Kalpankaataja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kalpa
Sinä olet nyt useamman kuukauden täällä valittanut siitä, miten kaikki muut keksii omia palstatotuuksiaan samalla, kun jauhat tätä samaa omaa "palstatotuuttasi" viestistä toiseen samalla agendalla. Karhunen hankittiin aivan syystä ja uskon, että Hillin sana on painanut silloin, kun on mietitty kuka/ketkä voi kantaa Kärpät keväällä pisimmälle. Totuus on kuitenkin se, että Westerholm-Karhunen on mitä todennäköisimmin Kärppien maalivahtitandem myös ensi kaudella.
En itse usko, että Karhunen on mitenkään istunut Kokon paikalla, kun Nisu palasi nuorten kisoista takaisin Ouluun. Olen jo nyt kyllästynyt tähän tarinaan Kärppien hylkiöstä joka nousee kuolleista kuin feenikslintu nostamaan Pelicansin mestaruuteen. Harmillinen tilanne, että Kokosta jouduttiin luopumaan, mutta nuoren lupauksen pitäminen penkillä olisi ollut kaikkien osapuolten kannalta huonoin mahdollinen ratkaisu, eikä Kokko todennäköisesti olisi onnistunut ryöstämään ykköstorjujan paikkaa Kärpissä muutenkaan. Uskon, että Oulussa toivotaan Kokolle vain onnistumisia ja Kokko itsekin heittelee näitä kommenteja mediaan pääosin leikillään, vekkuli persoona kun on.
Tuskin nyt kirjaimellisesti on istunut, mutta metaforisestihan käsittääkseni näin tapahtui. Eli näiden vastauksien perusteella ymmärtäisin, että Karhunen hankittiin tarpeeseen ja haluttiin hänet pitää loppukausi sekä todennäköisesti myös ensi kausikin. Eikös tämä suoraan kerro arvostuksesta, uskosta ja paremmuuden arvioinnista Kärppien toimesta ja lopulta tultiin siihen tulokseen, että Karhunen on Kärpille parempi vaihtoehto (ainakin tälle kaudelle), kun ensimmäistä kokonaista liigakautta pelaava oma kasvatti. Metsää ei nähdä puilta jne. Mistä muuten johtuu usko, että Kärpissä ei olisi onnistunut ryöstämään ykköstorjujan paikkaa? Westerholmin hyvyyteen vai siihen 10 pelin otantaan mitä tällä kaudella Kärpissä pelasi?
Niin tai näin, tuhkimo- ja feenikslintutarinat ovat mielestäni perusteltuja. Miettii vaikka omalle kohdalle, että olisit itse lähtenyt parin viikon keikkatyömatkalle ja palattuasi, niin sen aikaan tuurannut kaveri ottaakin pakkasi ja sinut lähetetään toiseen kaupunkiin sekä toiseen firmaan tekemään samoja hommia. Olet vielä kaiken lisäksi ollut alusta asti tässä firmassa töissä. Eikös tämä ole aika klassinen hylkiötarina?