sen sain kokea. Jotain sukkia ja tea-paitoja ja jopa jotain pientä hyödyllistäkin. Niiden suklaarasioiden lisäksi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tuli tämmöistä:

Kunnon nahkarukkaset, tarpeeseen.
Suklaakonvehtiloota, ei jää sekään käyttämättä.
Hupaisa pyjama, oikein hyvä sekin.
Maailmanhistorian suurimmat mokat -kirja. Erinomainen.

Kun laulettiin lasten kanssa Joulupukille Petteri Punakuono, niin ne tyttöjen ilmeet ja laulun loputtua molemmat vielä halasivat Joulupukkia kiitokseksi lahjoistaan. Isä joutu vähän nieleskelemään. Se jännitys ja riemu mikä oli naamalla kun sohvalla pukin vieressä istuen hennolla lapsen äänellä molemmat antoivat tulla ja samalla odottivat, että voivat aloittaa sen varsinaisen aukomisen.

Minun jouluni on ollut muutenkin täydellinen. Perheeni ja rakas vaimoni, hyvää ruokaa, sauna ja rauhaa. Siinäpä sitä lahjaa onkin kerrakseen. Kiitollinen pitää olla. Kun vielä oli oikeanlainen talvinen sää, niin mitään ei puuttunut.

Kiitos Joulupukki.

Tuli hyvä mieli tästä viestistä :) Vaikka itsellä ei ole joulua varsinaisesti, niin onhan se lapsiperheille ehdottomasti yksi vuoden parhaita päiviä :)
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Pukki oli ajan tasalla jälleen kerran. Sain metsätyösaappaihin soveltuvat korkealaatuiset sukat sekä metsätyökäsineet eli kätyymet. Toki maalaisjoulua maistuvine ruokineen ei voita mikään. Hienot lahjat sain. Ihmettelen aina joskus, miten minä olen ansainnut tälläisen yltäkylläisen suomalaisen joulun, kun ihmisten perustarpeita (esim. juomakelpoista vettä, riittävästi ruokaa tai kohtuullistakaan terveydenhuoltoa) ei pystytä miljardeille ihmisille maailmalla tarjoamaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tuli hyvä mieli tästä viestistä :) Vaikka itsellä ei ole joulua varsinaisesti, niin onhan se lapsiperheille ehdottomasti yksi vuoden parhaita päiviä :)

Lapsettomana aikuisena tänään pukkina oleminen sai kyllä aikaiseksi niin hyvän mielen, että harvoin olen kokenut. Tuli nähtyä lasten jännitystä, vapautumista, iloa ja onnellisuutta sekä vanhempien tyytyväisyyttä jälkikasvunsa riemuun.
Paljon hienompi Jouluaatto kuin ne aiemmat yksinäiset itkeskellen ja ryypäten. Sain siis loistavan Joululahjan.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Sinner sai: Sergio tachinin partaveden (vakio), Viivi&Wagner yöasun (?) sukat ja sälää. Pikkusen rahaa ja muuta pientä. Oikeilta ystäviltä tekstiviestin tai soiton (sitä alkaa todella olemaan vanha käpy, kun nämä lämmittävät :D ), paras lahja oli ylivoimaisesti nähdä lasten riemu, kun ne läppärit kuoriutui paketeista. Epäusko ja sitten sekoaminen. Hienoa :D

Kaikille hyvää joulua.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Pyysin ettei pahemmin lahjoja ostella.. Itselleni ostin lätkämailan, joka on pitänyt ostaa jo ainakin kolme vuotta. Lahjana tuli ainoastaan alusvaatteita, kun niistä vihjaisin, että ovatten aina tärkeitä. Vaikka nuori olenkin vielä, niin kylläpä sitä on oppinut vihaamaan tuota kaupallisuutta. Tärkeämpi kysymys tulee tässä:

Kai kaikki muisti halata läheisiään ja vilpittömästi muistuttaa kuinka tärkeitä he ovat? Sen parempaa lahjaa ei voi saada!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös