Viestin lähetti cobol
Ei osannut Hyvönen mielestäsi pelata ainakaan vielä viime keväänä... Aika monta kirjoitusta aiheesta rustasitkin, mutta nyt on takki siis kääntynyt? Hyvä niin, mutta epäuskottavaa. Joku päivä vielä kirjoitat, että Nielikäinen on kyllä mielestäni aina ollut hyvä luistelija ja osaa taklata, joten tokihan se pärjää NHL:ssä...
Niin. Itse kyllä vahvasti muistelen, että olen aina haukkunut vain ja ainoastaan kaverin persoonaa ja tuota väitettyä "kovuutta", joka on konkretisoitunut lähinnä siinä, että selkääntaklaaja on ollut itse nyrkkeilysäkkinä useampaan otteeseen.
Keväällä olin maininnut hänet kolmessa viestissä, jotka tosin nekin "uudella nikillä", jolla tuloksettomasti koitin saada anonymiteetin takaisin :) :
"Hannes Hyvöstä ei ikinä meille!
Siinä on maailman tyhmin ja ärsyttävin kiekkoilija, jota pitäisi vetää mailalla päähän joka kerta kun luistelee kaukaloon. 'Hymyilevä Hannes' lempinimelle pitäisi tehdä täysin uusi merkitys."
"Tässä tapauksessa hänen pelitaidoillaan ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Rotta, selkääntaklaaja, idiootti. Ylivoimaisesti vittumaisin pelaaja joka on koskaan liigassa pelannut.
Saunan takana on oikea paikka, ei Jokereissa."
"Aika pitkälti Cobolin kanssa samoilla linjoilla Hyvösen koiraa lukuunottamatta, joka ei tosin Jokereihin varmasti tulekaan esim. syystä jonka Isakssonkin tuossa mainitsi. Jos jostain syystä tulisi, niin en pane pahakseni jos joku vetää treeneissä 'vahingossa' kylmäksi ja päättää ensi kauden tai mielummin vaikka koko uran siihen.
Tarjoan mestaruusjuhlissa bissenkin siitä hyvästä."
Siinä ne. Enempää ei löydy mistään. En löydä noista viittauksia huonoihin pelitaitoihin, tai sitten sisälukutaitoni ei ylety niin syvälle.
Nyt meinasi mennä jo pahasti offtopiciksi, joten pysytään aiheessa ja sanotaan nyt vaikka, että mielestäni Jokereiden tulisi hankkia Pasi Nielikäistä parempi pelaaja siihen rooliin mihin jotkut häntä ehdottelevat.