Nimimerkien äänet/ ulkomuoto?

  • 36 021
  • 244

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Twite kirjoitti:
- - -
PS. Suurin yllättäjä tähän mennessä kasvot saaneista jatkislaisista on Hull16.
- - -

Samaa mieltä. Toinen yllättäjä on ollut Tumba17. Molemmat toki erittäin positiivisessa mielessä.

Btw. Silloin muinoin kun JA aloitti ja itsekin änkesin palstalle, tein vastaavia mielikuvia useistakin aktiivisista kirjoittajista. Valitettavasti toin mielikuviani joskus esiin, ja silloin kaikki asianosaiset eivät niistä "profiloinneista" pitäneet. Siksi passaan sen enempiä sanomatta.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Nimimerkki Olkkua kuvittelin ennen tapaamista, hieman kaljuksi vanhaksi äijäksi joka puuskuttaa kävellessään rekka-autoonsa, valkoinen nailonpaita ja teryleeni housut jalassa. Veryttelypusero jonka seässä lukee nakkilan nakki. Hieman erehdyin etten sanoisi. Ei taida puuskutta kuin samassa kohdassa kuin muutkin. Ja verytelypuseron selässä kuvittelin seuran nimen väärin.:)
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Heh! Eipä itselleni osunut itsellenikään tämä Veini oikein kuvitelmissani nappiin. Odotin jollakin tavoin enemmän sellaista hieman ylikiloista paksut silmälasit tyyppiä, joka on koko ajan äänessä.

Tosi asiassa yllätyin suuremmissa mitoin... Niin ne mielikuvat valehtelevat :D.

Olkusta itselläni ei ollut alun perin suurempia mielikuvia. Yellowta odotin paljon vanhemmaksi kuin nämä aiemmat henkilöt, mutta taisi käydä toisin.

Pitää kuitenkin jossakin kohtaa törmäillä vielä tämän elämän aikana kuhunkin persoonaan. Mukavaa saunailtaseuraa...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jatkoaikaristeily vol 1 oli aikoinaan ovela tapaaminen. Aika moni osoittautui sellaisiksi, joiksi ei olisi kuvitellut. Sen jälkeen on tullut nähtyä monia monia jatkoaikalaisia lisää, ja nykyään eri gallerioistakin heitä voi bongailla. Enää ei ole niin arvoituksellista. Se oli melko hauskaa elää omissa mielikuvissaan, vaikka toki sekin on hienoa, että tuntee/tietää monia nimimerkkejä nykyään.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Luulen, että nimimerkki ZOOM on hieman turkkilaiselta metroseksuaalilta näyttävä n. 150cm pitkä karvainen mies, jolla on kimeä ääni ja punainen kikkara tukka.
Jalassa villahousut sekä kumisaappaat.

Tommy muistuttaa jo edesmennyttä intiaanipäällikkö: istuvaa härkää liuhuvassa poninhännässään.Pituutta 190cn, painoa 95kg, jalassa maiharit.

JHag on aivan selkeästi sellainen pyöreitä silmälaseja käyttävä, hieman Ben Furmanin tapaan puhuva älykkö, jonka ainoana paheena on polttaa kahvisikareita vaimolta salaa.
Vaatetuksena kesällä: musta nahkatakki ja mustat farkut sekä viininpunainen silkkipaita, jalassa luonnollisesti mustat nahkakengät.
Vaatetuksena talvella: musta nahkatakki, mustat farkut, viininpunainen GANTin villapaita, sekä mustat nahkasormikkaat, jalassa mustat nahkakengät vuorella.
Tämän miehen varmiten löytää hämyisistä Helsinkiläisistä olutravintoloista, joissa istuu (yleensä yksin) analysoimassa kanssaihmisiään.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
siesta: Selvä hevimies, raskaat meikkaukset ja niittitakki säällä kuin säällä. Pituutta jotakuinkin samanverran kuin nostokurjella ja painoa sellaiset sata kiloa. Ulkoinen olemus pelottaa kaikkia vastaantulijoita, muistuttaa doupattua ja hyvin syötettyä gorillaa.
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
siesta: Selvä hevimies, raskaat meikkaukset ja niittitakki säällä kuin säällä. Pituutta jotakuinkin samanverran kuin nostokurjella ja painoa sellaiset sata kiloa. Ulkoinen olemus pelottaa kaikkia vastaantulijoita, muistuttaa doupattua ja hyvin syötettyä gorillaa.

Aika paha, ei ehkä aivan menny kohdalleen.

MIELIKUVITUSHAHMO: Pitkä ja hoikka, luultavasti koripalloa harrastava siiderinlitkijä. Käy ensimmäistä vuotta amiksen hitsaajalinjaa. Kokoaa vapaa-ajallaan palapelejä ja harrastaa kansantansseja sekä postimerkkien keräilyä. Olemus on jotain Vesa Vierikon ja Hannu Karpon väliltä...
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
bisnesman kirjoitti:
Evenuel:
n. 170cm ja hieman keskivertoa parikymppistä naista nätimpi. Brunetti?
Ei elä työlleen vaan elää työllään. Ei ole katsonut tarpeelliseksi opiskella peruskoulun jälkeen vuosikymmentä vaan hankkinut käytännönläheisen ammatin ja pystyy elättämään sillä itsensä. Maanläheinen ja huumorintajuinen.

No ohhoh. Meni sieltä kolme asiaa oikein :)
Pituutta löytyy vähemmän, keskivertoa nätimpi en mielestäni ole, tosin sehän on katsojan silmissä. Elän työlleni, sen siitä saa kun muuttaa harrastuksen työkseen. Opiskella ehtii myöhemminkin, nyt tahdon rakentaa pohjaa tulevaisuudelle.
Maanläheinen ja huumorintajuinen - ehdottomasti.

Minä olen hirveän huono kuvailemaan mielikuviani ihmisistä, vaikka niitä kyllä onkin. Mutta se on jänskä, kuinka joku paljastuu, ulkonäöltään tai ääneltään, aivan erilaiseksi kuin oli kuvitellut. Huomasin sen taas äsken :)
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Twite kirjoitti:
Tee vaikuts ja naurata siinä sitten tindejä ja tanteja kun eivät muusta puhu kuin ervan rilleistä ja Hondasta.

Hahhah, kuule. Kerran kysyin. Twiteä kuvittelin nimimerkin perusteella honteloksi pyöreärilliseksi sellonsoittajaksi, tosin hauskaksi sellaiseksi. Mieshän oli hurmaava karhu :) Onnittelut vaimollesi.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ja ketju ylös.

Jotenkin tuli yhtäkkinen tunne et se Koffin mainoksessa oleva kaveri (MOI! KÄYTSÄ TÄÄLLÄ USEIN?? tjsp.)...

Sehän vois olla Veini. Vaikkakin sir Veini sanoo ettei juo keppanaa...

Sorry, ei voi mitään.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Hunksit on ihqui!1111!!!!11

Golden AWe kirjoitti:
Ei Erva taida enää käydä edes baareissa. Tapetti- ja metrilakuostoksilla Mrs. Ervan kanssa, tai mitäpä minä mistään oikeasti tiedän, paitsi Anthraxista.

Niin, maínittakoon, että viimeksi perjantaina olin Sirkuksessa. Ja kyllä, paikalla oli Hunksit ja mrs. Erva. (Onneksi kukaan ei saa koskaan tietää.)

Loppukaneetiksi päädyn vielä vinkkaamaan, että jos baarissa on Hunksit tai Jean S. jakamassa tunnetusti hyvin arveluttavaa mieskuvaansa, siellä on myös ainakin tsiljoonamiljoona kissaa josta johtuen poikamiehen kannattaa hiippailla "vahingossa" paikalle ns. "avarakatseisin mielin."

Ainahan sitä voi sanoa kavereille ettei tiennyt, että siellä oli Hunksit tai Jean S, eikä sitä enään viitsinyt poiskaan lähteä kun lippukin oli niin kallis. Ja pitäähän edes jonkun olla rohkea ja näyttää niille akoille miehekkään miehen mallia.

Täältä tähän
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Nostellaas tätäkin vähän ylös...

En edes tiedä miten oma nimimerkkini lausutaan. Tai pikemminkin en ole varma siitä. Voitte kuvitella ihan itse omassa mielessänne nickkini lausumisen, mutta itse äännän sen jotenkin tyyliin thouk.
Ja mitä ulkonäköön tulee, niin voitte kuvitella minut mielessänne pitkänä ja lihavana nuorena, jolla on kaljapullohartiat, vaikken ulkoisesti lihavalta näytäkkään. Lisäksi mulla on pälvikaljua hiuksissa ja finnejä olkapäissä.

Olen siis melko normaali murrosiän nuori, tai sitten en...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nostetaanpa hiukan.

Grainger: Lukenut yhden Harry Potter -kirjan liikaa, siksi pohjalaisena hairahtunut kannattamaan TPS:ää. Siviilissä rento ja reilu kaveri, ei turhia tupise, sanoo jotain kun on asiaa, silloinkin mielellään käyttää lyhenteitä. Vaimokkeensa kultamussukka ja kodin henki. Pituutta komeat 174cm ja painoa melkein saman verran kuin edellinen jaettuna kahdella. Ikä ehkäpä sen noin 25 vuotta.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Eipä olisi Jääkoneenkuljettaja voinut huonommin arvata. Metsään meni kaikki. Ja reilusti.

Jääkoneenkuljettaja on vähän vajaa kolmikymppinen poropoika Oulusta. Ammattina on It-nörtti ja työpäivät kuluvatkin nätisti, kun käy inisemässä JA:ssa lähes joka ketjussa. Ei tajua jääkiekosta juuri mitään, lieventävänä asianhaarana mainittakoon, että eipä juuri kukaan oululainen ymmärrä. Ihan mukava kaveri kuitenkin, vaikka huumorintajua ei löydykään pahemmin. Hehkuttaa Super Six- turnauksesta koko vuoden, kunnes jonkun nyrkki palauttaa maanpinnalle.

Lisäksi on lukenut koko Harry Potter - kirjasarjan.

EDIT: No okei, myönnettäköön, että huumorintajua löytyy.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Grainger kirjoitti:
Eipä olisi Jääkoneenkuljettaja voinut huonommin arvata. Metsään meni kaikki. Ja reilusti.

Jääkoneenkuljettaja on vähän vajaa kolmikymppinen poropoika Oulusta. Ammattina on It-nörtti ja työpäivät kuluvatkin nätisti, kun käy inisemässä JA:ssa lähes joka ketjussa. Ei tajua jääkiekosta juuri mitään, lieventävänä asianhaarana mainittakoon, että eipä juuri kukaan oululainen ymmärrä. Ihan mukava kaveri kuitenkin, vaikka huumorintajua ei löydykään pahemmin. Hehkuttaa Super Six- turnauksesta koko vuoden, kunnes jonkun nyrkki palauttaa maanpinnalle.

Lisäksi on lukenut koko Harry Potter - kirjasarjan.
Erinomainen luonnehdinta. IT-alalla kyllä, mutten nörtiksi tunnustaudu, kun en mitään osaa oikeasti. Ikä oikein, porotkin oikein. Kiekosta en mitään ole väittänytkään tajuavani, kuten tiedämmekin. Huumorintajua ei löydy? Ehken nyt sentään luonnehtisit tuota uudestaan... Super Six:stä en ole tainnut puhuakaan?

