Master Chief
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Kiekkopesässä taisi olla jo nimimerkki Ääliöhaajanen, en muista muuttiko tänne. Se olisii siihe aikaan ollut aika mojova.
No mites olis Ben Dover?TML kirjoitti:Ite oon myös "syttyny" tohon nimeen. Aivan loistavasti keksitty JustinCase.
TML kirjoitti:Ite oon myös "syttyny" tohon nimeen. Aivan loistavasti keksitty JustinCase.
smasa kirjoitti:Olisi siistiä olla Justin Case (joka tosin täältä löytyy yhteen kirjoitettuna). Harmi, että tuli mieleen vasta kirjautumisen jälkeen, ja toisaalta olisi tylsää, jos sama nimi olisi palstalla kahdesti.
Saku #11 kirjoitti:Meikäläisellä on kyllä palstan surkein suomi24-nimimerkki. Uusi pitäisi keksiä, jos vaan joskus jaksaisi.
Takapassi kirjoitti:Jälkeenpäin olen miettinyt että omasta nimimerkistäni tulee vahva mielijohde johonkin teinipersettä kyttäävään pervoon. Jota en ole. Kohta lähti nimet vaihtoon.
Säikähdin jo, kun luin tuon lainaamani tekstin ensimmäisen lauseen. Jos sukunimi jäisi pois, tuloksena olisi todellinen tusina-HMV-nimimerkki. Tällaisenaan nimimerkkisi on yksi Jatkoajan parhaista.Ted Raikas kirjoitti:Omaani en nyt ole vaihtamassa, vaikka toisinaan on käynyt mielessä, että jättäisi tuon "sukunimiliitteen" pois. On kuitenkin sen verran erottuva ja tunnistettava elementti tähän nimeen, jolla jo melko pitkä historia niin netissä kuin muutenkin löytyy, että olkoot siinä nyt hamaan loppuun saakka.
Takapassi kirjoitti:No joo'o, Justin Case on yksinkertaisuudessaan niin nerokas ettei mitään järkeä, ehdoton helmi! Olen ehdottoman kateellinen.
No eiköhän tuossa jujuna ole vain tuo sanaleikki "just in case".Teacup kirjoitti:Vähän aiheen ohi, mutta on niin usein tullut tämä kysymys mieleen, että pakko nyt kysyä. Mistä tuo Justin Case on lähtöisin? Itse muistan siihen ensi kertaa törmänneeni kauan sitten jossain pizza-aiheisessa tietokonepelissä, jossa Justin oli keskiverto-kokki jonka saattoi palkata ihan kaiken varalta. Sen jälkeen nähnyt aina välillä eri puolilla. Mutta onko tuo nimi ollut jossain elokuvassa tms? Mennyt ihan ohi tämä tarpeellinen tieto.
morningstar kirjoitti:No eiköhän tuossa jujuna ole vain tuo sanaleikki "just in case".
-OO- kirjoitti:Olen kateellinen melkeinpä kenelle tahansa, oma nimimerkkini nimittäin hipoo typeryyden maksimia. Ei ollut ihan luovuus huipussaan sinä päivänä kun rekkauduin tänne...
Enpä siitä tiedä, mutta muistelisin, että maailmassa on ainakin yksi tuonniminen heppu oikeastikin. Hämärä muistikuva, että miehestä olisi joskus tullut dokumenttikin, olisiko jonkinlainen nero omalla alallaan, mikä se sitten liene olikin.Teacup kirjoitti:Mistäköhän sanaleikistä "just in case" johdettu nimi "Justin Case" on lähtöisin? Eli missä tuo on ensi kertaa esiintyny tuo oivallus? Elokuva, kirja, muuten vaan vanha juttu..?
Sekunti Googlea paljastaa jo esimerkiksi sen, että vitsi on vanha. Justin Case on kirjailija Hugh B. Caven salanimi, käytössä jo 30-luvulla. Justin Case -niminen 50-luvulla syntynyt näyttelijäkin löytyi. Totta kai kyseessä on myös vakuutusyhtiö. George Carlin on esittänyt Justin Casea elokuvassa.Ted Raikas kirjoitti:Enpä siitä tiedä, mutta muistelisin, että maailmassa on ainakin yksi tuonniminen heppu oikeastikin. Hämärä muistikuva, että miehestä olisi joskus tullut dokumenttikin, olisiko jonkinlainen nero omalla alallaan, mikä se sitten liene olikin.