Mainos

Nivalan Cowboy hakee seuraa...

• 91 047
  • 394

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Mike

Viestin lähetti JHag
Ylipäätäänkin olet tuuliviiri. Uhoat ensin ja sitten sensuroit omia sanomisiasi.

Naah.. Heitä nyt esimerkkiä, kun alkuun pääsit. Aika harvassa veikkaan olevan. Joitakin kännissä kirjoitettuja viestejä olen joskus poistanut kokonaan, mutta rotsi kai aika harvoin kahisee.
Sensurointi on ihan pakonomaistakin. Jos täällä ihan jokaisesta asiasta kertoisin oman rehellisen mielipiteeni teemalla hyssyttelystä asiaan, niin kirjoitusoikeudet olisivat lähteneet aikoja, aikoja sitten. Toi Zidlicky heitto ei vielä oikein purrut. Voin vakuuttaa, että en sanoisi yhtään poikkipuolista sanaa jos tulisi Jokereihin. Voi tietysti olla, että silti haluaisin seuraavan paikallismatsin jälkeen hänen olevan mullan alla. Ei sitä ikinä tiedä.

Jos katsot puusilmäisyydeksi ja varsinkin HIFK-vastaisuudeksi sen, että Nielikäisellä ei todellakaan ole käyttöä minun Jokereissani niin antaa palaa vaan. Näitä puusilmiä taitaa olla 13/13 -liigajoukkueen johtokin.

Ja kun Puusilmiin päästiin, niin itselläni tuli nyt lähinnä teikäläinen mieleen. Julistat ilosanomaasi kaikissa mahdollisissa ketjuissa ja kääntelet jokaista asiaa niin kauan omalle mielipiteellesi edulliseen suuntaan, että työvoitto on selviö. Propsit siitä ja aikamoisen määrän olet saanut selkääntaputtelijoitakin haalittua kintereillesi. Joskus ollaan naurettu, että mahdatko uskoa aina juttuihisi itsekään vai vedätätkö kybällä koko orkesteria. Nostan hattua, mut.. tuu jo ulos sieltä kaapista.. Se näkyy läpi. Ota vaan ihan reilusti ne mustat feikit pois siitä tulipunaisten linssien päältä.
Ei tommoista voi salata. Niin helposti selviää ihmismielen salat kun osaa sokeripalalla pikkuisen houkutella..

Jottei nyt mene koko ketju offtopiciksi, niin sanotaan nyt vielä että en edelleenkään halua Pasi Nielikäistä Jokereihin ja se ei yhtään johdu siitä, että hän on pelannut jääkiekkoa Helsingfors Idröttisföreiningen kamraternassa.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Mike

Viestin lähetti JHag
Futiksesta olen niin pihalla -noin niinkuin taktiikasta sun muusta- että en kuuna päivänä kullanvalkeana lähtisi nolaamaan itseäni futiskeskusteluihin. Häviäisin sinulle futistietämyksessä 6-0. Suomen futiksen tasoa kuvannee se, että olen ex-kiekkoilijana ottanut kuitenkin muutaman kymmentä matsia Suomen futiksen II-divarissa. Vakuutan olevani umpipaska futari, mutta olin tällainen niittomies ja kuntoakin oli. Se riitti. Sen sijaan lätkä on mun juttu, tiedän fiilikset kaukalossa ja katsomossa. Siksi aina kuohahdan, kun törmään puusilmiin.

Itse asiassa kunnioitan umpi jokerifaniuttasi, harvoin tuollaiseen törmää. Opeta mulle futista joku kerta ja otetaan lasilliset grappaa.

Vastataan nyt tähänkin kysymykseen johon on kyllä oikeastaan aika mahdotonta vastata. Diggailen molemmista lajeista todella paljon, se olkoon totuus. Fudis on ehkä hiukan nastempi pelinä silloin kun kondis on hyvä. Katsomostakin fudis on loistavaa, mutta hyvä lätkämatsi on todella säväyttävä kokemus sekin. Katsojana ehkä nykyään fudis vie voiton ihan siitä syystä, että jääkiekon SM-liiga on nykyään ihan perseestä ja NHL:ssäkin taso on pudonnut selkeästi. Pelin taso taas sitten on aihe joka kuuluu johonkin ihan muuhun ketjuun, joten ei siitä sen enempää.

