Cairns kirjoitti:
JHag:
ruipelo 190cm kaveri, jolla ei ole leukaa lainkaan. Häviää aina väittelynsä ja paininsa.
Senior:
charmantti herrasmies, jolla aina vähintään 1500e arvoiset kledjut päällä. Pudottelee sanansa tarkkaan ja harkitusti. Ei osaa huutaa tai kiroilla.
tant gredulin:
lyhyt uhkea blondi
Tinde:
gredun vastakohta: pitkä muodokas brunetti
Johannes & Flonaldo:
miesten ulkoinen olemus ei ole kuviteltavissa, mutta heidät tunnistaa aina matkassa olevista tilastokirjoista, sääntökirjoista ja muistioista.
Ted Raikas:
Super-Ted sarjakuvan oloinen nallekarhu, jolla aina naisia viettelevät tuoksut käytössä...
Poison:
vihainen, aina huutamassa, kiukkuinen tyttö keltaisessa saipan paidassa.
Nyt vasta löyty!
Cairns; maastoasuinen, kumisaappaita käyttävä herkännäköinen poika, jolle tytöt aina sanovat: "Sulla on kauniit silmät". Prototyyppi rippileirin isosesta, joka näppäilee akustisella kitaralla Blowin in the Windiä (toivoen salaa blowjobia)
Senior; bisnesmän sanoi mua ja Seneä samannäköisiksi Jatkis-risteilyllä pari v. sitten. Tähän ei ole paljon lisättävää, halleluja.
Tant gredulin; kuvittelin punapääksi ennenkuin tapasin, paljastui blondiksi.
Tinde; kuvittelin blondiksi ennenkuin tapasin, paljastui punapääksi.
(ovatko nämä daamit vaihtaneet päitään ?)
Johannes & Flonaldo: Ne ovat ne Yleisradion toimittajan näköiset kaverit katsomossa. Tilastoa ja muuta dataa pää täynnä. Flonaldoa en silleen tunne, että voisin yleistää, mutta Johanneksen tapauksessa matsien jälkeen ja usein myös aikanakin hänestä kuoriutuu normaali öykkäävä ja möykkäävä HIFK-fani, joita tapaa Hadankassa. Myös Ylen toimittajat osaavat heittää ns. vapaalle.
Ted Raikas; Pakko olla hyvähampainen kaveri.
poison; Aina kun näen nimen poison, päässäni soi Alice Cooperin Poison ja sitä kautta kuvittelen hänet söötiksi hevidiggariksi, jolla on usein arveluttavan niukka vaatetus; napapaitaa jne. Joo, olen pervo.
Muita:
Jääkoneenkuljettaja; Tyypillinen ookkonää kaveri Oulusta pahnanpohjilta. Vihainen ja kuuntelee taatusti suomenkielistä raskasta metallia malliin Niskalaukaus, Kotiteollisuus jne. Myös Kauko Röyhkää ja Tuomari Nurmiota. Käyttää ei-merkkivaatteita, pukeutuu kesälläkin kuin olisi pakkasta ja on syrjäänvetäytyvä tyyppi, joka kiertää kaukaa kaikki Jatkoajan risteily -tyyppiset tapaamiset. Hän voi tulla vastaasi 13 kertaa tunnissa, etkä silti muista miltä hän näyttää. Agenttiainesta.
Tommy; onkohan sillä taas ponnari? Tommy voisi olla keyboard-hemmo missä tahansa maailmanbändissä ponnareineen. Ne on aina sen näköisiä ja hymyilevät itsekseen. Ollessamme pari vuotta sitten Sportissa, tuli eräs naisihminen sanomaan minulle: "Sä oot liian pelottavan ja itsetyytyväisen näköinen mulle edes juttuseuraks, mutta toi vaalea poika on tosi söpö, onko sekin niitä jatkoaikalaisia?" Tämä on tositarina.
veinikretski: Siis muahan luultiin Tallinnassa käydessäni yleisesti veinikretskiksi. Varsinkin naisväki sanoi usein: "Viimeksi oon nähnyt tollaisen tykin veinillä, iiihh!" Taksikuskit sanoivat heti kun astuin sisään: "Onko siinä itse veini, vaiko sen näköinen kaveri? Oli miten oli, kyyti ei maksa mitään! Minne haluat, saanko ehdottaa paria kylpylää"...."iih! Kukaan ei anna näin isoja tippejä! Sun on pakko olla veini!" Joten tältä pohjalta veini on kaksoisolentoni; rodultaan yllättäen musta (genitaalialue paljastaa tämän, vaikka iho on jäänyt valkoiseksi. Pakko olla musta mies kuitenkin.), pukeutuu usein hawaiji-paitoihin, eikä käytä tuolloin housuja lainkaan. Pituus 180 ja sen pituus erikseen huomioituna mitta on NBA-tähden luokkaa. Paino 50-100 kg, riippuu siitä onko aamu- vai iltapaino ja ennen vai jälkeen. T-paidassa, jos sellainen on päällä, lukee takuuvarmasti Hustler. Peililasit kruunaavat kokonaisuuden ja joskus hänellä on Lukko-paita, minulla taas HIFK-paita. Tukka aina joko mauttoman pitkä tai kynitty/kalju, sillä tosimies ei parturissa asu. Kerta/pari vuodessa riittää ihan hyvin.