Mutta miten ihmeessä ehdit vastaamaan alle viidessä minuutissa minun viestistäni? Silmät polttavat selässäni...
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Mutta miten ihmeessä ehdit vastaamaan alle viidessä minuutissa minun viestistäni? Silmät polttavat selässäni...

Seuraan koko ajan käyttäjätietojasi ja näen missä pörräät. Myönsinkin jo, että hjuumorintajua löytyy.

Tämä oli hauska ketju:

snumi: Jouko Narvanmaan ja Juhani Tammisen julisteet Saksan talon seinällä. Säästänyt kaikki edellä mainittujen herrojen haastattelut ja muutkin lehtileikkeet, joissa kyseisistä herroista puhutaan. Yrittää yrittää, välillä huonolla menestyksellä ja välillä hyvällä.

TML: 15-vuotias poika, jonka elämä olisi lähes täydellistä ilman hairahdusta Toronto Maple Leafsiin. Koulussa luokkansa paras ja tyttöjen mielestä keskittyy liikaa kouluun ja urheiluun. Idolina Patrick Lostedt.

Frankie: Tämänkin pojan ainoa vika on suosikkijoukkue. Mennyt pilaamaan lupaavan elämänalun pukeutumalla punaiseen petonuttuun. Asuu pääkaupunkiseudulla ja on jokaisessa IFK:n kotipelissä paikanpäällä, totta kai. Myös hän on hyvä koulussa. Ai niin, taitaa olla etunimikaimani.

Koala: Hurja nuoruus jatkuu vain. Häirikkö mikä häirikkö. Paljolti Koalan "ansiota", että Turun rikollisuusluvut ovat korkeat. Sydän 75% mustavalkoinen ja loput punaista, vaikkei sitä itse aina myönnäkkään. Kuittina mainittakoon, että käyttää Dove-shampoota.

Jospa nämä nyt alkuun.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
peruspata:
Seitsemänmetrinen neekeri, pukeutuu sarkahousuihin, LA Lakersin pelipaitaan ja laskettelumonoihin. Päässään pitää hiuksia.

Saa nähdä, osuinko oikeaan, kun viikonloppuna kai näemme.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Repolainen

Ailahteleva jätkä jonka ajatukset liikkuvat ääripäästä toiseen, aiheuttaen toisinaan lieviä ylilyöntejä. Käsittääkseni melko kookas karpaasi, kirjoittaisinko jopa nakkijonojen Nickerson. Pahimillaan kenen tahansa ykkösvihollinen, jos sattuu astumaan hänen varpailleen. Takana amis ja sekalaisia työsuhteita, nyt ilmeisesti pyörittää jotakin omaa bisnestä. Pääosin nukkuu päivällä ja valvoo öisin... lukee ehkä sotakirjoja ja historiaa.

En tiedä?
 

Bandana

Jäsen
Routainen sydän: Noin kolmikymppinen koohottaja. Työpaikallaan suuressa roolissa, pomon personal assistant, joka antaa jeesjees-kommentteja joka tilanteeseen ja antaa tarkkoja ja laajoja raportteja asioista, joista hän ei tiedä mitään. Pidetty henkilö, joka kahvitauoilla analysoi SM-liigajoukkueiden pelityylejä.

Ervatsalo: Nuori silmälasipäinen vekkuli, jolla on hieman ylipurentaa. Naureskelee kokoajan omille kirjoituksilleen ja 'naurattaa' kavereitaan moikkaamalla heitä "Täältä tähän!" sloganillaan ja nauramalla itse päälle. Puhuu helvetin nopeasti. Geelihyppyri.

Daespoo: Iso äijä, joka hakkaa muita taksi- ja nakkiokioskijonoissa. Ilmoittaa heti räväkästi jos hodari tai muu liikenne ei miellytä. Kiroilee ja piereskelee ihan vitusti. HN:n serkku?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Nimimerkki Krobbea ei ole vielä tullutkaan kuvailtua, pitkä lihaksikas jätkä, jakaa Hervannan R-kioskin edessä Tappara verkkarit ja punainen pipo päässä muoviruusuja. :)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alan pikku hiljaa palaamaan elävien kirjoihin, joskaan en koskaan enää entiselläni.

Sv veinikretski, minä veikkaan että tuon miehen pitää olla alta viiskymppinen, vähän Walesin tiikerin näköinen (jutuista ja kaadoista päätellen) sekä arki-ihmisenä mun arvostuksen TOP1 eli yrittäjä. Sellainen maailmaa nähnyt ja nyt paikkansa löytänyt, todella arvostettava yrittäjä.

Eli ääni Ika Lehkonen, ulkomuoto Tami Tamminen.

Sorry veini jos meni huti.
 
Ervatsalo = yllättävästi onkin noin 25-vuotias, hieman pyylevähkö, silmälaseja, mustaa t-paitaa ja farkkuja sekä lenkkareita käyttävä nuorimies. Luova ja kekseliäs. Kuuntelee Nightwishiä koneen ääressä.

Veinikretski: Virolainen, hoikka ja pitkähkö kaveri jolla on laivastonsininen pikkutakki ja Adidaksen 80-luvun huppari sen alla, jalassa kivipestyt farkut. Hiukset tummat. Harrastanut nuoruudessaan koripalloa.

Daespoo = Noin 30-vuotias insinööri, töissä jossain Espoon konttorissa. Ulkomuodollisesti ei eroa toimiston porukasta.

Routainen sydän = AMK-opiskelija Oulusta, tilaa jääkiekkolehteä. Aamuisin avaa sivut 221, 251 sekä 235 teksti-tv:stä. Ulkonäöltään vaalea ja hoikka, pukeutuu perustyylillä.

Sistis = vaalea, pienikokoinen vähän reilu parikymppinen kaveri.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
iiron_troikka kirjoitti:
Routainen sydän = AMK-opiskelija Oulusta, tilaa jääkiekkolehteä. Aamuisin avaa sivut 221, 251 sekä 235 teksti-tv:stä. Ulkonäöltään vaalea ja hoikka, pukeutuu perustyylillä.
Heheh. Olen opiskellut, kyllä, mutta nykyään vakihommissa.

En lue lehtiä. En yhtikäs mitään. Ainakaan Jääkiekkolehteä. Omistan kyllä TV:n, mutta käytän txt-palvelua erittäin vähän, koska netistä saa kattavamman tiedoston mahdollisille mielikuvilleen.

Ulkonaöltäni olen tumma ja jokseenkin hoikanpuoleinen. Pukeudun J&J -vaatteisiin.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Grainger kirjoitti:
Koala: Hurja nuoruus jatkuu vain. Häirikkö mikä häirikkö. Paljolti Koalan "ansiota", että Turun rikollisuusluvut ovat korkeat. Sydän 75% mustavalkoinen ja loput punaista, vaikkei sitä itse aina myönnäkkään. Kuittina mainittakoon, että käyttää Dove-shampoota.

Heh.. Häirikkö en ole, vaan mallioppilas :) Rikollisluvut ovat Turussa korkeat aivan muista syistä, kuin minun tekemisteni. Lauantaina jouduin kyllä tappeluun, mutta sekin oli lopulta väärinymmärrys sen aloittajan puolelta. HIFK:n äijiä olen vain joissain tapauksissa, mutta TPS henkeen ja vereen. Dove on kansalle, minulle vain parasta.

Tämähän onkin ihan hieno ketju, kun näkee, millaista kuvaa antaa vain verbaliikan ansiosta.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik - Noin 45-vuotias maailmaa nähnyt herra. Tummat lyhyet hiukset taakse kammattuna, keskiverto suomalaisen vartalo, käyttää pikeepaitoja ja mustia farkkuja. Tavataan hallilla yleensä nuuska huulessa.

=)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös