Viestin lähetti Carlos
Vantaan riveistä on aika lyhyt matka narrien kokoonpanoon, että ei tämä ole mitenkään kaukaa haettua.
Matka lyheni tänään taas pari askelta. Ei paljon enää puutu -;)
Viestin lähetti Carlos
Vantaan riveistä on aika lyhyt matka narrien kokoonpanoon, että ei tämä ole mitenkään kaukaa haettua.
Viestin lähetti mixu
Tiedän kyllä että Summanen vaatii erittäin laajan ja laadukkaan materiaalin mutta eiköhän teillä sellainen ole jo kasassa jos se vaan laitetaan pelaan.
Viestin lähetti pastori_silli
Eiköhän?
Muutaman IFK -fanin vouhottamisen perusteella tämä ketju ei siirry divarin puolelle?
Kyseinen pelaaja ei ole kelvannut ainakaan IFK:lle, Lukolle, Ässille eikä Bluesille.
Mestis-keskusteluun kuuluu tämän pelaajan asiat.
Viestin lähetti The Hawks
Tappeluita vastaan minulla ei ole mitään mutta ylimääräisiä show-miehiä ei tarvita.
Viestin lähetti leivoja
Jos suomen kiekkosarjat ovat ämmäsarjoja joissa ei saa vastustajaa vahingoittaa, niin kannattaisiko harkita lajin vaihtoa? Full contact tai jotain. Ei toi Nivalan poika ainakaan kiekkollisilla avuillaan ole meikäläistä vakuuttanut. Ja tuskin olen ainut.
Jaa liigassa vai? Ihan takuuvarmasti nolla peliä. Sillä en usko, että Moberg tai Jortikka olisi sortunut rankaisemaan pelaajaa vain paidan selkämyksessä lukevan nimen takia. Selkääntaklaus ryntäämällähän se oli, mutta kyllä tuosta kaikki muut olisivat selvinneet sillä 2+10:lla, joka ottelussa tuomittiin.Viestin lähetti vision
Eipä taida cowboy neppailla kovin kauan mestiksessäkään, heti ensimmäisestä taklauksesta kolme peliä huilia. Paljonkohan olisi rapsahtanut liigassa? En usko kenenkään uskaltavan ottavan omaan seuraansa, kerran nimi tuo noinkin paljon bonusta tuomioihin.
Viestin lähetti the great leo
Itse en ainakaan osaa kuvitella, että mikään liigajoukkue uskaltaisi signata Pasia, ihan pelkästään siitä aiheutuvan hässäkän takia. Toisaalta, julkisuutta siitä ainakin väistämättä seuraisi. Try-out -soppari johonkin seuraan voisi olla hyvä ratkaisu. Odotan mielenkiinnolla.
Viestin lähetti the great leo
Tuo pelikielto, kaikessa säälittävyydessään, estää myös Nivalan kylähullun esiintymisen huomisessa Urheilukanavan tv-ottelussa K-Vantaa-KooKoo. Todella harmillista.
Täytyy vaan toivoa, että Pasi on KiVan riveissä - ja pelikelpoisena - 9.12.