Kiitos viimeisestä myöskin. Et jää pekkaa pahemmaksi itsekään.

Suosikkijoukkue
HIFK
Masokismia

Jos kauhuskenaario toteutuu ja pasi pukee ylleen naperoiden paidan.En kylläkään viiltele itseäni enkä sytytä tuleen ifk:n toimiston edessä,vaan totuuden nimissä odotan hetkeä jolloin ifk:n kovanyrkki hedberg jää pasin eteen ja siirretään syrjään kuin pietilä studiosta.
Pitkällä aikavälillä ifk:n maalilla seisoo sarasvuo joka jakelee psykologisia analyseja ennen aloitusta ja painottaa henkistä kanttia, kannustaen jokaista positiivisella asenteella.
cool,cool,cool.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mike: Mitä vittua? Sanoinko sua takinkääntäjäksi? Jos sanoin, niin arvaa mitä? Käännän takkini. Et siis ole takinkääntäjä. Tämän halusin tulla sanomaan näin niinkuin julkisestikin, ettei kenellekään vain jää sellaista käsitystä. Olen muotoillut kenties asioita huonosti, koska join liikaa grappaa ja etana meni väärään kurkkuun.

Mitä jos joku avaisi oman ketjun Nicce Hedbergille? Omien laskujeni mukaan Nicce on Pasin jälkeen palstan puhutuin pelaaja yli joukkuerajojen!

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Cairns
Pronger,

tiedot olen hankkinut:

1) lukemalla KAIKKI mahdolliset raportit peleistä, sekä Stormin ETTÄ vastustaja joukkueiden sivuilta. ja niissä kerrotaan yleensä lähes sadasosasekunnin tarkkuudella mitä tappeluissa on tapahtunut.

2) lukemalla sekä Stormin että VASTUSTAJIEN joukkueiden fanipalstoja.

3) Itse Nivalan kuvernööri Nielikäiseltä.

Lisäksi, jokainen jätkä jota vastaan Nielikäinen myllytti siellä runkosarjassa (Dennis Maxwell, Dion Darling (x2), Sean Selmser) ovat kaikki tuttuja kavereita nyrkkien käytössä, Selmserissä tosin se poikkeus että kokoa on "vain" 184cm ja 85-90kg ja pelityylinä Barnabymainen ärsyttäminen. Mutta, hän otti Nielikäistä takaapäin kiinni ja pisti pään kuristusotteeseen ja Pasi kääntyi ja tempaisi yhdellä oikealla Selmserin untenmaille... hyi hyi...

Nyt tietenkin alkaa itkeminen että Nielikäinen kusettaa ja fanit vetävät (storm&vastustajat) kotiinpäin tms. mutta voin lohduttaa teitä sillä että kuvamateriaalia ON tulossa ja tuskin vastustajan joukkueiden virallisilla sivuilla lukisi että Nielikäinen veti sitä-tai-sitä turpaan, ellei niin olisi käynyt, yleensä omien tappioita ei paljon "hehkuteta".

Maxwell ja Darling ovat molemmat varsin noteerattuja tappelijoita, Maxwell jopa kohtalainen pelaaja ja Darling, nimestään huolimatta, aika perusgooni joka tosin pelaa pakkina. Mm. Darling on antanut kyytiä Gagnonille että Sandwithille, ja tämä EI ole piikki jokerileiriin vaan helppo kovuudenmittarin osoitus heille, jotka seuraavat vain suomen liigaa.

Mitä vielä?

Juu.. kiitoksia vaan. olet nakojaan panostanut asiaan jonkun verran. Aika paljon on tamakin ketju mennyt henkilokohtaiseksi paahan kusemiseksi ja itse asia jaanyt unohtumaan.. Stormin aijia on alkanut siirtymaan nyt muihin joukkueisiin aika vilkkaasti ja luulisi sen Nielikaisenkin kohta paattavan minne menee. Tasta varmaan miehen tuntevat ilmoittavat taalla heti sitten, jooko.

Huvittavaa on kuinka paljon angstia herattaa mies monen joukkueen leirissa ja varsinkin taman Miken. Pelaaja ansaitsee varinsa kuten pasi on maalattu punaiseksi suomessa (assatkin kay?) Kun Maukka Lukkovuosien jalkeen meni Assiin niin silloin satoi paskaa aijan paalle niin helvetisti.. Muistan lukko-assat matsit Raumalla, kun jengi vihelsi ja huusi kurkkusuorana joka kerta kun maukka astui jaalle.. Kommentti miehelta jalkeenpain, etta han oli shokissa kuinka raumalaiset voivat kohdella noin.. tms.

Kesalla kun huhuttiin miehen tulevan Lukkoon, olin itse mielellani antamassa vahintaan try-outtia aijalle.. Sopisi mielestani lukon taklaavaan joukkueeseen aika hemmetin hyvin ja saataisiin ehka yleisokeskiarvo jopa yli 10% asukasluvusta..

Jos nyt ajatellaan mihin joukkueisiin se aija voisi sopia niin sanoisin:

EI:
JOKERIT
TPS
KARPAT
BLUES
JYP
SAIPA
PELICANS
HPK

JUU:
HIFK
ASSAT
LUKKO
TAPPARA
ILVES

Eli Lukkoon mies ei varmaankaan tule kun ei kesallakaan, johtuisiko Santalasta??? Hifkiin ei ehka Alpon takia? Assilla ei voi olla rahaa enaa? Ilveksesta en osaa sanoa, mutta herattajaa he kaipaisivat..

Tapparaan sen sijaan sopisi.. Makiaho-Makinen-Nielikainen!!!

pelottaako?

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Pronger

EI:

JYP
PELICANS

Tapparaan sen sijaan sopisi.. Makiaho-Makinen-Nielikainen!!!

Ei Tappara Nielikäistä tarvitse. Mäkkäri hoitaa nyrkkihommat tarvittaessa. Nelosketjussa on juuri oikeat miehet jo nyt hommia tekemässä eli Uhlbäck-Kuki-Mäkinen/Mäkiaho.

Jyppiin tai Pelicansiin Nielikäinen voisi ehkä siirtyäkin tai sitten niistä juu sanan alla listaamistasi tosiaan Lukkoon tai Ilvekseen. Suhosen Ape ei varmaankaan olisi kovin innoissaan Nielikäistä IFK:hon toivottamassa tervetulleeksi.

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin...

Tämähän on kovaa vääntöä....hauskaa luettavaa...heh..
Itse totean vielä kerran tästä Nielikäis casesta...että..Minun mielestä pitäisi antaa kaverille näyttö paikka siihen rooliin mikä hänelle on luotu.
Kerran vielä...kun Sean Gagnon pelasi Jokereissa..teloi hän vastustajia...mutta kuinka monta vammaa aiheuttivat vasta puolen pelaajat...kuinka monta kertaa Jokeri pelaajia rusikoitiin ajettiin puun takaa??
Tällä kaudella liigassa Ville Peltosta on ajettu puun takaa ....ymymym..Mitä on tehnyt Terran Sandwith...Kun siirto aika umpeutuu...ja joku jostain joukkueesta...teloo Villen on Jokerit enemmän kuin lirissä...Silloin on myöhäistä kysyä "missä oli Virmasen lupaama kauhun tasapaino"..Kaverin jonka piti omalla olemuksellaan tätä pitää pelasi vihdoin viime yönä Dallasin kokoonpanossa...

Palaan alkuun eli jos Sandwith sai uskomattoman huonoilla otteilla sopparin,niin miksi ei Pasi saisi näyttää selviäisikö hän yhttään paremmin kuin Terran siihen ei paljoa vaadita..
Vielä eräs asia...jos Nielikäistä ei haluta joukkueeseen on myös turha haluta Heleniusta...sillä kaverin peli on muuttunut suht paljon siitä Samista mikä Hockey-Reippaassa pelasi viimeisenä Suomen vuotena...Voi olla aika yllätys monelle jos kaveri Jokeri nutun päälleen vetää...vai pitäisikö sittenkin hänen mennä nordenskiöldin kadun halliin....olisko se sittenkin fiksumpi ratkaisu.

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin, ajattelin vaan etta mies sopisi tapparaan juuri sen takia etta se nelosketju taydennettyna Nielikaisella olisi aika kova pala semareissa vaikka tepsia vastaan.. en ole tappara-asiantuntija, mutta minulla ei ole uhlbackista/kukista oikein hyvaa kuvaa.. Tapparaan Pasi sopisi sen takia etta joukkue on olemukseltaan ja asenteeltaan iso ja fyysinen ja siten mies sinne sopisi..

Jyppi ja pelicans tarvitsisi varmasti kokoa ja fyysisyytta, mutta eivat kuitenkaan ole miehen nakoisia joukkueita.. sorry vaan sinne itaanpain..

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Pronger
en ole tappara-asiantuntija, mutta minulla ei ole uhlbackista/kukista oikein hyvaa kuvaa..

Tapparan kausihan on kokonaisuutena alkanut vaisusti kuten kaikki tietää. Muutamia hyviä yksilöitä joukkueesta on kuitenkin erottunut edukseen ja yksi niistä on juuri Jaakko Uhlbäck. Esim. Lahdessa Pelicans-Tappara pelissä (siinä ensimmäisessä) Uhlbäck oli todella hyvä. Mies jaksaa yrittää joka pelissä ja välillä se yritys palkitaankin kuten Lahdessa silloin. Energiaa ja asennetta on vaikka muille jakaa.

Arto Kuki sopii Tapparaan mainiosti ja kun muistelee niitä aikaisempia kausia jolloin nelosen sentterinä oli vaikkapa Sami Salonen tai joku muu niin silloin viimeistään huomaa, kuinka tärkeä pelaaja Kuki on Tapparalle. Isokokoinen pelaaja joka tekee sitä duunia mitä pitää tehdä ottelussa kuin ottelussa. Välillä innostuu laidassakin hyödyntämään kunnolla isoa kokoaan minkä huomaa sitten myös vastustajan pelaaja. Varsinkin Mäkisen kanssa Kuki muodustaa hyvän parivaljakon ja nyt kun Mäkkäri sai pelata Mäkisen paikalla ennen taukoa muutaman ottelun niin ei sekään huonolta näyttänyt.

Alkukaudella niin ykkös, kakkos kuin kolmosketjun pelikin on ailahdellut Tapparassa suuntaan jos toiseen mutta nelosketju pelaa ottelusta toiseen suunnilleen niin kuin odotetaankin.

Suosikkijoukkue
HIFK
Wares: Ei kai tässä muuta kuin että eipä ole mikään yllätys, että tuollainen kommentti tuli nimenomaan Turkkusen suunnasta.

En yritä provota ketään, mutta kovin sopivaa on lukea kirjoittamasi kaltaista kommentointia juuri Tepsin fanijoukoista. Se on makuasia, sano koira ku persettä haisteli. Toinen tykkää tyttärestä, toinen naapurin likaisesta vanhasta sedästä.

Nimim. 'mieluummin Nielikäinen kuin Rintsikka'

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Viestin lähetti JHag

Q: Voisin melkein luulla, että ribishän se siellä..:) Olet pihalla, mutta sehän ei ole ensimmäinen kerta. Gagnonia kuunnelleena en oikein löydä punaista lankaa jutuistasi, mutta viihdettähän ne ovatkin, vai mitä?

JHag on palstan arvostettu guru, mutta maalaisjuntti Nielikäisen tapauksessa pihalla kuin lumiukko. Taustoja en tiedä, onko oma lehmä ojassa. Mm. Manchesterin poliisin (175 kg, 79 kg) haastaminen, jota JHag on moneen kertaan hehkuttanut. Tosiasiassa Pasi hyökkäsi kaverin kimppuun takaapäin, kuten videoclipissäkin näkyy. Pasi on todellisuudessa joukkuehenkeä nakertava vaikea luonne, maalta kotoisin oleva kaveri, jota ei enää koskaan HIFK:ssa nähdä.

john

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Ihmettelen..

kun kokoajan puhutaan,että (lähes) joka joukkueella on niin sanottu "poliisi" esim. mäkiaho(tappara),Vopat(ifk),Glad(ässät),Sandwich(jokerit),virtanen&tuomainen(blues)..jne niin miksei nämä ALAN ammattilaiset ota keskenään yhteen?
Kaikillahan näillä ja parilla muullakin "alan ammattilaisella" on hanskaus kokemusta liigasta,mutta eipähän oikeastaan keskenään(pois lukien sämpylä&vopat).On ollut mäkiaho-s.simonen,tuomainen-niemi,...
Kun lähes kaikki hanskaus fanit ihannoivat myös nhl:ää niin siellä tämänlainen systeemi ei tule kuuloonkaan..
Ovatko tosiasiassa suomen touch-guitt mikki-hiiriä? Milloin tehdään juttua kenestäkin lehtien palstalla(nielikäinen,hyvönen,valtonen..)ja tällä nostetaan kaverin markkina arvoa ja tuodaan neloskentän jäbää suuren yleisön tietoon.
Tämä sama asia on toistunut jo useita vuosia(touch-guitt vastaan joku pienikoinen pelimies).Paria poikkeusta lukuun ottamatta(esim.sormunen-summanen,järvi-haapamäki..).
P.s ei tarvitse puuttua ihan sitten pikkuseikkoihin,mutta näin yleisesti ottaen!

fireman

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikkiruokainen
Kun tätä ketjua lukee, niin väkisellä saa sen kuvan kuin Pasi The Man ei OSAISI MUKA MUUTA kuin tapella kaukalossa!! Siinä mennään pahasti pieleen, jos jotain kankeutta olette olleet huomaavinanne joskus, se johtuu siitä että miehen kestävyyskunto on ollut heikkona! Luistinhan on liikkunut aina erittäin lujaa, mutta SE tärkein pointti eli kestävyys on ollut välillä heikompaa! Kun miehellä on ollut rikkonaisia kausia, on selvää että se luistelukestävyys on ollut vaillinaista! Lupaan teille että kun jääminuutteja kertyy tasaiseen paljon, mies on pelillisesti ykkös- ja kakkosketjun tasoinen menijä! Ei tarvitse miettiä kuin viimeistä Blues-Ässät peliä ja mies veti monen huulen pyöreeksi!!
Kunto oli kohdallaan ja mies OLI EHDOTTOMASTO ÄSSIEN PARAS!

Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ihmettelen..

Viestin lähetti john
P.s ei tarvitse puuttua ihan sitten pikkuseikkoihin,mutta näin yleisesti ottaen!

Pakkohan tässä on sen verran puuttua pikkuseikkoihin - noin niinkuin kielipoliisin asemassa - että näyttää ja kuulostaa kauhealta kun näitä liigan kovanaamoja nimitellään termillä 'touch-guitt' (?). Siis 'koskettajat' vai? Voidaanko puhua ihan suomeksi tappelijoista, rouhijoista tms. jos ei noi ulkomaan termit ole ihan hallussa? 'Tough guy' lienee hakemasi termi ja on täällä jauhettu änhooällän tyyliin myöskin 'enforcereista' sun muista 'hard ass'-jannuista...

Kun nyt puhutaan SM-liigan koviksista ja mm. Nivalan isosta pojasta, puhuttaisiinko asioista niiden oikeilla, vaikkapa suomalaisilla nimillä? En usko, että Nielikäinen itsekään pitää itseään 'enforcerina', Pasi se vaan on....

D - fence

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, kiekkoon osuva pakki, hampaaton kanadalaine
Case Nielikäinen

Kuka ei saa seurajohtajien hyväksyntää, kuka ei pue pelipaitaa päälleen, kuka on... HEIKOIN LENKKI?

Sivusta seuranneena, ihmetyttää monikin asia tästä topicista:

Jos Nielikäinen olisi täysin sellainen pelaaja kuin on tässä ketjussa kuvattu (hyvin luisteleva, tsemppari, joukkuepelaaja, hyvä taklaaja, gooni), olisi miehellä jo varmasti liigasopimus taskussa. Okei, mikä siis mättää? Mies epäilemättä osaa/uskaltaa matsata, luistella suht. nopeasti (ei ketterästi), on lojaali joukkuepelaaja, uhrautuvainen..Eikö näillä ominaisuuksilla saa 13 -joukkueen SM -liigassa pelaajasopimusta? Varsinkin kun (edelliskauden jälkeen) ja nyt, mies on ollut ilman sopimusta jo toista viikkoa..+ on halpa? Monet ovat perustelleet asiaa pelaajan iällä ( vähä alle kolkyt) , mutta nyky "roolituskiekossa" se ei ole ikä eikä mikään, jossa maajoukkueeseenkin voi ensikertalainen päästä yli kolmekymppisenäkin. Kysyn uudestaan: miksi kukaan ei huoli Nielikäistä? Siihen minä en välttämättä osaa vastata, mutta yritetään..

1. Luonne: ehkä mies ei ole kuitenkaan niin "joukkuepelaaja" pukukopissa ja siviilissä..NÖYRTYMINEN voisi tehdä terää..

2. Huono julkisuus. Sponsorit ei välttämättä tykkää "ylilyönneistä",
"väkivallasta" , varsinkin jos pelinäytöt jäävät olemattomiksi..

3. Taitotaso. Ehkä taidot eivät kuitenkaan riitä SM -liigaan, varsinkin jos ei keskity niiden parantamiseen vaan ainoastaan uhoamiseen..

Kyseessä on vain rehellisen miehen rehellinen mielipide, ilman mitään ylimääräistä. Lisäksi haluaisen kysyä JHag:lta ja muilta Pasin henk.koht. tuntevilta, pystyttekö olemaan objektiivisiä tässä asiassa, arvostelemaan pelaajaa puoluettomasti, ilman "kaverilisää"? Lopuksi täytyy kyllä todeta kaverin viihdearvo (vähän niikuin Tony Halme ja nyrkkeily), se on kohdallaan..Mutta voiko sillä saada sopparia...se jää nähtäväksi.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Muistampa hyvinkin

Viestin lähetti cobol
Valitettavasti eräät enforcerit syyllistyvät ihan samoihin törkeyksiin tähtipelaajia kohtaan kuin eräät goonitkin. Klassisena esimerkkinä olen käyttänyt usein Derian Hatcheria, joka on Starsin kapteeni ja puolustaja ja joka osaa pelata ja taklata. Silti hän käyttäytyy tarvittaessa kuin kaikkein likaisin gooni. Muistanet Hatcherin muutaman kauden takaisista finaaleista?

Vaikka kysymystä ei mulle esitettykkään niin totean että muistan, muistan hyvinkin. Ja vaikka NJ Devils onkin tuolta NHL puolelta mun suosikkini niin täytyy todeta että Hatcher teki niin kuin odotinkin tapahtuvan, Devils pelasi rumasti aiheuttaen muistaakseni parin Stars pelaajan loukkaantumisen (mm Mike Modanon) joten oli vain ajan kysymys miten Stars vastaa Devilsin rumiin otteisiin. Ja niinhän siinä sitten kävi että yli 100 kiloinen Derian Hatcher ajoi rajulla puun takaan tulleella taklauksella Devilsin Petr Sykoran kylmäksi, Hatcher vielä tehosti tekoaan kyynärpäällä joka jysähti rajusti Sykoran päähän. Tämän teon seurauksena Sykora makasi jäällä tajuttomana lähemmäks 10 minuuttia ja Sykora vietiin täysin liikkumattomana paareilla kentältä. Derian Hatcher on äärettömän kova pelaaja joka ei kaihda rajujakaan otteita, omassa joukkueessa tärkeä mutta vastustajien vihaama.

Carlos

Jäsen
Re: Case Nielikäinen

Viestin lähetti D - fence
Kyseessä on vain rehellisen miehen rehellinen mielipide, ilman mitään ylimääräistä. Lisäksi haluaisen kysyä JHag:lta ja muilta Pasin henk.koht. tuntevilta, pystyttekö olemaan objektiivisiä tässä asiassa, arvostelemaan pelaajaa puoluettomasti, ilman "kaverilisää"? Lopuksi täytyy kyllä todeta kaverin viihdearvo (vähän niikuin Tony Halme ja nyrkkeily), se on kohdallaan..Mutta voiko sillä saada sopparia...se jää nähtäväksi.

No itse en varsinaisesti tunne Pasia henkilökohtaisesti, vaikka joskus olenkin kohtalaisessa laitamyötäisessä hänen kanssaan jutustellut, mutta olen seurannut hänen liikkeitään kyllä varsin tiiviisti ja uskon voivani puhua objektiivisesti.

Pasi on hyvä pelaaja, potentiaalinen pelaaja, mutta tuo hurja maine ilmeisesti hankaloittaa sopimuksen saantia. Kuten palomies tuossa jo totesi, viimekauden päätöspeli Blues-Ässät oli Pasilta todella vahva esitys, vaikka Ässillä olikin hiukan ns. jämämiehitys kentällä.

Olen pitänyt itseäni aina kohtalaisen hyvänä näkemään kiekkoilijoissa piileviä kykyjä, ja mielestäni Pasissa on oikeasti pelimiehen ainesta. Kunnon valmennuksessa ja kokonainen kausi "normaalilla" peliajalla näyttäisi varmasti kaikille mistä miehestä on todella kysymys. Selkeästi hiomaton timantti. Kuten kaikki tiedämme, mies on nopea luistelemaan, mutta ei mikään liukaslanteinen kimmorintanen. Iso ja vahva kuin mikä. Kun joku hyvä valmentaja ottaisi Pasin projektikseen, kehittäisi tämän luistelutaitoa ja laukausta, olisi tässä miehessä potentiaalia pitkällekin. Ikää on jo jonnin verran (ei Vauhkosen), mutta ei vielä liikaa kuitenkaan.

Minä en haluaisi Pasia Hifkiin vain sen takia että hän olisi "gooni" vaan nimenomaan sen takia että näen hänessä erittäin hyvän voimahyökkääjän, jotain samaa kuin Vopatissa tai vaikkapa JRuudussa. Sokerina pohjalla olisi sitten vielä se että hän pitää vastustajan paremmin ruodussa kuin S.Mäkelä. Ihan tosissani, arvostan Pasia pelaajana nimenomaan, ja tämä ei ole värilaseilla sanottu.

Siis voi prrrrrrrrrrrrkele APE, Pasi meillä ja heti! Hän on HIFK, hän on MR. HIFK, hän on punainen, ja sitäpaitsi hän on oikeasti mukava kaveri. Pasi on osa meidän perhettä, niin hyvässä kuin pahassakin ja hänen paikkansa on petopaidassa, perheensä kanssa. Ape lupasi Pasille näyttöpaikan, mutta söi sanansa. Nyt olisi paikka lunastaa ne lupaukset, menen henkilökohtaisesti vaikka vastuuseen siitä että se kannattaa.

Jos HIFK on niin tyhmä että ei tätä miestä huoli, toivon sydämestäni että joku muu seura hänet ottaa ja saa nauttia hedelmistä kunnolla sitten viimeistään ensi kaudella.

Maksaisin kyllä ihan tosissani paljon jos vain vielä joskus saisin kuulla pelin alussa "numero 25, Pasi Nielikäinen!" Pyydän, rukoilen, nöyristelen, ammun vaikka itseäni jalkaan, jos vain saadaan Pasi meille. En ole vonkunut yleensä juuri mitään, mutta Pasin haluan meille ihan tosissani.

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pasi pelaa radio-mafian mukaan Kiekko-Vantaassa...... on kuulemma parhaillaan ekoissa harjoituksissa.......

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti coolman
Pasi pelaa radio-mafian mukaan Kiekko-Vantaassa...... on kuulemma parhaillaan ekoissa harjoituksissa.......

Kyseessä on lupa osallistua treeneihin. Eli lähinnä jäätuntuman ylläpito. Tavoitteena ja päämääränä edelleen sopimus ylempää eli SadoMaso -liigasta.

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Aika metkaa.Minä näin viime kaudella peräti kaksi SM-liigapeliä: Saipa-HIFK ja Blues-Ässät.Molemmissa peleissä Nielikäinen oli kentän paras PELAAJA.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
KiVa:han on ns Jokereiden farmiseura

Joten sikäli mikäli Nivalan Niedemeyer tosiaan KiVaan liittyy niin sieltä ei välttämättä ole kovinkaan pitkä matka nousta tarvittaessa mukaan Jokereiden liigamiehistöön.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nielikäistä kehuttiin täällä kovasti 17.3. pelatun Blues-Ässät-ottelun jälkeen, joten kai hän hyvin pelasi (teki mm. maalin). Peli päättyi 7-2.

Ässät pelasi tuossa vaiheessa itselleen merkityksettömiä pelejä erittäin pienellä pelaajaringillä eli Pasikin sai tavallista enemmän vastuuta. Kyseiseen otteluun Ässät lähti kahdeksalla hyökkääjällä ja kuudella puolustajalla.

Carlos

Jäsen
Re: KiVa:han on ns Jokereiden farmiseura

Viestin lähetti flintstone
Joten sikäli mikäli Nivalan Niedemeyer tosiaan KiVaan liittyy niin sieltä ei välttämättä ole kovinkaan pitkä matka nousta tarvittaessa mukaan Jokereiden liigamiehistöön.

Tätä tässä sormet juuriä myöten suussa ja tukka pystyssä juuri pelkään...

Mutta toisaalta. Jos Pasi tulisi narrehin, hän pääsisi siihen niin kovin kuuluisaan Summasen kouluun, ja voisi sitten keväällä kiskaista finaalissa hattutempun Hifkiä vastaan. Siinä sivussa pistää pari pelaajaa lasarettiin kovilla ja puhtailla taklauksilla. Siinä olisi sitten Ape ihmeissään... Ja henk. koht. minulle on melkeinpä tärkeintä että näkee taas Pasin liigassa. Mieluummin sitten vaikka narreissa kuin ei ollenkaan, vaikka sydän itkeekin verta.

EDIT: kukahan tämän on muuten keksinyt että "sydän itkee verta"? Ei tyhmempää sanontaa juuri löydy, mitä se sydän sitten itkisi jos ei verta? :confused:

fireman

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikkiruokainen
HEI CARLOS!!!!!!

Pureuduit todella asian ytimeen ja sanoit kaiken niin perusteellisesti kuin vain mies voi :)! Olet NIIN OIKEASSA!

väärä ketju...

Eikö ylläpito voisi siirtää tämän ketjun jo tuonne Mestis-keskustelun alle kun tämä "ihmemies" tuntui löytävän tasonsa ja paikkansa itselleen sopivasta sarjasta!
Yhtäpitkä matka tai jopa lyhyempi sieltä KiVa:sta on myös sinne kotikonnuille Cowboys:n riveihin kuin Jokereihinkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy