totonboset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät & Canes
Eiköhän se media ole tämän tarinan luonut jatkuvalla myllyllä tämän asian ympärillä. Kyllä mä ainakin ymmärrän, että voi tuntua aika epäreilulta kun sut lyödään sivuun kesken U20-kisojen ilman mitään varoitusta. Totta kai se on urheilijalle pettymys ja seuralta viesti, että sä et ole riittävän hyvä ja suhun ei luoteta. Ihan sama miten Kärpissä koitetaan asiaa vääntää positiiviseksi Kokon kannalta, niin jos seurassa oltaisiin ajateltu Kokon olevan riittävän hyvä maalivahti, niin hän ei pelaisi tällä hetkellä Lahdessa.Kuvittelinko vaan, vai taputteliko Kokko Pelsun logoa hienovaraisesti Kärppien fanikatsomon suuntaan pelikatkolla? Samalla kun kävi tekemässä hänelle tyypillisen pyörähdyksen kulmassa torjunnan jälkeen.
No taputteli tai ei, niin Kokon haastateluista siirron jälkeen on jäänyt jotenkin vastenmielinen kuva. Juurikin tuo jatkuva tarinan luominen siitä, kuinka pahalta tuntui lähteä Kärpistä. Kärpäthän olisi voinut istuttaa Kokkoa myös loppukauden katsomossa kolmantena veskarina, mutta nyt päästi pojan torjumaan kilpailevaan seuraan.
Kyllä minä ainakin tällä hetkellä mieluummin katselen Westeholmia Kärppien maalilla kuin itkevää Kokkoa. Ja tämä siis peliesityksistä viis, vaikka hyvinhän Westerholmkin on torjunut. Tai oikeastaan tosi hyvin. Pelkästään Jukurit-sarjassa Westerholm näytti enemmän Kärppä-sydäntä, kuin Kokko koko kaudella. Eikä haittaisi, vaikkei Kokkoa enää Kärpissä hänen uralla nähtäisikään. Ei niin sanotusti ole jäänyt ikävä, kävi tässä sarjassa miten tahansa.
Totta helvetissä se tuntuu pahalta kun sut laitetaan sulle tärkeästä yhteisöstä ja omasta seurasta ulos, ja en mä näe siinä mitään pahaa, että sen myös sanoo rehdisti ääneen. On myös oikein luonnollista, että Kokolla on kova halu osoittaa Kärppien päätös vääräksi, ja että mies haluaa nyt tehdä kaikkensa Pelicansin eteen, joka häneen on uskonut ja antanut mahdollisuuden pelata mestaruudesta jokaisessa pelissä.
Kokko on pelannut erinomaista kevättä ja on tällä hetkellä luultavasti koko Liigan kuumin / paras maalivahti. Minulle kelpaisi tämä kaveri maaliin juuri nyt, katsotaan parin pelin jälkeen, että vieläkö olen samaa mieltä. Fanin osa on helppo kun kukaan ei soita aamulla, että sun pelit on muuten nyt Kärppien osalta seurattu ja voit palauttaa pelipaidan ja kausikortin tuossa lounastauolla toimistolle. Ehkäpä Kärpät todella merkitsi Kokolle enemmän kuin Kokko Kärpille?