Nimimerkien äänet/ ulkomuoto?

  • 36 021
  • 244

Lätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Haa, tälläinen hauska ketju! Nopeasti mieleen tulee kolme nimimerkkiä, joista minulla on päässäni tietty kuva kun heidän viestejänsä luen. Nämä kuvat ovat oikeastaan kai jonkinlaisia karikatyyrejä tuntemistani henkilöistä, ja osittain näihin hahmoihin on saattanut sekoittua paljon muidenkin nimimerkkien juttuja.

Predator:
Keski-ikäinen, mieleltään ikinuori rokkari, jonka kaikki tuntevat. Aina buutsit jalassa ja farkkutakki päällä. Keskipitkät ruskeat hiukset vedettynä vesikampauksella tyylikkäästi taakse. Tukka tosin alkaa ohimoilta hieman harmittavasti vetäytymään. Puhuu paljon ja kovalla äänellä, lisäksi on sen verran isokokoinen, ettei voi mitenkään jäädä huomaamatta kantakuppilassa. Ei silti ärsytä ketään. Old Spicen mieto tuoksu viipyy paikalla vielä vartin Predatorin poistumisen jälkeen.

Ervatsalo ja HN:
Ikä noin 25-vuotta. Keskimittainen, ehkä vähän alle, silmälasit, hieman hintelä ruumiinrakenne. Henkilöstä huokuu tietty besserwissermäisyys, mutta ei niin vahvasti, että turpiinveto olisi ensimmäinen reaktio. Sana on hallussa, mutta ei varsinaisesti halua olla huomion keskipisteenä. Kapakassa kuuntelee vaivautuneena kaverien keskustelua jostain päivän polttavasta poliittisesta kysymyksestä. Lopulta joko heittää jonkin sarkastisen kommentin, vaihtaen samalla puheenaihetta, tai selittää juurta jaksain miten asiat oikeasti tässä maailmassa toimivat. Kun puhe siirtyy jääkiekkoon, syttyy silmiin aivan uusi välke, ja yhtäkkiä alkaakin tulla juttua oman seuran menneisyydestä, nykytilasta ja tulevaisuudesta kaverien roudatessa lisää bisseä pöytään.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
reds1897: Hiljaisen oloinen, hyväkäytöksinen ja hienosanainen peräkammarin poika. Pitää äitiä parhaana kaverinaan ja kunnioittaa naisia jopa sairaalloisen paljon. Ei ole maistellut alkomahoolia sen jälkeen kun teini-ikäisenä sammui silloisen tyttöystävänsä vanhempien sänkyyn. Erityisesti karsastaa oluen makua.

Menikö oikein?
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Tatzka: Luulin pitkään naiseksi kunnes tapasin jossain ÄTPPOMK-tilaisuudessa.

Carlos: Kuvittelin kaveria samaksi tummatukkaiseksi kaveriksi, joka kaudella 97/98 istui Nordiksen jäähallissa A5 -katsomon ekalla rivillä isoine Mikki Hiiri hanskoineen. Olin väärässä.

Seeyou@jäähalli: Kaveri asustaa Tölikässä ja on wannabe ruåttinkielinen. ;-)

Gellner: nutturapäinen vanhahko opettaja-rouva sekä naisasia nainen. Hyvin ankara ja asustaa Munkkivuoressa.

reds1897: Mun broidin inttikaveri ja poikani entinen lätkävalmentaja. Asustaa jossain seeyou@jäähalli:n lähistöllä (ei kuitenkaan Tölikässä).
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Viestin lähetti narri
JHag on varmasti HIFK -fanin prototyyppi: sänkiparta, viikset, pitkä tukka, koff-kumpu, rotevan ja vahvan näköinen, leviksen farkut, nahkatakki ja matseissa uhoaa äänekkäästi juopuneessa tilassa.

Kato, toihan on mää. Tai siis viikset pois ja nahkatakki kans. Koff-kumpu on vasta rakenteilla :)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Näin Hämeenlinnassa asuvana ja Ervatsalon hyvin tuntemattomana antaisin selkeän vihjeen kaikille hänen ulkonäköään arvuutteleville: Ei tämä Hlinna niin iso kaupunki ole, joitain kymmeniä tuhansia asukkaita. Tulette ensi vloppuna tuohon keskustan kapakoihin bishelle, juotte itsenne hauskoiksi ja kysytte kaikilta vastaan tulevilta silmälasipäisiltä kundeilta "Ookko nää Erva?"

Niin minäkin teen. En ma siellä baareissa minkään pillun takia juokse.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti Fläppis
reds1897: Hiljaisen oloinen, hyväkäytöksinen ja hienosanainen peräkammarin poika. Pitää äitiä parhaana kaverinaan ja kunnioittaa naisia jopa sairaalloisen paljon. Ei ole maistellut alkomahoolia sen jälkeen kun teini-ikäisenä sammui silloisen tyttöystävänsä vanhempien sänkyyn. Erityisesti karsastaa oluen makua.

Menikö oikein?

Fläppis, sinä olet vakoillut minua, muuten tuota profilointia ei voi selittää. Vierailetko kenties samassa kirkossa sunnuntaisin? Vai olisiko sittenkin kyseessä yksi seurakunta nuoristani, joille opetan elämän arvoja.

Huomenna ehtoollisviiniä lärviin. Hörpsss!!!

Svante, mitä liimaa sinä tällä hetkellä haistelet? Tuntuu toimivan tosi hyvin. Mikäli sinulle vain sopii, niin toisitko sitä tänne kirkolle. Törmäsin täällä ympärikänn... ympärikäännöksessä Jesseen ja ristiin, joten nyt on tarvetta kovemmille aineille.
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti mysteeri


Predator: Tulee mieleen joku pitkä, ehkä 180 cm heebo, hivenen ehkä tanakoitunutkin, kenties tummat hiukset, keski-ikäinen, sellainen viiskymppinen jolla viidenkympin villitykset.
Predator on varmaan myös aika rauhallinen, mutta omaa huumorintajua joka tulee esiin täällä Jatkoajassakin. Kenties joku maikka, humanistista alaako. Luulen että sotajutut kiehtoo suuresti ja pienoismallit myös joita näpertelee sormet liimassa.
Tietysti viettää myös aikaa ddr- areenalla, sillä äidinmaidon kautta tuli HIFK-faniksi.



No huh huh, nyt on tyttö jo todella lähellä arvailuineen!
Tosin ei minulla mitään viidenkympin villitystä ole - se oli ja meni jo armeija-aikana kun olin parikymppinen. Vaimon mukaan minulla on nyt uhmaikä ja niinpä olenkin aikeissa lähteä baarikaapille ja barrikaadeille (jokakeväiseen tapaan) vastustamaan uuniperunoita.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti reds1897
Fläppis, sinä olet vakoillut minua, muuten tuota profilointia ei voi selittää. Vierailetko kenties samassa kirkossa sunnuntaisin? Vai olisiko sittenkin kyseessä yksi seurakunta nuoristani, joille opetan elämän arvoja.

Ei, en ole nuori Minna, jolle todella epäitsekkäästi jäät aina jumalanpalveluksen jälkeen opettamaan Suuren Kirjan totuuksia muiden lähdettyä. Olen itseasiassa pappina siellä. Olen ihaillen seurannut esimerkillistä toimintaasi siinä ensimmäisessä rivissä.

Joku pirulainen juo vaan aina silmän välttäessä kaikki ehtoollisviinit. Et osaisi antaa vinkkiä tässä asiassa? Jos johonkuhun voi seurakunnassamme luottaa niin sinuun.
 
Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
JHag:

ruipelo 190cm kaveri, jolla ei ole leukaa lainkaan. Häviää aina väittelynsä ja paininsa.

Senior:
charmantti herrasmies, jolla aina vähintään 1500e arvoiset kledjut päällä. Pudottelee sanansa tarkkaan ja harkitusti. Ei osaa huutaa tai kiroilla.

tant gredulin:
lyhyt uhkea blondi

Tinde:
gredun vastakohta: pitkä muodokas brunetti

Johannes & Flonaldo:
miesten ulkoinen olemus ei ole kuviteltavissa, mutta heidät tunnistaa aina matkassa olevista tilastokirjoista, sääntökirjoista ja muistioista.

Ted Raikas:
Super-Ted sarjakuvan oloinen nallekarhu, jolla aina naisia viettelevät tuoksut käytössä...

Poison:
vihainen, aina huutamassa, kiukkuinen tyttö keltaisessa saipan paidassa.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Cairns
Poison:
vihainen, aina huutamassa, kiukkuinen tyttö keltaisessa saipan paidassa.

Oih! Tunnistin itseni niin täydellisesti tästä! Tosin oletko sittenkään aivan varma? ;)

Viestejä lukiessani olen muuten päätynyt siihen tulokseen, että Carloksella on sellainen musta, latinotyyppinen liehutukka. Scholl taasen on jotenkin "hienostunut" bisnesmies, käyttää vain ja ainoastaan kalliita merkkivaatteita, ajaa hienolla autolla, tuoksuu partavedeltä ja kävelee itsevarmalla tavalla pitkin katuja kääntäen ihmisten (naisten) päitä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns

Senior:
......, jolla aina vähintään 1500e arvoiset kledjut päällä.

Metsään menet. Näet minut aina arkisin hallissa työvaatteissa, koska tulen töistä suoraan. Markan solmiossa ja kympin työtakissa ja sponssi-palttoossa. Niillä ei paljoa päitä käännä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Senior
Metsään menet. Näet minut aina arkisin hallissa työvaatteissa, koska tulen töistä suoraan. Markan solmiossa ja kympin työtakissa ja sponssi-palttoossa. Niillä ei paljoa päitä käännä.

Ei kenties työpukeutumisella mutta muulla ulkoisella olemuksella kyllä. Charmantti herrasmies, se on myönnettävä!

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Miltä palstalle silloin tällöin kirjoitteleva nimimerkki "Moderaattorit" näyttää?

Minulle on muotoutunut kyseisestä nimimerkistä varsin vankka kuva vaikkei hän kovin syvällisiä tahi ajatuksekkaita tuotoksia olekaan palstalle kirjoittanut. Mielikuvan mukaan kyseessä on paksuihin pullonpohjalaseihin sonnustautunut polkkatukkainen lysyharteinen hintelä nörtti jota on kiusattu niin kotona (sisarusten toimesta) kuin myös koulu ja opiskelumaailmassa. Tällä hetkellä nimimerkki vaikuttaa ilmeisenselvästi suurehkossa yrityksessä konttorirottana, missä hän - jälleen - on joutunut työkavereiden jatkuvan pilkan ja vitsailun kohteeksi. Niinpä kyseisen kaltoin kohdellun nimimerkin ainoa pätemisen paikka on... no, jätetään tämä kertomatta, mennään muuten liiankin henkilökohtaisuuksiin.

Merkillepantavaa on myös se, että kyseinen nimimerkki sairastaa jakomielitautia.

Vai mitä mielikuvituskaverini?

vlad.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Näin viime yönä enemmän ja vähemmän kiehtovaa unta... Unessa nimimerkki -Varjo- "näyttäytyi" minulle.
Tässä tiedot unen perusteella:
Ikä: 45
Hiukset: Keskeltä kalju mutta sivuilla "spedehiukset"
Viikset: Saman sävyiset kuin tukkakin eli keltaiset

Höyhensaarilla Varjo seposti jotain kosmisia asioita, jotka olivat olevinaan jotenkin tärkeitä =)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Cairns

Ted Raikas:
Super-Ted sarjakuvan oloinen nallekarhu, jolla aina naisia viettelevät tuoksut käytössä...
Älä unta nää! Olisikin noin... hahahah.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Orginal Jags on Tarzanin oloinen mies, muistuttaa kuitenkin ehkä enemmän Stallonen elokuvien venäläistä nyrkeilijää, käyttää neuvostovalmisteisia alushousuja sekä pyjamaa, kotona on monia eri vaihtoehtoja poistua, koskaan ei tiedä milloin salaliitto on suunnattu häntä vastaan ? Odottaa malttamattomasti Moskovasta aktivointi käskyä, naapurit eivät voisi aavistaakkaan mitä mies puuhailee kotioloissa. Punainen väripuhelin kriisitilannetta varten odottaa pöydällä, kaikki on valmiina. Suuri Putininkuva seinällä, jonka vieressä Jagsille myönnetty purppuramitali ansiokkaasta propagandatyöstä jatkoajassa ! Roskakorissa ruskeita nimettömiä kirjekuoria (lukuisia).
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
veinikretski kirjoitti:
Orginal Jags on Tarzanin oloinen mies, muistuttaa kuitenkin ehkä enemmän Stallonen elokuvien venäläistä nyrkeilijää,

Ulkoisesti muistutan Tarzania enemmän nörttiä johtuen silmälaseistani, vaikka olen kyllä myös pitkä, leveäharteinen ja urheilullinen. Puissa en osaa kiipeillä yhtä hyvin kuin Tarzan enkä huutaa yhtä kovaa. Kasvojani on kehuttu älykkään näköisiksi monien naisten taholta, joidenkin taholta myös komeiksi.


veinikretski kirjoitti:
käyttää neuvostovalmisteisia alushousuja sekä pyjamaa,

Neuvostovalmisteiset alushousut ja pyjamat ovat kyllä aika kestäviä. Reikiä ei ole vieläkään tullut. Suosittelen sinullekin.


veinikretski kirjoitti:
kotona on monia eri vaihtoehtoja poistua, koskaan ei tiedä milloin salaliitto on suunnattu häntä vastaan ?

Asun kerrostalon 5. kerroksessa, joten vaihtoehtoiset poistumisreitit ovat laskettavissa yhden käden sormin siten, että kolme sormea ei ole käytössä.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
sopuli kirjoitti:
Nimimerkki sopuli on todennäköisesti kimeä-ääninen hintti.

Poliisi, palokunta, moderaattori! Tämä on rienausta, palstaveljen kammottavaa verbaalista pahoinpitelyä. Kuukauden jäähy vähintään!

K
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Tiedä sitten kehtaako tällaista tunnustaakaan...

Minä luulin pitkään, että TOJ on nainen.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mahtava ketju. Tämä onkin mielenkiintoinen aihe, itselläni ainakin on tapana muodostaa hyvinkin pitkälle viety käsitys nimimerkeistä. Nimimerkki Seniorista saamaani mielikuvaa minun on hyvin vaikea pystyä selittämään. Palstallahan kävi ilmi aikoinaan, että Senior on ns. "polkassut" noin kymmentä tuhatta naista.

Onko mahdollista ihastua jatkoajan nimimerkkiin? Nyt en puhu onneksi kuitenkaan Seniorista. Olen tässä kesätöiden ohessa seurannut varsin suurella kiinnostuksella Evenuelin kirjoituksia ja täytyy sanoa, että olen ollut usein jopa haltioissani. Myös Evenuelista on varsin tarkka hahmotelma pääkopassa.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Kuvernööri kirjoitti:
Myös Evenuelista on varsin tarkka hahmotelma pääkopassa.

Jaa se toki meidän kanssa. Voin sitten kertoa kuinka pahasti metsään menit. hymiö tähän.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuvernööri kirjoitti:
Nimimerkki Seniorista saamaani mielikuvaa minun on hyvin vaikea pystyä selittämään. Palstallahan kävi ilmi aikoinaan, että Senior on ns. "polkassut" noin kymmentä tuhatta naista.

Menit sitten omin lupinesi vähentämään luvusta osapuilleen yhden nollan.

Kuvernööri kirjoitti:
Onko mahdollista ihastua jatkoajan nimimerkkiin? Nyt en puhu onneksi kuitenkaan Seniorista.

Onneksi. Ensilukemiseltani jo peljästyin.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Senior kirjoitti:
Menit sitten omin lupinesi vähentämään luvusta osapuilleen yhden nollan.



Onneksi. Ensilukemiseltani jo peljästyin.

Ettei vaan tässä olisi kehkeytymässä suurikin romanssi?
Salarakkaitahan nykyään vilisee kaikkialla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös