Nimimerkien äänet/ ulkomuoto?

  • 36 021
  • 244

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Heh, tähän ketjuunhan on kuin tehty sosiaalisessa mediassa jo lähes ylikäytetty Bitstrips-sivusto, jolla on helppoa, mutta silti yllättävän tarkkaa luoda karikatyyrimäinen hahmo ja sijoittaa se myös erilaisiin tilanteisiin. Tämä sopii erityisesti omalle kohdalla, koska jotenkin juuri karikatyyrimaisesti tulee palstan kirjoittajia päässään kuvailtua, vaikka tietää siellä toki ihan oikean ihmisen takana lymyävän. Tein nyt nopeasti malliksi pari ukkoa sellaisina kuin heidät mielessäni kuvittelen. Pahoittelut siis Kääpiö ja Ted.
 

Liitteet

  • Pisin Kääpiö 186cm.jpg
    Pisin Kääpiö 186cm.jpg
    12 KB · kertaa luettu: 688
  • Ted Raikas.jpg
    Ted Raikas.jpg
    11,3 KB · kertaa luettu: 721

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Heh, tähän ketjuunhan on kuin tehty sosiaalisessa mediassa jo lähes ylikäytetty Bitstrips-sivusto

Ei pärjää alkuunkaan legendaariselle South Park -hahmogeneraattorille. TJEU alta kuva Ville Haapasalosta tai vaihtoehtoisesti palstalaisesta, joka kuulemma muistuttaa Ville Haapasaloa.
 

Liitteet

  • southpark.jpg
    southpark.jpg
    43,6 KB · kertaa luettu: 628

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ei pärjää alkuunkaan legendaariselle South Park -hahmogeneraattorille. TJEU alta kuva Ville Haapasalosta tai vaihtoehtoisesti palstalaisesta, joka kuulemma muistuttaa Ville Haapasaloa.

No joo, puolensa molemmissa ja pakko myös puolustautua sen verran, että Haapasalo-lookalikena veivaan vain osan vuodesta, kun on "lupa" (hellasärö on tosin todella voimakas) antaa tukan ja parran kasvaa. Suurimman osan vuodesta joutuu sitten kuitenkin edes joten kuten skarppaamaan ja nokitan *liitteen* ajankohtaisella otoksella, jossa matkustan viime lauantaiaamuna pikkujoulujen paluumatkalla päättärille ja takaisin. Kotona olin tosin jo ennen aamukasia.

Edit: mistä muuten E tiesit meillä aikanaan olleen tuollaisen harmaan kissan? :D
 

Liitteet

  • cotton_palaa_pikkujouluista.jpg
    cotton_palaa_pikkujouluista.jpg
    19,2 KB · kertaa luettu: 606
Viimeksi muokattu:

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Mr. Scholl ja Mr. Vanha Len

Antakaa anteeksi, äitini ei antanut minun harrastaa katutaidetta kun olin pieni.
 

Liitteet

  • jatkoajan_legendat.png
    jatkoajan_legendat.png
    90,3 KB · kertaa luettu: 691

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ei helvetti, jätkä on nähnyt meikäläisen jossain oikeasti tai ainakin kuvan! On kyllä aika ilmetty.

Heh, en edes oikeasti ole, mutta kohta kymmenen vuotta on tullut täällä norkoiltua ja jotain siinä ajassa näemmä oppii. ;)
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tein nyt nopeasti malliksi pari ukkoa sellaisina kuin heidät mielessäni kuvittelen. Pahoittelut siis Kääpiö ja Ted.
On tuossa jotain totuuden siementä minun osaltani. Tosin en pukeudu sinisiin paitoihin kuin välttämättömän edessä, ja kravatin käyttökin on viime vuosina jäänyt yhä vähemmälle. Hiustyyli on mallia Paasikivi, ja harmaata kohti ollaan kovasti menossa.

Luultavasti olisin noilla työkaluilla tehnyt aika samanlaisen Tedin!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Luultavasti olisin noilla työkaluilla tehnyt aika samanlaisen Tedin!
Olet ainakin tätä nykyä liian jäävi mies moisiin, ystäväiseni! ;)

Mutta tosiaan cottonmouthille rispektit. Melkoisen näköinen. Vielä kun olisi leuassakin partaa ja tummasankaiset rillit päässä, niin olisin todella hyvin tunnistettavissa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olet ainakin tätä nykyä liian jäävi mies moisiin, ystäväiseni! ;)
Näin varmaankin, mutta varmaan tämä on jonkinlainen MOT-statement cottonmouthin luoman karikatyyrin tarkkanäköisyydelle. Kun ihmiset pakisevat palstalla vuosikaudet, niin ehkä heistä välittyvä ulkomuodollinen mielikuva iteroituu vähitellen lähelle todellisuutta. Tai yhteisölle syötettyä pajunköyttä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näin varmaankin, mutta varmaan tämä on jonkinlainen MOT-statement cottonmouthin luoman karikatyyrin tarkkanäköisyydelle. Kun ihmiset pakisevat palstalla vuosikaudet, niin ehkä heistä välittyvä ulkomuodollinen mielikuva iteroituu vähitellen lähelle todellisuutta. Tai yhteisölle syötettyä pajunköyttä.
Aivan. Tahdon omalla kohdallani ajatella siten, että se johtuisi enemmän tai vähemmän vilpittömyydestä. Siitä, että en esitä mitään, vaan olen täälläkin se mitä olen oikeasti. Pyrkimys on aina ollut siihen. Totta kai anonyymiteetin kautta voi ehkä tietyissä asioissa olla rahkeita vähän kärjistetympään ilmaisuun, mutta pääsääntöisesti pyrin siihen, että jos vaikka Jatkoajassa sanon jotakin, niin samat asiat voisin sanoa julkisemmin omalla nimelläni.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Edit: mistä muuten E tiesit meillä aikanaan olleen tuollaisen harmaan kissan? :D

Tokihan pelimies aina mirrit muistaa.


Oikeasti lätkäisin kisun mukaan sen kummemmin miettimättä. Ehkä olet jossain kissasta kirjoittanut ja on jäänyt alitajuntaisesti muistiin? Mutta perinteinen maatiaiskissa nyt on aika luonnollinen valinta.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Heh, kun kerran Ted liippasi kohtuullisen läheltä ja mitäpä sitä töissä muutakaan, niin pakko oli kokeilla toista jannua, josta allekirjoittaneella on melko selkeä mielikuva, vaikka en miestä ole koskaan tavannutkaan. Eli sanan käytön mestari, Päätalon puolustaja ja muutoinkin ilmeisen fiksu jannu, Uleåborgir.

Edit: Pistetään nyt samalla rahalla panomies pettter palaamassa reppu selässä Tallinnan lautalta.

Edit2: Toinen noista osui kuulemma pikkulintujen laulun perusteella hämmentävän lähelle, vaikka ihan uppo-outoja ukkoja minulle ovatkin. :O
 

Liitteet

  • Uleåborgir.png
    Uleåborgir.png
    33,8 KB · kertaa luettu: 542
  • pettter.png
    pettter.png
    35,2 KB · kertaa luettu: 539
Viimeksi muokattu:

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Jaws oli pakko tehdä! Liippasiko edes läheltä?
 

Liitteet

  • Jaws.png
    Jaws.png
    24,2 KB · kertaa luettu: 482

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Jälleen kun "pääsi" lukemaan Flintstonen hehkutuksia ihannoimistaan naisista, tuli mieleeni vain tämä kuva.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    19,9 KB · kertaa luettu: 406

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mr. Scholl ja Mr. Vanha Len

Antakaa anteeksi, äitini ei antanut minun harrastaa katutaidetta kun olin pieni.

No ei nyt aivan. Laitan kuvani jos annat sähköpostisi ja puhelinnumerosi. Vastaavasti saat minun yhteystietoni...sekä oikean kuvani.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
No ei nyt aivan. Laitan kuvani jos annat sähköpostisi ja puhelinnumerosi. Vastaavasti saat minun yhteystietoni...sekä oikean kuvani.

Hei, mä kun luulin että sä tykkäät naisista ja olet vielä kaiken lisäksi varattu! Jos tämä oli pyyntö treffeille, niin taidan jättää väliin. Hahahah.

Lol.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös